اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سورپرایز ویژه رضا صادقی


خواننده آلبوم «شب بارونی» پس از تور کنسرت‌های آمریکا و بازگشت به ایران درباره این تور و اجرا در مایکروسافت تیاتر، کنسرت 10 خرداد تهران، و... توضیحاتی را ارائه داد.

وب‌سایت موسیقی ما:  خواننده آلبوم «شب بارونی» پس از تور کنسرت‌های آمریکا و بازگشت به ایران درباره این تور و اجرا در مایکروسافت تیاتر، کنسرت 10 خرداد تهران،  و... توضیحاتی را ارائه داد.

رضا صادقی که در ماه‌های گذشته تور بزرگ کنسرت‌هایش را در آمریکا روی صحنه برد، معتقد است پیش‌بینی استقبال و همه‌گیر شدن کنسرت در خارج از کشور به هیچ وجه ممکن نیست و هر احتمالی برای یک تور خارج از کشور وجود دارد.

رضا صادقی: برای یک سورپرایز ویژه از همین حالا هیجان دارم

این خواننده در گفتگو با ما دراین باره می‌گوید: «راستش را بخواهید اصلاً پیش‌بینی چنین استقبالی را در تور آمریکا نداشتم. فکر می‌کردم قطعاً بعد از چهار-پنج کنسرت مجبور شویم برگردیم ولی خدا را شکر بعد از برگزاری کامل این تور متوجه شور و اشتیاق دوستداران موسیقی در خارج کشور شدم که واقعاً برای من قابل احترام بود. اگر برخی دلتنگی‌ها نبود این برنامه را در خارج ایران ادامه می‌دادیم. ولی من واقعاً بیشتر از سه ماه توانایی دوری از کشور و «تیارا» و خانواده‌ام را نداشتم و همین باعث شد که این تور سه ماه زمان ببرد. همه چیز عالی و فوق‌العاده بود.»

خواننده «مشکی رنگ عشقه» در ادامه گفت: «خوشحال بودم وقتی می‌دیدم که مخاطبان موسیقی خارج ایران هم به لحاظ احساس و حمایت از موسیقی هموطن‌شان، عالی و کم نظیر بودند و همین به ما انرژی فوق‌العاده‌ای می‌داد و باعث شد با یک حال خوب، این تور ادامه پیدا کند. مخاطبان موسیقی در خارج کشور بی‌اغراق هیچ فرقی با مخاطب موسیقی داخلی ندارند و نشان دادند که یک ایرانی، همیشه و در هر جای دنیا، خلق و خو، اصالت و صمیمیت خود را حفظ می‌کند. من پیش از آغاز این تور، تصور اشتباهی در ذهنم داشتم و به مرور این تصور رنگ باخت و فهمیدم که ایرانی‌های خارج کشور چقدر به ما و ادبیات و طرز فکر ما نزدیکند. ادبیات ترانه‌های ما به طرز جالبی مورد توجه مخاطبان موسیقی خارج قرار گرفته و این نکته برای من بسیار حائز اهمیت بود. از من درباره مفاهیم محتوایی آثار می‌پرسیدند و این موضوع یکی از اتفاقات جالب این تور برای من بود.»

صادقی معتقد است: «مخاطب ایرانی موسیقی در آمریکا به شکل ویژه‌ای به موسیقی پاپ داخل کشور وصل است. این موضوع در این تور برای من ثابت شد. یعنی موسیقی پاپ داخلی انتخاب اول همه ایرانی‌های سراسر جهان شده و این موضوع واقعیتی جالب است. همه حواشی و اتفاقات موسیقی داخلی را ریز به ریز رصد می‌کردند و به صورت جدی پیگیر بودند.»

خواننده «وایسا دنیا» درباره بهترین اتفاق تورکنسرت هایش در آمریکا هم اعتقاد دارد: «حضور و اجرا در نیویورک و سالن مایکروسافت تیاتر بهترین اتفاق این تور برای من بود. مدیران این سالن در توئیتر من را فالو کردند و در گزارشی مفصل از من حقیر به عنوان خوانده جهانی ایرانی‌ها نام بردند که واقعاً افتخاری بزرگ برای من بود.این برایم لذتبخش بود و باعث شد از این دوستان تشکر و تقدیری ویژه داشته باشم. اجرا در کنار نوازنده‌های خارجی در یک تور کامل هم برای من اتفاق جالبی بود. ما بدون اینکه زبان همدیگر را بدانیم، در کنار هم با زبان موسیقی ساز می‌زدیم.»

