اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سوت زدنی که دردسر ساز شد! +عكس


مرد عصبانی هنگ‌کنگی که در مقابل گوش یک پلیس سوت بلندی زده بود به دلیل کر شدن چند ثانیه‌ای گوش این پلیس راهی زندان شد.

باشگاه خبرنگاران جوان: مرد عصبانی هنگ‌کنگی که در مقابل گوش یک پلیس سوت بلندی زده بود به دلیل کر شدن چند ثانیه‌ای گوش این پلیس راهی زندان شد.



به گزارش رسانه‌‌‌‌های محلی سه‌شنبه گذشته طی راهپیمایی اعتراض‌آمیزی در هنگ‌کنگ یک مرد ۵۰ساله به نام کی‌ چون کای سوت بلندی در مقابل گوش پلیس زد که با شکایت مأمور پلیس به ۶ هفته زندان محکوم شد.

صحنه سوت کشیدن کی‌چون به وسیله دوربین‌‌‌‌های مستقر در تظاهرات ضبط شده بود و به همین خاطر متهم نتوانست عمل خود را انکار کند. گفته می‌شود کی‌چون در تظاهرات الکل مصرف کرده بود و روی رفتار خود هیچ کنترلی نداشت.


ویدیو مرتبط :
Brothers Conflict(چند تا عكس از انیمه ی دردسر برادرها)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عكس‌های شخصی دختران حادثه‌ساز شد



اخبار حوادث - عكس‌های شخصی دختران حادثه‌ساز شد

عطاءالله احمدی، جانشین فرمانده انتظامی استان یزد از دستگیری جوانی خبر داد كه با گرفتن عكس‌های شخصی دختران و فریب آنها در فضای مجازی اخاذی می‌كرد. 

به گزارش اعتماد، چندی پیش خانمی جوان به پلیس فتا یزد مراجعه كرد و بیان داشت: مدتی قبل با فردی از طریق چت آشنا شدم و بعد از مدتی با اعتماد به وی و به بهانه ازدواج تقاضا كرد تا چند عكس شخصی از من داشته باشد؛ من نیز با اعتماد و علاقه‌یی كه به وی پیدا كرده بودم چند عكس شخصی خود را از طریق ایمیل برایش ارسال كردم. بعد از مدتی وی اقدام به ارسال ایمیل‌هایی حاوی تصاویر خصوصی من كرد و تهدید كرد كه یا وی را تامین مالی كنم یا به ارتباط نامتعارف با وی تن دهم در غیر این صورت تصاویر مرا در فضای مجازی منتشر خواهد كرد.
 
جانشین فرمانده انتظامی استان یزد گفت: حسب دستور قضایی و با توجه به اهمیت پرونده و احتمال انتشار عكس‌های شاكی در فضای مجازی و میزان نگرانی وی در این خصوص، موضوع در دستور كار كارآگاهان پلیس سایبری استان یزد قرار گرفت و با تحقیقات انجام گرفته متهم در یكی از استان‌ها ردیابی شد.
 
این مقام انتظامی ادامه داد: با كشف محل سكونت متهم، سریعا ماموران پلیس فتا با اخذ نیابت قضایی به استان مربوطه اعزام شدند و متهم 32 ساله‌یی را كه معلول جسمی و حركتی بود دستگیر كردند.
 
 عطاءالله احمدی افزود: منزل نامبرده مورد بازرسی قرار گرفت و همه وسایل دیجیتالی وی ضبط و به پلیس فتا منتقل شد و در بررسی از ایمیل متهم، عكس‌های خصوصی شاكی كشف شد و متهم نیز به جرم خود اعتراف كرد.
 
 جانشین فرمانده انتظامی استان یزد با بیان اینكه متهم تحویل مراجع قانونی شد از كاربران فضای مجازی خواست در محیط چت به كسی اعتماد نكنند و مطمئن باشند هویت اعلامی از سوی مخاطب به غیر از هویت واقعی آنهاست و به هیچ‌وجه عكس‎ها و فیلم‎های خصوصی و خانوادگی را در محیط چت ارسال نكنند چرا كه دسترسی اشخاص دیگری به آن امكان‌پذیر است. 

اخبار حوادث - اعتماد