اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سوداگران مرگ در آزادراه قزوین-زنجان دستگیر شدند



رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین گفت: مأموران پلیس استان دو سوداگر مرگ را در عوارضی آزادراه قزوین-زنجان دستگیر کردند.

 به گزارش روابط عمومی نیروی انتظامی استان قزوین، ولی وندایی اظهار داشت: مأموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر قزوین هنگام کنترل خودروهای عبوری در عوارضی آزاد راه قزوین-زنجان به یک دستگاه سواری پراید مشکوک و دستور ایست صادر کردند.

وی با اشاره به عدم توجه راننده پراید به ایست پلیس، افزود: راننده پراید بدون توجه به دستور ایست پلیس با سرعت بسیار بالا متواری شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین بیان کرد: مأموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان پس از تعقیب و گریز توانستند خودروی پراید را متوقف کنند.

وندایی با بیان اینکه پس از متوقف شدن دستگاه پراید، این خودرو مورد بازرسی قرار گرفت، تصریح کرد: در بازرسی از خودرو مقدار 10 کیلوگرم مواد مخدر تریاک کشف و دو قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شدند.

وی با اشاره به نحوه برخورد نیروی انتظامی با فروشندگان و توزیع‌کنندگان مواد مخدر، خاطرنشان کرد: دو سوداگر مرگ پس از تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضایی شدند.


 اخبار  حوادث  - روابط عمومی نیروی انتظامی
 


ویدیو مرتبط :
‫سوداگران مرگ در چنگال قانون؛ اروندرود‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فرود اضطراری هواپیما در آزادراه قزوین رشت



 

فرود اضطراری هواپیما در آزادراه قزوین رشت

 

یک فروند هواپیمای آموزشی تک سرنشین در آزاد راه قزوین رشت به صورت اضطراری فرود آمد.

به گزارش واحد مرکزی خبر، مدیرکل راه وترابری استان قزوین با اعلام این خبر، گفت: عوامل گشت راهداری کوهین ظهر امروز در کیلومتر ۲۵ آزاد راه قزوین رشت حوالی روستای دو دهه ، متوجه بروز نقص فنی و نبود تعادل در یک فروند هواپیمای آموزشی شدند و بلافاصله آزاد راه را مسدود و مسیر را برای فرود هواپیما آماده کردند.

محمد امین نصراللهی زاده افزود: خلبان هواپیما با مهیاشدن شرایط فرود ، به صورت اضطراری در آزادراه فرود آمد و پس از طی مسافتی بدون آسیب دیدگی جدی متوقف شد خوشبختانه به خلبان این هواپیما آسیبی نرسید.

مدیر کل راه و ترابری استان قزوین گفت: پس از بروز این حادثه گروه های امدادی به محل اعزام شدند و عوامل راهداری ، هواپیما را که به سبب برخورد با گاردریل آسیب دیده بود به پارکینگ منتقل کردند.

گفته می شود این هواپیما متعلق به مرکز آموزش خلبانی معراج قزوین بوده است..... / واحد مرکزى خبر