رضا صادقی که قرار است در تاریخ دهم خرداد ماه در تهران روی صحنه برود، درباره اجرای تهران نیز اعتقاد دارد: «برای کنسرت تهران با خودخواهی تمام می‌خواهم بگویم که در این کنسرت فقط می‌خواهم یک دلتنگی بزرگ را از بین ببرم. دلم به شدت برای هموطنانم در ایران تنگ شده و این برنامه برای من کنسرت رفع دلتنگی‌ها است. هیچ وعده و آنونس تبلیغاتی برای این کنسرت نداشته و ندارم. شوق من از دیدار با هموطنانم را در این کنسرت خواهید دید. هموطنان خارج از کشور به من آنقدر انرژی خوب دادند که تا سال آینده حالم خوب است و در کنسرت تهران می خواهم با هموطنان داخلی دیداری تازه کنم و بگویم که چقدر دلم برایشان تنگ شده است. این مواجهه در تهران چند اتفاق خوب هم خواهد داشت؛ مثل «شونه به شونه»، «شب بارونی» ، «پنجشنبه‌ها» و آثار قدیمی و جدید که در این کنسرت اجرا خواهند شد. »

صادقی همچنین از یک اتفاق ویژه خبر می‌دهد و معتقد است این خبر، واکنش های زیادی را پس از ایام ماه مبارک رمضان در پی خواهد داشت: «بعد از ایام ماه مبارک رمضان، مردم با برخی تغییرات در منوی آثار و برخی اتفاقات غافلگیرکننده رو به رو خواهند شد و از همین الان برای این سوپرایز بزرگ شور و هیجان دارم و به زودی از آن رونمایی خواهم کرد.»


ویدیو مرتبط :
بغض دوباره - رضا صادقی (آهنگ جدید و سورپرایز آقای رضا صادقی)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سورپرایز های ویژه "رضا ضراب" برای "ابرو گوندش" /تصاویر




اخبار سیاسی - تمام هدیه های متهم فساد مالی ترکیه به همسرش سورپرایز های ویژه "رضا ضراب" برای "ابرو گوندش"

رسانه های ترکیه هر روز ابعاد بیشتری از زندگی و عملکرد رضا ضراب منتشر می کنند.رسانه‌های ترک در ادامه داستان فساد مالی ترکیه و رضا ضراب تاجر ایرانی الاصلی که متهم شماره یک این پرونده است،از هدایای‌میلیاردی ضراب به همسرش «ابرو گوندش» نوشتند.گوندش یکی از معروف ترین خواننده های ترکیه است.

به گزارش تدبیر به نقل از روزنامه میلیت ترکیه ضراب و ابرو گوندش در سال ۲۰۱۰ با هم ازدواج کردند و حاصل این ازدواج فرزند دختری به نام «آلارا» است. ابرو با ضراب ۱۰ اسال اختلاف سنی دارد. ضراب دلیل ازداوجش با این خواننده را علاقه‌ای عنوان کرده که از نوجوانی به ابرو داشته است.به گزاشر حریت ضراب طی سه سالی که از ازدواجش با این خواننده مشهور می‌گذشت،

 

به مناسبت‌های مختلف ابرو را با هدیه های مختلف شگفت زده می‌کرد. «ویلاهای‌میلیاردی تا خودروهای گرانقیمت» تنها بخشی از هدایایی است که ضراب به ابرو داده است. ابرو پس دریافت این هدیه به رسانه‌ها گفته بوده هدیه بعدی ضراب برای من، سیاره مشتری خواهد بود.

"اخبار,اخبارسیاسی,سورپرایز

 

 بخشی از این هدایا‌ها و تصاویر آن را به نقل از رسانه ها ترکیه می خوانید.

اولین هدیه ضراب به ابرو یک ویلا به ارزش یک میلیون یورو در بودروم ترکیه است. همچنین یک ویلا نیز در جمیرا دبی به ابرو هدیه داده است. 

 

"اخبار,اخبارسیاسی,سورپرایز


تصویری از داخل این ویلا

"اخبار,اخبارسیاسی,سورپرایز


هدیه ازدواج ضراب به ابرو هم یک خودرو بی‌ام و 607 به ارزش ۵۲۰ هزار تله بود.

 

"اخبار,اخبارسیاسی,سورپرایز

 

اما بی‌ام و تنها خودرویی نبود که ضراب به ابرو تقدیم کرده است. او به ابرویک جیپ  هم هدیه کرده است.

