اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سوغات غربی‌ ها ترویج همجنس‌ بازی است


آیت‌الله علوی‌گرگانی گفت: سوغات غربی‌ها که خودشان را عقلای عالم می‌دانند ترویج هم‌جنس‌بازی است.

خبرگزاری ایسنا: آیت‌الله علوی‌گرگانی گفت: سوغات غربی‌ها که خودشان را عقلای عالم می‌دانند ترویج هم‌جنس‌بازی است.

این مرجع تقلید در دیدار جمعی از فرماندهان و مسئولین لشکر 27 محمد رسول‌الله (ص) با اشاره به آیاتی از قرآن اظهار کرد: امروز نیروهای این لشکر ارزشمند، حافظ انقلاب هستند، مراقب باشید و نگذارید این نقش را از دست شما خارج کنند.

وی با بیان این‌که «خداوند مژده پیروزی و اجر به محافظان دین داده است» افزود: کسانی که ایمان داشته و ایمان را با عمل صالح حفظ می‌کنند، شایسته تقدیر هستند.

این استاد خارج فقه حوزه علمیه گفت: کسانی که انقلاب ‌کردند، نباید بگذارند این انقلاب از دست مؤمنین دربیاید، همان‌طوری که امیرالمؤمنین (ع) می‌فرمایند مرید واقعی باید پافشاری بر حق داشته باشند، دست از ایمان نفاق و ظاهری بردارند.

علوی‌گرگانی بیان کرد: باید اعتقاد و عمل صالح نسبت به باورهای دینی خود داشته باشیم. همه باید بدانند؛ که خداوند بهشت را بدون داشتن ایمان واقعی به کسی نخواهد داد و اگر واقعاً معتقد هستیم باید مطیع فرمان رهبری و مراجع باشیم.

این استاد خارج فقه حوزه علمیه گفت: مراقب باشیم سرمایه‌هایی که خون شهدا به دست آورده‌اند از دست نرود.

علوی‌گرگانی با بیان این‌که «عفاف و حجاب و استقلال همه از دستاوردهای خون شهدا است» افزود: عده‌ای می‌گویند، بگذارید آزادی باشد، اگر آزادی باشد پس حجاب و عفاف چه می‌شود؟ درصورتی‌که سوغات غربی‌ها که خودشان را عقلای عالم می‌دانند ترویج هم‌جنس‌بازی است.

این استاد خارج فقه حوزه با بیان این‌که «اگر امام زمان (عج) ظهور کنند، وضعیت خیابان‌ها را ببیند آیا کارهای ما را قبول خواهند کرد» بیان کرد: قرآن تأکید می‌کند که زنان صدای خود را بلند نکنند مبادا فرومایگان چشم طمع داشته باشند، آن‌وقت عده‌ای می‌گویند، مردم آزادانه هرکاری خواستند انجام دهند، آیا پیغمبر بیشتر از ما می‌دانست و یا شما بیشتر می‌دانید؟


ویدیو مرتبط :
نقل ارومیه از سوغات معروف آذربایجان غربی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عضو کیهان: تجمع 17 اسفند برای دفاع از روسپیگری، همجنس بازی و فحشای فمینیستی بود



 

 

 عضو کیهان: تجمع 17 اسفند برای دفاع از روسپیگری، همجنس بازی و فحشای فمینیستی بود

 

فارس: پژوهشگر موسسه كیهان گفت: جریان فمینیسم سكولار در بیانیه رسمی 30 دی 1388 اهداف‌ استراتژیك خود را حمایت از "همنجس‌بازی زنان "، "قانونی شدن روسپی‌گری " و "حمایت از تز چندشوهری زنان " عنوان كرده‌اند و تجمع 17 اسفند 1389 برای دفاع از این شعارها اعلام شد اما كسی برای دفاع از فحشای فمینیستی به خیابان نمی‌آید.

 

پیام فضلی نژاد در گفت‌وگو با فارس در پاسخ به این پرسش كه "گردانندگان این تجمع و هواداران در بیانیه رسمی 30 دی 1388 چه كسانی بودند؟ " افزود: چنانكه به صورت رسمی اعلام شد، تجمع 8 مارس مصادف با 17 اسفند 1389 به دعوت فمینیست‌های سكولار و رادیكال مانند شیرین عبادی، مهناز افخمی، فریبا داوودی مهاجر، لادن برومند، شادی صدر و.... كه همه آنان به خارج از كشور گریخته‌اند، برگزار شد.

