اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سوزاندن پیرزن 67 ساله پس از تعرض وحشیانه/قاتل متجاوز در زندان خودکشی کرد + عکس



اخبار,اخبار حوادث  , حواد ث روز

قاتل متجاوز اهل " بلغارستان " در سلول زندان دست به خود کشی زد .

  آقای " ایوان نیکلو " 40 ساله اهل " بلغارستان " در ماه گذشته به اتهام قتل و تجاوز به یک خانم به زندان محکوم شد اما شب گذشته در سلول زندان مرده پیدا شد.

براساس گزارش پلیس این جنایت کار که پس از یک حمله وحشیانه و تجاوز به خانم " جان بت " 67 ساله اهل " انگلستان " که به همراه همسر معلول خود در" بلغارستان " بسر میبرد،مبادرت به کشتن و سپس سوزاندن جسد قربانی کرد.

پلیس در ادامه افزود : قربانی و همسرش آقای " نیک " که اصالتا اهل " برسیتول.انگلستان " بودند 6 سال پیش پس از بازنشسته شدن ،به " ترکیه " مهاجرت کرند و بعد از آن در اوایل سال جاری به روستای دور افتاده در " مالومیر " در " بلغارستان " نقل مکان کردند .

صبح روز جنایت خانم " بت " به همراه سگ خود برای قدم زدن بیرون رفت که روز بعد جسد او در نزدیکی خانه اش در حالی که سوزانده شده بود پیدا شد .

پلیس پس از بررسی محل پیدا شدن جسد و کالبد شکافی ،از طر یق DNA موجود بر روی جسد ، قاتل را که یک سابقه دار بود و اخرین بار در سال 2012 از زندان آزاد شده بود ، بازداشت کرد .

مادر " نیکلو " در گزارش خود به پلیس گفت : اصلا از این خبر تعجب نکرد و مدت ها قبل پسرش را از خانه بیرون کرده بود و به علت رفتار های بزهکارانه اش اجازه زندگی در خانه اش را به او نداد و گفته بود که "نیکلو "دیگر پسر او نیست .

" نیکلو " جنایت کار پس از آن در یک کلبه در روستا زندگی می کرد و به برداشت انگور از مزارع مشغول بود اما چندین بار قبل از این به اتهام دزدی و اذیت و آزار دستگیر شده بود و این باربه جرم قتل و تجاوز دستگیر و در دادگاه به حبس ابد محکوم شد .

گفته می شود که " نیکلو " از آنجایی که تحمل گذراندن ادامه زندگی اش را در زندان نداشت ،این موضوع انگیزه ای شد تا او دست به خودکشی بزند و خود را حلق آویز کند .

 

 اخبار  حوادث  -  باشگاه خبر  نگاران


ویدیو مرتبط :
تعرض وحشیانه سربازان صهیونیستی به یک زن فلسطینی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تعرض وحشیانه به دختر 14 ساله در مسیر مدرسه/ پلیس:متجاوز متاثر از یک فیلم بوده است+عکس



 اخبار حوادث,خبرهای  حوادث,حوادث روز

یک مرد 23ساله اهل " شروزبری" به اتهام تعرض دستگیر شد .

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،آقای "متیو گیل " در یک حمله وحشیانه به یک دانش آموز 14 ساله ،با تهدید چاقو به زور به او تعرض کرد .

براساس گزارش پلیس این جنایت کار در ساعت 8:30 صبح  هنگامی که قربانی در حال رفتن به مدرسه بود به طرف او حمله ور شد و با زدن مشت به سر قربانی و گذاشتن یک چاقو زیر گلویش او را تهدید کرد که اگر فریاد بزند او را خواهد کشت سپس دست های قربانی را از پشت بست و به او تعرض کرد .

این قربانی بعد از مورد تعرض قرار گرفتن به طور وحشیانه وقتی جنایت کار در حال فرار بود با پلیس تماس گرفت و آقای " گیل" در یک فاصله نزدیک با محل جرم دستگیر شد .

در تحقیقات گسترده تر پلیس معلوم شد که " گیل" متأثر از تماشای یک فیلم که شب قبل تماشا کرد که در آن به یک دختر 16 ساله تعرض کردند اقدام به این رفتار بی شرمانه کرد و هنگامی که دستگیر شد با خود ابزاری به همراه داشت که از آنها برای هدف شرم آور خود استفاده کرد .

پلیس در ادامه افزود : قربانی از ناحیه گردن زخمی شد و به علت جدال او با جنایت کار آثار کبودی در قسمت های دیگر بدنش وجود داشت به بیمارستان فرستاده شد .

پدر قربانی در دادگاه گفت: جنایت کار باید مجازات شود ،چرا که به روح و تن دختر من آسیب زد و این برای من بدترین درد است .

گفتنی است،"گیل " که در دادگاه به جرم تجاوز و اذیت و آزار متهم شد به 6 سال زندان محکوم شد.


 اخبار حوادث   - باشگاه خبر نگارا ن