 

"اخبار,اخبارسیاسی,سورپرایز

 

"اخبار,اخبارسیاسی,سورپرایز


جت اختصاصی رضا ضراب که از طرف شرکت هواپیمایی به ابرو گوندش داده شده بود نیز در بین این هدیه هاست.

 

این جت تولید سال ۲۰۰۹ محصول آمریکا با ظرفیت ۸ نفر به شماره TC- RZA که اسم اول رضا ضراب است؛قیمت این جت بین ۱۲ تا ۱۶ میلیون دلار اعلام شده است.

 

"اخبار,اخبارسیاسی,سورپرایز

 

"اخبار,اخبارسیاسی,سورپرایز

 
همچنین سال گذشته ضراب  نیز مشهور‌ترین خودرو جهان Aston Martinfi به ارزش ۳۴۰ هزار یورو را به ابرو هدیه کرد.

"اخبار,اخبارسیاسی,سورپرایز


قایق تفریحی هم یکی از این هدایا بود

"اخبار,اخبارسیاسی,سورپرایز

 

"اخبار,اخبارسیاسی,سورپرایز


رضا ضراب همچنین پیش از بازداشت‌اش در یک مورد، یک‌میلیون لیر بابت تابلویی برای هدیه به همسرش ابرو گوندش پول داد. البته برای خرید این تابلو چک داده بود که همزمان با افشای فساد مالی ترکیه شد و که ضراب نتوانست مبلغ چک را پرداخت کند و چک او برگشت خورد. این آخرین هدیه ضراب به ابرو بود که به دست این خواننده مشهور نرسید.

 

"اخبار,اخبارسیاسی,سورپرایز

 

"اخبار,اخبارسیاسی,سورپرایز

 

 

-------------------------------

               

فشار به "رضا ضراب" برای اعتراف ساختگی

روزنامه میلیت چاپ ترکیه، در خبری کوتاه ادعا کرده که "رضا ضراب" تاجر ایرانی الاصل و همسر "ابرو گوندش" متهم اصلی پرونده فساد مالی ترکیه در چند روز گذشته تحت فشار بوده تا اعتراف کند که فعالیت‌های تجاری او به قصد ضربه زدن به دولت "رجب طیب اردوغان" و حزب "عدالت و توسعه" انجام شده است.

  رضا ضراب در زندان تحت فشار است تا اعتراف کند فعالیت‌های تجاری او در ترکیه برای ضربه زدن به دولت اردوغان بوده است.

به گزارش "تدبیر" به نقل از روزنامه میلیت چاپ ترکیه، این روزنامه در خبری کوتاه ادعا کرده که "رضا ضراب" تاجر ایرانی الاصل و همسر "ابرو گوندش" متهم اصلی پرونده فساد مالی ترکیه در چند روز گذشته تحت فشار بوده تا اعتراف کند که فعالیت‌های تجاری او به قصد ضربه زدن به دولت "رجب طیب اردوغان" و حزب "عدالت و توسعه" انجام شده است.

ضراب نیر تا کنون زیر بار این درخواست نرفته است.

روزنامه میلیت که روزنامه مخالفان حزب عدالت و توسعه ترکیه محسوب می‌شود به منبع خبری‌اش اشاره نکرده است.

این در خواست از ضراب در حالی است که اردوغان بار‌ها افشای فساد مالی ترکیه را توطئه‌ای اعلام کرده که از بیرون این کشور هدایت شده است.

ضراب در حالی تحت فشار است علیه اردوغان اعتراف کند، که رسانه‌های ترکیه بار‌ها از رابطه ویژه اردوغان با او خبر دادند. حتی ضراب ارتباط خانوادگی هم با خانواده اردوغان داشته است و ابرو گوندش همسر او در مراسم‌هایی خیریه‌ای که امینه اردوغان همسر نخست وزیر ترکیه ترتیب می‌داده، چندین بار شرکت کرده است.

 رجب طیب اردوغان نیز بار‌ها از ضراب حمایت کرده است و او را "خیّر"ی نامیده که فعالیت‌های تجاری‌اش به اقتصاد کشور ترکیه کمک شایانی کرده است.

او گفته: «ضراب طلا صادر می‌کند و می‌دانم که در امور خیریه نیز فعالیت دارد. اگر مدرکی علیه ضراب دارند چرا وی را در حین ارتکاب جرم نگرفته و از اقدامات وی فیلمبرداری نکردند؟» او در ‌‌‌نهایت این مسائل پیش آمده را فشار سیاسی مخالفان خود در آستانه انتخابات شهرداری‌ها در این کشور خواند.
اخبار سیاسی - تدبیر