* سند عضویت شیرین عبادی در كلوپ روتاری زونتا

این دعوت هم بر پایه اهداف بیانیه 30 دی 1388 صورت گرفت كه این بیانیه هم از دل اصول منشور 5 ماده‌ای آقایان میرحسین موسوی و مهدی كروبی در حوزه حقوق زنان كه در زمان انتخابات 1388 منتشر شد، درآمد. شكست فراخوان دیروز سبزها و فمینیست‌ها برای تجمع در تهران و دیگر شهرها به مناسبت 8 مارس، دوباره به یكی از بزرگترین افتضاحات سیاسی برای "فتنه سبز ماسونی " تبدیل شد كه برای چندمین بار گواهی به مرگ سبزها در ایران می‌دهد.

عضو مركز پژوهش‌های موسسه كیهان به افشای سند عضویت شیرین عبادی در كلوپهای روتاری پرداخت و ادامه داد: شیرین عبادی یكی از شاخص ترین چهره های حامی آن بیانیه و فراخوان تجمع دیروز در تهران بود. عبادی كه در دی 1356 خود را "جانبار شاهنشاه آریامهر " نامید و سند آن در شماره 823 مورخه 2 بهمن 1356، صفحه 1روزنامه حزب "رستاخیز " منتشر شده است، از گردانندگان تجمع "روز جهانی زن " (8 مارس) بود. اما امروز باید از یافته های تاربخی جدیدی سخن بگوبم. هم محمد علی عبادی (پدر شیرین عبادی) در مورخه 27 اردیبهشت 1345 با معرفی غلامحسین امیری قراگوزلو و پرویز یگانگی به عضویت لژ فراماسونری مولوی در تهران درآمد كه اصل این سند در صفحه 351 كتاب "فراماسونرها، روتارین‌ها و لاینزهای ایران " مركز اسناد انقلاب اسلامی قابل دسترسی است. هم شیرین عبادی از سال 1354 عضو كلوپ روتاری زونتا به عنوان خواهرخوانده كلوپهای روتاری ایران بود كه خبر آن با افتخار توسط "سازمان زنان ایران " پیش از انقلاب در رورنامه كیهان مورخه 22 دی 1353 منتشر شده و موجود و قابل رجوع است.

* مثلث آشوب در عرصه زنان فروپاشیده است

فضلی‌نژاد از جزئیات همكاری "زهرا رهنورد " با "شیرین نشاط "، دختر فرمانده معدوم "گارد جاویدان شاهنشاهی " و ارتباط رهنورد به واسطه "شیرین عبادی " و "ژانت آفاری " با كلوپ‌های روتاری و بنیاد اشرف پهلوی در جریان فتنه سبز پرده برداشت و گفت: "زهرا رهنورد " در دیداری كه صبح 5 دی 1388 و فقط 1 روز پیش از وقایع تكان‌دهنده عاشورا با "ژیلا بنی‌یعقوب "، نماینده كانون زنان ایرانی و از هواداران كودتای مخملی داشت، به وی می‌گوید یك مثلث زنانه شامل شیرین نشاط، شیرین عبادی و خود وی خط اعتراضات خیابانی و مقاومت مدنی برای براندازی نظام را پیش می‌برند. رهنورد در این ملاقات صراحتاً اشاره می‌كند: "خانم عبادی و خانم نشاط زنان شاخصی هستند كه هر كدام در قلمرو خود مورد اعتمادند و من برای آن‌ها احترام زیادی قائل هستم. " صورت مذاكرات متنی و صوتی این جلسه موجود و قابل دسترس است و با رصد اطلاعاتی این مثلث زنانه، بخش پنهان حوادث عاشورای 1388 و خصوصاً نقش كانون‌های ماسونی- صهیونیستی در اغتشاشات پس از انتخابات آشكار می‎گردد.

