اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سورپرایز یک بازیگر برای کی‌روش و تیم ملی


بعد از ظهر جمعه در تالار اندیشه از جمشید مشایخی و پوران درخشنده تقدیر خواهد شد.

خبرآنلاین: بعد از ظهر جمعه در تالار اندیشه از جمشید مشایخی و پوران درخشنده تقدیر خواهد شد.

بعد از ظهر جمعه جشن تجلیل از استاد جمشید مشایخی و پوران درخشنده در تالار اندیشه تهران برگزار خواهد شد.در این مراسم که چهره های فوتبالی نظیر کفاشیان،تاج،نبی،رویانیان و فتح الله زاده هم حضور دارند مشایخی قرار است چند سورپرایز ویژه برای ملی پوشان و کارلوس کروش رو کند.هنوز مشخص نیست که مشایخی چه کاری می خواهد انجام بدهد اما آن طور که گفته است سورپرایزهای او به نفع تیم ملی خواهد بود.

در این مراسم که از ساعت 19 تا 22 طول خواهد کشید فیلم هیس؛دختران فریاد نمی زنند هم در بخش خصوصی اکران خواهد شد.

http://sobbekheir.com/up/images/32/329759.ki0tvrj.jpg


ویدیو مرتبط :
بررسی حواشی داغ تیم ملی،تیم امید،کی روش و سرخآبی ها

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سورپرایز كی روش برای تركیب تیم ملی در بازی امروز



اخبار,اخبار ورزشی ,بازی ایران و بوسنی

 

اخبار ورزشی - حضور بختیار در مقابل بوسنی؛
سورپرایز كی روش برای تركیب تیم ملی در بازی امروز

کاپیتان فولاد خوزستان که تا قبل از بازی با بوسنی یک دقیقه هم برای تیم ملی بازی نکرده، در کنفرانس مطبوعاتی حاضر شد تا خیلی‌ها به فکر فرو روند.

 حضور بختیار رحمانی در کنفرانس قبل از بازی ایران و بوسنی یک شوک برای فوتبال‌دوستان ایرانی بود!

کاپیتان فولاد خوزستان که تا قبل از بازی با بوسنی یک دقیقه هم برای تیم ملی بازی نکرده، در کنفرانس مطبوعاتی حاضر شد تا خیلی‌ها به فکر فرو روند. البته به عقیده ما بختیار رحمانی به احتمال فراوان در بازی برابر بوسنی به میدان خواهد رفت، باور نمی‌کنید از رضا حقیقی بپرسید!

خاطرتان باشد پیش از مسابقه ایران و آرژانتین هم رضا حقیقی به تشخیص کی‌روش در کنفرانس مطبوعاتی حاضر شد و در دقایق پایانی دیدار مذکور به میدان رفت.

به نظر می‌رسد سرمربی تیم ملی بازیکنانی را که قرار است برای اولین‌بار به میدان بفرستد، با این ترفند و شخصیت دادن به او برای بازی‌های حساس آماده می‌کند.
اخبار ورزشی - رادنیوز