اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سوزاندن‌ اجساد مسلمانان در نیجریه


فعالان سیاسی نیجریه می‌گویند که دولت و ارتش این کشور برای نابود کردن اسناد جنابات اخیر خود در حال دفن اجساد مسلمانان در گورهای جمعی و یا سوزاندن اجساد هستند.

خبرگزاری فارس: فعالان نیجریه‌ای می‌گویند که ارتش نیجریه تعداد زیادی از اجساد مسلمانانی که اخیرا به دست نیروهای ارتش قتل عام شدند را در گورهای دسته جمعی دفن کرده است و تعدادی از آنها را نیز سورانده است.

این فعالان می‌گویند که دقیقا مشخص نیست چه تعداد از جنبش اسلامی توسط ارتش نیجریه قتل عام شدند بنابراین آنها تلاش می‌کنند هر شاهد یا مدرکی وجود دارد را نابود کنند تا حجم جنایاتشان مشخص نشود.

این فعالان نیجریه‌ای می‌گویند که اگر ارتش نیجریه برای این قتل عام و جنایات خود دلیل قانع کننده‌ای داشتند هرگز اجساد را به صورت مخفیانه دفن نمی‌کردند و یا آنها را نمی‌سوزاندند.

بامداد یکشنبه ارتش نیجریه با متهم کردن جنبش اسلامی به تلاش برای ترور فرمانده ارتش این کشور و همچنین مسدود کردن راهها به دلیل تجمعات، به حسینیه «بقیة الله» در شهر زاریا و منزل شخصی ابراهیم زکزاکی حمله‌ور شد و صدها مسلمان را کشت.

دکتر «نصیبه ابراهیم زکزاکی» دختر شیخ ابراهیم زکزاکی درباره آمار شهدا گفته است: شنیده‌ام 450 نفر کشته شده‌اند. در همین حال به من گفته‌اند که فقط 300 جنازه در بیمارستان است و حدس می‌زنند که مجموع کشته‌ها 1000 نفر باشد.


ویدیو مرتبط :
کشف اجساد بجامانده از یک کشتار دسته جمعی در نیجریه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قاتل سریالی زنان دستگیر شد/ سوزاندن اجساد پس از تعرض‌های وحشیانه+تصاویر



یک مرد اهل " کنتیکت- امریکا " به اتهام قتل سریالی مجازات شد .

آقای " ویلیام دوین هول " 45 ساله به قتل بیش از 6 نفر متهم شد که اجساد قربانیان در منطقه جنگلی پشت یک فروشگاه متروکه پیدا شدند.

اخبار,اخبار حوادث  , حوادث  روز


براساس گزارش پلیس جسد 6 زن که در سال 2003 ناپدیدی شده بودند و همچنین از پیدا شدن جسد آخرین و هفتمین قربانی او که متعلق به خانم " مارلین گونز الز " 26 ساله اهل " واتربری " می باشد خبر داد.

پلیس در ادامه افزود این جنایت کار که در حال حاضر در حبس به سر می برد و قبلا به عنوان قاتل یکی از قربانیان به نام خانم " نیلسا آریزمندی " 33 ساله و مادر 4 فرزند اهل " واترزفیلو " به 15 سال حبس محکوم شد .

اخبار,اخبار حوادث  , حوادث  روز

 
" هول " جسد این قربانی را پس از به قتل رساندن سوزاند و بقایای خاکستر آن را در منطقه جنگلی پنهان کرد .

" هول " جنایت کار که در " همپتون ویرجنیا " بزرگ شد در 2 نوع شغل از سال 2003 در ایالات " کنتیکت" مشغول به کار بود که پس از اولین اتهام قتل ، در سال 2007 با بررسی شواهد و DNA  موجود مشخص شد که قاتل همه ی این 7 قربانی که با پرونده مواد مخدر ارتباط داشتند " هول " بی رحم بوده است .

اخبار,اخبار حوادث  , حوادث  روز


قربانیان که شامل خانم ها " دیان کاسا " 53 ساله " اهل " برینین " جوآلین مارتیز " 24 ساله اهل " هارت فورد " ماری جین منارد " 40 ساله اهل " بریتین " ملانی راث کامیلینی " 29 ساله اهل " سمیور ودنی لی و " سیتنانت 44 ساله اهل " نیوبریتین " می باشند .

اسامی آنها به عنوان قربانیان این جنایت کار سنگ دل اعلام شد که او به 3 مورد از قربانیان قبل از به قتل رساندن تجاوز کرده بود.

گفتنی است،او در دادگاهی که به زودی برگزار خواهد شد به اتهام 7 مورد قتل به مجازات مرگ خواهد رسید .


 اخبار  حوادث   - باشگاه  خبر  نگاران