این پژوهشگر جنگ نرم اذعان كرد: از این رو می‌بینیم در آستانه 8 مارس و "روز جهانی زن "، فمینیست‌های سكولار علیرغم شكست‌های سیاسی پیاپی و افتضاحات سیاسی مكرر، برای اعتراض به حصر خانگی "زهرا رهنورد " فراخوان راهپیمایی در تهران را دادند؛ خصوصاً اینكه 2 روز پیش و همزمان با این فراخوان، موسسه آمریكایی- اسرائیلی "نجات زنان " (Women Deliver) كه با هدف تحقق سوژه‌های عملیاتی "سرویس استراتژیك قدرت مدنی " (غیرنظامی) تاسیس شده است، "زهرا رهنورد " و "شیرین عبادی " را به عنوان "مغزهای متفكر جنبش سبز " و "زنان تاثیرگذار در ایران " معرفی كرده است.

فضلی‌نژاد درباره همگرایی فكری رهنورد با فمینیست‌های سكولار ادامه داد: رهنورد بارها در مصاحبه‌های خود گفته و در كتاب "پیام حجاب زن مسلمان " كه سال 1357 و در روزگار اوج انقلاب اسلامی چاپ شد، به صراحت نوشته است هیچ اعتقادی به ضرورت رعایت حجاب اسلامی برای زنان كه حكم ضروری شارع مقدس است، ندارد. او در این كتاب می‌نویسد "حجاب صرفا یك نماد است و اختیار پوشش در دست فرد انسان است. " بنابراین، مبانی تئوریكِ ماتریالیستی- فمینیستی "زهرا رهنورد " و تفسیر به رای او از احكام اسلامی، نمایانگر شخصیت یك "مسلمان سكولار " و بازتابندة "اسلام آمریكایی " است.

وی با اشاره به رابطه رهنورد و شیرین نشاط گفت: شیرین نشاط در مصاحبه‌ای كه 8 مرداد 1389 با "بی.بی.سی " فارسی انجام داد، خود را یك "زن مسلمان سكولار " نامید و به روایت "شهرنوش پارسی‌پور " نیز در "رادیو زمانه " (20 آذر 1389) او "یك آمریكایی تمام‌عیار " است. از همین رهگذر رهنورد در دهه 1370 با "شیرین نشاط " پیوند خورد، چون هدف سفر نشاط به ایران اجرای پروژه‌ای بود كه امروز ذیل عناوین "ساخت جامعه فرهیخته " و "آموزش دموكراتیك زنان " در "طرح خاورمیانه بزرگ " مشهود است. نشاط هدف خود از آمدن به ایران را "ارائه دیدی ابتكاری و نمودهای متفاوتی از موقعیت و فرهنگ زن سنتی ـ مذهبی، و زن مدرن و نواندیش " اعلام كرد و در واقع، به دنبال ساخت حلقه‌ای از فمینیست‌های مسلمان سكولار بود. می‌دانید كه سال 1370 روند بازگشت برخی پسمانده‌های سلطنت‌طلبان به ایران آغاز می‌شود و دولت آقای رفسنجانی هم حساسیتی روی این روند كه یك "خط نفوذ جدید " بود، نشان نمی‌داد.

برنده تندیس برتر جنگ نرم از جشنواره مطبوعات افزود: با قطع ارتباطات زهرا رهنورد اكنون حلقة مركزی آشوب در عرصه زنان فروپاشیده و چنین پدیده‌ای محصول تدابیر تحسین برانگیز رییس قوه قضائیه و دادستان كل كشور است.

* ریشه‌های فكری خشونت‌گرای مشترك زهرا رهنورد و فمینیست‌های رادیكال

فضلی نژاد گفت: می‌دانیم كه آراء زهرا رهنورد به شدت متاثر از 2 خط فكری التقاطی است. اول، مبانی حبیب‌الله پیمان كه رویكردی ماتریالیستی دارد و حتی مقالات زهرا رهنورد در ابتدای انقلاب، كپی‌برداری از فلسفه تاریخ ماتریالیستی‌ای است كه "جنبش مسلمانان مبارز " ارائه می‌دهد. دوم اینكه رهنورد در سال 1356 به همراه میرحسین موسوی به ایالات متحده می‌رود و به "كنفدراسیون دانشجویان ایرانی " می‌پیوندند. پاییز و زمستان 1358 مستندات تاریخی پرشماری از ارتباط بسیاری از اعضاء كنفدراسیون با "سازمان اطلاعات و امنیت " رژیم پهلوی (ساواك) منتشر شد و اساساً كنفدراسیون برای ایجاد یك "جریان فرعی " در انقلاب اسلامی توسط "ساواك " و "پرویز ثابتی " هدایت می‌شد. رهنورد در پیش از انقلاب همواره در گروه‌هایی حضور فعال داشت كه اسناد تاریخی ارتباط آنان با ساواك و سرویس‌های اطلاعاتی غرب را نشان می‌دهند؛ بدین معنا كه گروه‌هایی چون "جاما " و "كنفدراسیون " وظیفه انحراف در حركت اصیل انقلابی با خاستگاه ناب اسلامی را داشتند، اما مهم‌تر از همه كتاب‌های منتشر شده رهنورد پیش از انقلاب، یا رویكرد فمینیستی دارد و یا رویكرد جنگ مسلحانه كه هر دو رویكرد هیچ نسبتی با آراء امام خمینی(ره) نداشت.

