اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سوتی های خیابانی هفتگی شد!


زوج پیمان یوسفی و جواد خیابانی، یکشنبه شب گزارش و اجرای ویژه برنامه دربی میلان را برعهده داشتند.

تماشا: زوج پیمان یوسفی و جواد خیابانی، یکشنبه شب گزارش و اجرای ویژه برنامه دربی میلان را برعهده داشتند. یوسفی در میانه های مسابقه که اینتر و میلان مساوی بودند و در مسابقه همزمان یونتوس کالیاری را شکست داده بود گفت: «یک امتیاز بیشتر و تفاضل گل بالاتر، تنها برتری یونتوس در مقابل میلان بود. اگر همین نتایج تا پایان بازی ادامه داشته باشد، اختلاف به 3 امتیاز می رسد و یوونتوس با یک تساوی در بازی آینده قهرمانی را جشن خواهد گرفت».



این اظهارنظر یوسفی در حالی است که در فوتبال ایتالیا، تفاضل گل هیچ اهمیتی نداشته و در صورت برابری امتیازات بازی رودررو تعیین کننده قهرمان خواهد بود. باتوجه به اینکه یوونتوس در مجموع دو بازی رفت و برگشت 3 بر یک میلان را شکست داده، اگر دربی میلان با تساوی به اتمام می رسید هم قهرمانی تورینی ها مسجل می شد و شاهد جشن قهرمانی در تورین بودیم.

دقایقی قبل از این اظهارنظر، یوسی با تمسخر مصدومیت آبیاتی گفت: «آبیاتی قصد دارد با این روش زمان بازی را تلف کند». بلافاصله پس از بیان این جمله، تابلوی تعویض بالا آمد و آملیا جانشین آبیاتی مصدوم شد تا دروازه بان میلان را با بانداژ و کیسه یخ به بیمارستان ببرند.

جالب اینجاست در این دقایق اینتر یک بر صفر جلو بود و آبیاتی هیچ انگیزه ای برای اتلاف وقت نداشت. یوسفی که علاقه زیادی به جملات قصار دارد پس از حرکت انفرادی زانتی بازیکن 38 ساله، در دقیقه 80، کل زمین رو طی می کنه، تو خودت حدیث مفصل بخوان از این مجمل...».

جواد خیابانی هم که نقش مجری برنامه را برعهده داشت، ابتدای برنامه چند دقیقه به تنهایی کارشناسی می کرد و حتی فرصت سلام و احوالپرسی به مجید صالح نداد. در پایان مسابقه هم خیابانی با خونسردی کامل گفت: «با پیروزی لاتزیو، اینتر هیچ شانسی برای رسیدن به لیگ قهرمانان اروپای فصل آینده ندارد».

این درحالی است که لاتزیو و اینتر تنها یک امتیاز اختلاف داشته و در بازی آینده به مصاف هم می روند. اینتر با پیروزی در آن مسابقه می تواند با 2 امتیاز اختلاف بالاتر از لاتزیو قرار بگیرد.


ویدیو مرتبط :
سوتی خیابانی.ببین چی میگه.سوتی وحشتناک

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سوتی‌های عجیب عادل در گزارش بازی استقلال - پدیده به سبک خیابانی!



اخبار ورزشی,خبرهای ورزشی,عادل فردوسی پور

عادل فردوسی پور هنگام گزارش دیدار استقلال و پدیده دچار اشتباهاتی عجیبی شد.

گزارش بازی استقلال و پدیده مشهد بر عهده عادل فردوسی‌پور بود.گزارشگری که البته بین آبی‌ها پایگاه اجتماعی چندان بالایی ندارد و روز پنجشنبه هم در استادیوم آزادی با برخی شعارهای ناخوشایند مورد استقبال قرار گرفت. نکته مهم‌تر اما اینجا بود که عادل در این بازی، اصلا روی فرم همیشگی‌اش قرار نداشت.

اوج شاهکارهای فردوسی‌پور جایی بود که او اوایل نیمه دوم روی حمله استقلالی‌ها دچار اشتباهات پیاپی شد. در این صحنه ضربه سر محسن کریمی توسط روشنگر از روی خط دروازه بیرون کشیده شد و توپ برگشتی را هم میثم مجیدی به اوت زد. عادل اما این صحنه را اینطور گزارش گرد: «ضربه سر، فکر کنم توپ از خط رد شد و حالا دیگه قطعا این ضربه دوم درون دروازه قرار گرفت!» این در حالی است که ضربه دوم به تور کنار دروازه برخورد کرد و کاملا مشخص بود که گل نشده.

فردوسی‌پور در تصاویر آهسته نظرش در مورد توپ روی خط را هم تغییر داد و گفت فکر نمی‌کند توپ گل شده باشد. او بعدتر گفت اگر خود روشنگر در قاب دوربین حضور نداشت، راحت‌تر می‌شد فهمید توپ گل شده یا نه!

عادل چند دقیقه بعد از این صحنه هم ول‌کن آن نبود و موقع تعویض محسن کریمی گفت ضربه دوم را از مقابل دروازه خالی، خود این بازیکن بیرون زده است، در حالی که میثم مجیدی این کار را کرده بود و اصلا کریمی بعد از ضربه سرش نمی‌توانسته به آن سرعت در صحنه ریباند حاضر باشد!


اخبار ورزشی - بانک ورزش