فضلی نژاد ادامه داد: مثلاً رهنورد در كتاب "طوفان‌ها و لاله‌های شهریور " می‌نویسد كه "سجاده ما، مسلسل ماست و تسبیح ما، گلوله‌های فشنگ‌ ما " و مخاطبان خود را ترغیب به ورود به فاز جنگ مسلحانه می‌كند؛ در حالی كه همه می‌دانستند نظر رهبر كبیر انقلاب بر جنگ مسلحانه و راه انداختن حمام خون نیست. به زعم من، این همان جریان فرعی‌ای در اردوگاه مبارزان مسلمان بود كه هم مبانی فكری التقاطی- متریالیستی داشت و هم استراتژی نظامی جنگ مسلحانه را تعقیب می‌كرد كه برآیند این حركت و پیامدهای امنیتی آن به نفع رژیم حاكم تمام می‌شد. به همین سبب هم حضرت امام(ره) هیچ‌گاه چنین گروهك‌هایی را تائید نكردند. البته بحث تاریخی- امنیتی بسیار مفصلی است كه باید در جای خود پرداخته شود.

عضو كمیته تخصصی علوم اجتماعی نهاد كتابخانه‌های عمومی اذعان كرد: سابقه این تعاملات به سبب رویكردهای مشترك فمینیستی رهنورد با فمینیستهای رادیكال مانند شیرین عبادی و شیرین نشاط به یك واقعه دیگر می‌انجامد. رهنورد چنانكه با استناد به كتابهایش گفتم هوادار تز مبارزه مسلحانه بود، یك دوره برای انحراف انقلاب اسلامی و یك دوره، یعنی پس از انتخابات 1388 برای سرنگونی جمهوری اسلامی. پدر شیرین عبادی نیز یك فراماسون از تبار صهیونیست‌های خشونت‌گرا. این قطعات فكری- سیاسی در كنار یكدیگر نمایانگر یك پازل است و آن اینكه وقتی مثلث رهنورد، نشاط و عبادی پشت صحنه اغتشاشات خیابانی حضور دارند، می‌بینیم كه چه جنایاتی توسط گروهك سبزها با پشتیبانی سازمان‌های تروریستی چون "مجاهدین خلق " (منافقین) انجام می‌شود و چگونه با تابلو و شعار "خشونت‌پرهیزی " پس از ملاقات رهنورد و ژیلا بنی‌یعقوب و در روز عاشورای 1388، سبزهای برانداز وحشیانه به عزاداران حسینی حمله می‌كنند و چه خون‌ها كه نمی‌ریزند.

* ریشه های مرگ فمینیسم سكولار- رادیكال در ایران امروز

فضلی‌نژاد گفت: فمینیسم بیش از هر ایدئولوژی غربی‌ای در ایران ضد مذهب و دین ستیز و اخلاق گریز است و فلسفه اخلاق را زیر پای خود له كرده است. این روند نیز ماحصل آموزه های شیرین عبادی، مهناز افخمی، مهرانگیز كار و... به شاگردانشان است كه از دهه 1370 با انتشار ماهنامه "زنان " به عنوان "خواهرخوانده ماهنامه كیان " كلید خورد و در نهایت به تشكیل "كمپین یك میلیون امضاء " برای پیشبرد جنگ زنانه براندازی در ایران انجامید. اعضاء و فعالان این كمپین مانند "فاطمه صادقی " مدعی هستند كه نظام جنسی - سیاسی اقتدارگرایانه ایران باید از میان برود تا زنان بتوانند به حقوقی كه در كنوانسیون رفع كلیه اشكال تبعیض علیه زنان برایشان پیش بینی شده، دست یابند. "شهرنوش پارسی پور "، مارس 2007 در سایت گذار (ارگان خانه آزادی سازمان سیا) می نویسد كه درباره نجابت زن ایرانی اغراق شده است و این معضلی اساسی برای جامعه سنتی ایران است. او در مجموعه نوشتارهایی كه برای رادیو زمانه (رسانه سرویس اطلاعات و امنیت هلند) تحریر كرده، زنان ایرانی را تشویق به كنار گذاشتن عفت و عفاف زنانه و تن دادن به فحشای مدرن غربی می كند. "بابك احمدی " هم كه از روشنفكران ماسون زده و نظریه پردازان كمپین یك میلیون امضاء است، در اسفند 1385 در مصاحبه ای با استهزاء فلسفه حقوق زن در اسلام مدعی می شود كه حكومت ایران به طور منظم مرتكب خشونت علیه زنان می شود و باید این حكومت را از میان برد.

نویسنده كتاب "شوالیه‌های ناتوی فرهنگی " افزود: طیفی از فمینیست های استحاله یافته مسلمان نیز كه در این كمپین حضور دارند، می گویند ما حق اختیار بر بدن های خودمان را می خواهیم! بخشی از این طیف را فعالان زن "حزب مشاركت ایران " و طیف افراطی "دفتر تحكیم وحدت " تشكیل می دهند. "شادی صدر "، كه از نظریه پرداران ماهنامه "زنان " بود، در مقاله ای با عنوان "تحلیل مجازات فمینیستی سنگسار " از "تز چندشوهری زنان " سخن گفت و نوشت نباید اجازه داد كه مذهب، حق سكسوآلیته زنان را محدود كند. من در تحلیلی برای روزنامه كیهان، دو سال پیش به گویاسازی این تز پرداختم كه با شكایت شادی صدر مواجه شد و نهایتا قرار منع تعقیب كیهان صادر گشت. او كه از اعضاء حلقه شیرین عبادی به شمار می رود تاكنون كمپین های بسیاری را برای لغو مجازات های اسلامی و احكام ضروری اسلام چون سنگسار و اعدام به راه انداخته است. آنان رسما با محاكمه و مجازات زنان فاحشه در ایران مبارزه می كنند و ایدئولوژی فحشا را رسمیت می بخشند. آنان با وقاحت، از تز چند شوهری زنان و آزادی بی قید و شرط روابط جنسی سخن می گویند، اما تعدد زوجات مردان را كه قیود شرعی فراوان دارد، برنمی تابند و آن را غیرانسانی می خوانند!

فضلی‌نژاد ادامه داد: واقعاً ده‌ها میلیون نفری كه برای دفاع از آرمان‌های مكتب اسلام ناب محمدی (ص) در 9 دی 1388 و راهپیمایی 22 بهمن 1389 به خیابان‌ها آمدند تا از كیان جمهوری اسلامی دفاع كنند، به سبب این تزهای مضحك كه جز فحشای سیاه نیست، حاضرند هزینه بدهند. حتی جوانهایی كه ظاهرا شاید سكولار به نظر برسند نیز حاضر به پرداخت هزینه از آبرویشان برای دفاع از فحشا نیستند و به همین سبب، تجمع 17 اسفند شكست خورد.

* تجمع 17 اسفند محصول برنامه‌ریزی سرویس‌های جاسوسی آمریكا، هلند و انگلستان بود

برنده تندیس برتر جنگ نرم از جشنواره مطبوعات درباره مدیریت پشت صحنه تجمع دیروز گفت: تجمع دیروز محصول برنامه‌های دراز مدت و استراتژیك آژانس اطلاعات مركزی آمریكا، سرویس اطلاعات و امنیت هلند و اینتلیجنس سرویس انگلستان بود. سال 2004 "فرح كریمی "، عضو سابق شاخه نظامی سازمان مجاهدین خلق - منافقین كه نماینده حزب سبزها در پارلمان هلند بود، به همراه "هانس فان بالن "، نماینده حزب لیبرال طرحی را به نام "بودجه پلورالیسم رسانه ای در ایران " به تصویب رساند كه بر اساس آن سالانه مبلغی در حدد 15 میلیون یورو توسط دولت هلند به پروژه های براندازی جمهوری اسلامی ایران اختصاص داده شد و بخشی از آن به نحو غیرمستقیم در اختیار اعضاء كمپین قرار گرفت. نماینده ای كه این بودجه با كوشش های او به تصویب رسید، یك زن منافق ایرانی تبار است كه در دهه شصت از ایران گریخت و به عنوان "پناهنده سیاسی " در هلند ساكن شد.

نویسنده روزنامه كیهان افزود: فرح كریمی سالیییی به عنوان عضو شورای مركزی حزب چپ سبز هلند انتخاب شد و سال 1998 با حمایت حزب سبزها كه به مثابه حامی منافع اسرائیل در هلند شناخته می شود، به پارلمان این كشور راه یافت. كریمی كه همزمان با عصر اصلاحات در ایران، سه دوره در پارلمان عضویت داشت و سخنگوی كمیسیون سیاست خارجی پارلمان بود، با استفاده از این جایگاه كوشید تا پروژه های براندازی جمهوری اسلامی را پیش ببرد. طی هشت سال دولت اصلاحات بارها به ایران سفر كرد و توانست با شبكه زنان اصلاح طلب ارتباطات نزدیكی را برقرار سازد، تا جایی كه اكنون "رادیو زمانه " و سایت "روز آن لاین " را با بهره از این شبكه رسانه ای اداره می كند.

فضلی نژاد اظهار داشت: آبان ماه سال 1385، فرح كریمی با دعوت از 21 نفر از زنان فمینیست و روزنامه نگاران اصلاح طلب عضو "انجمن صنفی روزنامه نگاران " به آمستردام، دیدارها و دوره هایی آموزشی را برای آنان ترتیب داد و آنان به سرپرستی "بهروز گرانپایه " راهی این سفر شدند. این دعوت پس از آن انجام شد كه در اردیبهشت 1385 تعدادی از این روزنامه نگاران در سفری به هلند با "الیزابت چنی "، دختر دیك چنی و مسئول دفتر حمایت از دموكراسی و آزادی های مدنی در وزارت خارجه آمریكا رایزنی هایی كرده بودند. در این میان، به روایت منابع خبری، "محمدرضا خاتمی "، دبیركل وقت حزب مشاركت ایران، نیز در سفری به هلند مذاكراتی را با فرح كریمی صورت داد كه محور آن "فعالیت های مدنی "، "ارتباط احزاب داخلی با احزاب خارجی " و "نقش زنان " بود.

پژوهشگر موسسه كیهان افزود: بخش مهمی از بودجه "پلورالیسم رسانه ای " كه با كوشش كریمی به تصویب پارلمان هلند رسید، تاكنون خرج فمینیست های افراطی كمپین شده است. شهریور 1385، دولت هلند گزارشی رسمی درباره چگونگی تخصیص اعتبار این بودجه و توزیع آن را منتشر كرد. این گزارش كه روز 17 سپتامبر 2006 در روزنامه هلندی NRC Handelsblad انتشار یافت، نشان می داد مدیران مشترك "خانه آزادی " و "مركز اسناد حقوق بشر ایران " بیشترین بهره را از آن داشته اند و همین 2 نهاد یكی از محافل اصلی تبلیغاتی برای تجمع 17 اسفند 1389 در تهران به مناسبت روز جهانی زن بودند.

فضلی‌نژاد اذعان كرد: از سال 1384 موسسه هلندی "هیفوس " كه نهادی واسط برای توزیع بودجه پلورالیسم رسانه ای وزارت خارجه هلند در میان زنان ایرانی است، صدها هزار یورو را به فعالان "كمپین یك میلیون امضاء " تخصیص داد. موسسه "راهی " متعلق به "شادی صدر " (راه توانمند زیستن) كه یكی از پشتیبانان تجمع دیروز تهران بود، فقط برای یك سال و نیم، نزدیك نیم میلیون یورو از این بودجه هلندی دریافت كرد. در اساسنامه "راهی " آمده است كه این موسسه سازمانی است كه در سطح محلی با هدف توانمندسازی و رفع همه اشكال تبعیض حقوقی و عملی علیه زنان از طریق مشاوره حقوقی، برگزاری كارگاههای آموزشی، ادوكیسی و تحقیق، با اعتقاد به ارزشهای حقوق بشر، كرامت ذاتی انسان و توسعه جنسیت محور به زنان كمك می كند تا در زندگی فردی توانمند شوند و هویت و حقوق خود را بازیابند و در عین حال سعی در تغییر قوانین، سیاستها و رویه های تبعیض آمیز علیه زنان را دارد.

نویسنده پرفروش‌ترین كتاب سیاسی سال 1387 و 1388 ادامه داد: نگاهی به كارنامه "شادی صدر " كه مدیر این موسسه است نشان می دهد كه "راهی " به سبب مبارزه خود با احكام قطعی اسلام از بودجه های هلندی بهره مند می شود، نه به دلیل تلاش برای توانمند ساختن زنان مسلمان ایرانی! "راهی " در بازه زمانی دو سال (1386-1384) از هزار زنی كه بسیاری از آنان جرائم ناموسی و رابطه غیرمشروع جنسی در پرونده خود داشته اند، حمایت كرده و كوشید تا موجبات آزادی این متهمان خطرناك را كه به مجازات اعدام، سنگسار و حبس بالای ده سال محكوم شدند، از زندان فراهم آورد.

وی افزود: سازمان جاسوسی سیا از سال 2004 با مشاركت "خانه آزادی " و "مركز قربانیان شكنجه " تاكتیك‌های نوینی را برای اجرایی شدن طرح "خاورمیانه بزرگ " ساخته و پرداخته است. پروژه "تاكتیك‌های نوین حقوق بشری " كه 7 سازمان همكار (مانند "موسسه حقوق بشر دانمارك " و "هماهنگ سازنده ملی حقوق بشر " در پرو) و 10 كمیته مشورتی بین‌المللی (چون روسای سابق موسسات "كارنگی برای صلح جهانی " و "توسعه بین‌المللی ایالات متحده ") دارد، برای دستیابی به اهداف طرح "خاورمیانه بزرگ " روش‌هایی را برای مداخله فرهنگی در حوزه تربیت زنان فمینیست آموزش می‌دهد.

فضلی‌نژاد گفت: "كاندولیزا رایس "، وزیر امور خارجه آمریكا در جلسه استماع كمیته ارزیابی مجلس سنا درباره بودجه سال 2008 امور خارجی آمریكا، مبلغ 109 میلیون دلار برای ایران درخواست كرده بود. این بودجه شامل 75 میلیون دلار برای حمایت اقتصادی از زنان، گسترش فمینیسم، جامعه مدنی و طرح های حقوق بشر در ایران، 20 میلیون دلار برای برنامه فارسی تلویزیون صدای آمریكا، 1/ 8 میلیون دلار برای رادیو فردا و 5/5 میلیون دلار برای امور كنسولی است كه می‌دانیم این رسانه‌ها اصلی‌ترین بازوهای تبلیغاتی برای زنان فمینیست در ایران و دامن زدن به اغتشاشات هستند. دولت آمریكا پبشتر نیز خواهان 668 میلیون دلار بودجه برای حمایت از برنامه های رادیویی تلویزیونی و اینترنتی در ایران شده بود.

* شكست تجمع دیروز تمام سرمایه‌گذاری‌های لیبرالها را به باد داد

عضو مركز پژوهش‌های موسسه كیهان اظهار داشت: با اتكاء به این بودجه ها، "مریم معمار صادقی " مدیر ارشد برنامه خاورمیانه در خانه آزادی، وب سایت "گذار " را با شعار چشم‌اندازی برای حقوق بشر و دموكراسی در ایران، تاسیس كرد و اخیرا سایت "توانا " را برای آموزش مبارزات مدنی راه اندازی كرده است. حلقه زنان این رسانه وابسته به سازمان جاسوسی سیا كه متشكل از زنانی بهایی چون "مهناز افخمی " وزیر مشاور در كابینه هویدا و مشاور كنونی اشرف پهلوی و مدیرعامل بنیاد مطالعات ایران، "نیلوفر بیضایی " روزنامه نگار بهایی و چهره های صهیونیستی چون "رویا حكاكیان " دختر شایسته صهیونیست ها و عضو شورای روابط خارجی آمریكا، "مهرانگیز كار " همسر دوم سیامك پورزند و از مدعوین كاخ سفید، "لادن برومند " پژوهشگر اندیشكده سازمان سیا و دختر عبدالرحمن برومند از جاسوسان آمریكا، "فاطمه حقیقت جو " نماینده مشاركتی مجلس ششم و فراری ساكن آمریكا، شهرنوش پارسی پور داستان نویس سكسی رادیو زمانه، "لیلی پورزند " دختر سیامك پورزند، رویا طلوعی خبرنگار كرد فراری، "فریبا داوودی مهاجر "، "مریم هوله " و... است، با ارتزاق از این بودجه وظیفه تدوین طرح جنگ براندازی زنانه را بر عهده گرفتند. سایت گذار كه پیوندهای آشكارش را با "سازمان اطلاعات مركزی آمریكا " پنهان نمی كند، رسما "كانون زنان ایرانی "، "كمپین یك میلیون امضاء " و "كمیسیون زنان دفتر تحكیم وحدت " را به عنوان نیروهای موثر در نقشه راه پروژه براندازی نرم معرفی كرده است؛ كانون هایی كه امروز به مبارزه با احكام فقهی اسلام برخاسته اند.

فضلی‌نژاد گفت: علیرغم همه این بودجه‌های اروپایی و آمریكایی برای ساخت و تقویت و گسترش جنبش زنان در ایران، دیدیم كه آنان در همه فراخوانهای خود برای تجمع و اغتشاش با چه شكست سهمگینی مواجه شدند.

* بازتولید فمینیسم عصر پهلوی توسط سكولارها در ایران امروز

نویسنده كتاب سیاسی سالهای 1387 و 1388 با بیان "بازتولید فمینیسم عصر پهلوی توسط سكولارها در ایران امروز " اظهار داشت: كلوپ روتاری "زونتا " با "سازمان زنان ایران " در عصر پهلوی دوم ارتباط تشكیلاتی رسمی و پیوندهای استواری داشت كه شیرین عبادی به عنوان "دبیر كمیته زنان كاخ دادگستری " از مقامات عالی سازمان زنان ایران به ریاست عالیه "اشرف پهلوی " و دبیركلی "مهناز افخمی " بهایی بود كه فعالان آن مانند همچنان نیز در حوزه حقوق بشر و زنان فعالیت می‌كنند. این افراد كه با عنوان "باند اشرف پهلوی " شناخته می‌شوند، اكنون حلقه مركزی‌ای هستند كه حمایت از زهرا رهنورد را در خارج از كشور برعهده دارند و چنانكه پیش ار این هم گفتم، جریان فمینیسم سكولار یك جریان صد در صد سلطنت‌طلب و ورشكسته است كه مرگ فطعی آن برای نخستین بار در جمهوری اسلامی ایران رقم خورد.

* چرا تجمع 8 مارس (17 اسفند) شكست خورد؟

فضلی نژاد با بیان اینكه "امروز دیگر هیچ شهروند عاقلی به اعتبار فراخوان مشتی سلطنت‌طلب ورشكسته و ماسون‌های بهایی دست به تجمع سیاسی- خیابانی نمی‌زند " گفت: مساله آن است كه در طول 3 سال گذشته نیمه پنهان زندگی و حرفه حامیان اغتشاشات خیابانی برای شهروندان ایرانی فاش شده است. به راستی چه انسان باشرفی حاضر است تا به دعوت "مهناز افخمی " كه در دهه 1350 "وزیر مشاور زنان " در كابینه هویدا و عضو فرقه ضاله بهائیت و با حكم "اشرف پهلوی " رییس "سازمان زنان ایران " بود و اكنون نیز به حكم اشرف، رییس "بنیاد مطالعات و پژوهشهای زنان " است، به خیابان بیاید؟!

وی ادامه داد: نباید در محاسبه وزن هواداران فحشای فمینیستی اشتباه كرد. هسته مركزی این جریان در ایران نهایتا كمتر از 300 نفر است و صرفا یك جریان مرده محسوب می‌شوند. با سپاس از حسن تدبیر مسئولان فهیم امنیتی كشورمان باید بگویم كه علیرغم همه این تدابیر ویژه، معتقدم اقتدار كنونی جمهوری اسلامی ایران چنان است كه اگر یك نفر نیروی انتظامی و امنیتی در تجمع 8 مارس تهران نبود، هیچ اتفاقی نمی افتاد، چون به راستی فمینیستهای سكولار مرده اند.../فارس