اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سوتی مزدک در بازی ایران و کره!


مزدک میرزایی در حین گزارش بازی تیم های ملی جوانان ایران و کره جنوبی، در اواخر نیمه دوم بازی مرتکب اشتباهی شد که از یک گزارشگر حرفه ای عجیب بود.

عصر ایران:  مزدک میرزایی در حین گزارش بازی تیم های ملی جوانان ایران و کره جنوبی، در اواخر نیمه دوم بازی مرتکب اشتباهی شد که از یک گزارشگر حرفه ای عجیب بود.

ماجرا از این قرار بود که بازیکن کره ای با سرعت وارد محوطه جریمه شد و پس از عبور از دروازه بان ایران، بر زمین افتاد.

هنوز تصمیم داور معلوم نبود که میرزایی با قاطعیت به نفع کره جنوبی اعلام پنالتی کرد و گفت که داور مدافع ایران هم اخراج خواهد شد.

اما برخلاف انتظار میرزایی، داور بازی نه تنها اعلام پنالتی نکرد بلکه به بازیکن کره ای، به دلیل تمارض، اخطار هم داد!

البته در گزارش هر گزارشگری از این اشتباهات ممکن است رخ دهد اما هر چقدر گزارشگر، کمتر احساس "کارشناس داوری بودن" داشته باشد، کمتر به ورطه چنین خطاهایی می افتد.


ویدیو مرتبط :
گزارشگری گل قوچان نژاد به کره در حالت های مختلف توسط مزدک میرزایی در خندوانه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قلعه‌نویی: بازی ایران-کره را ندیدم و خواب بودم/صادقی در حد خودش صحبت کند



تیم فوتبال استقلال  ,امیر قلعه‌نویی

قلعه‌نویی: بازی ایران-کره را ندیدم و خواب بودم/صادقی در حد خودش صحبت کند

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: من بازی ایران و کره را ندیدم و خواب بودم و اصلا هم نگفتم ایران شانسی کره را برده است.

امیر قلعه‌نویی در حاشیه تمرین استقلال در جمع خبرنگاران در مورد حضورش در مجلس شورای اسلامی گفت: ابتدا باید از کمیسیون اصل 90 مجلس و شخص پورمختاری تشکر کنم زیرا بحث‌های خوبی انجام شد اما در مورد مطالب گفته شده اگر کمیسیون اصل 90 صلاح بداند آنها را انعکاس می دهم.

وی در مورد اینکه چه بحثی انجام شد، گفت:‌ بیشتر بحث در مورد بسترسازی و سالم‌سازی بود و در همه لیگ‌های دنیا برخی مسائل وجود دارد اما لیگ ایران جزء لیگ های پاک دنیاست. آنهایی که درون این لیگ هستند مخلصانه کار می‌کنند و من در مدتی که در لیگ حضور داشتم چیزی ندیده‌ام که بخواهم حرفی بزنم.

 

البته اشکالاتی به ورزش وجود دارد اینکه قانون‌مند نیست و یکسری آدم‌های غیرمتخصص به این رشته آمده‌اند. شما نگاه کنید در لیگ کره هم که به جام جهانی رفته مشکلاتی وجود دارد اما لیگ برتر ما جزء لیگ‌های خوب دنیاست.

قلعه‌نویی در مورد برگزاری سه بازی عقب‌افتاده برای استقلال در 9 روز، گفت: فکر نمی کنم در 9 روز 3 بازی انجام شود.

وی سپس با چک کردن برنامه گفت: به هر حال لیگ همین است و ما هم تیم آسیایی بودیم.

سرمربی استقلال در مورد اینکه گفته بود تیم ملی شانسی به جام جهانی رفته است، گفت: دوستان شیطنت کردند و حرف‌ها را به نفع خودشان تحریف کردند. صحبت کیفیت بازی شد و من گفتم بازی ایران و قطر کیفیت لازم را نداشت. مجتبی جباری داشت به سمت دیگری دریبل می زد که همان توپ تبدیل به پاس گل شد و ملت ایران با این برد خوشحال شد. بحث ما در مورد کیفیت بازی بود ما بازی استقلال با تیم کره‌ای یک بازی با کیفیت بود اما اگر بازی بی‌کیفیت بود و ما 2 بر صفر می‌بردیم خوب بود.

وی تصریح کرد:‌ بحث کیفیت مطرح شد و من در مورد کیفیت بازی ایران و قطر صحبت کردم و ملت ایران از آن بازی که یک بر صفر ایران قطر را برد خوشحال شدند که توپ به پای مدافع حریف خورد و گل شد. من در مورد بازی با کره‌جنوبی صحبت نکردم و اصلا نگفتم ایران شانسی کره را برده است. صحبت کیفیت دربی بود که گروه آنالیز و دکتر جلالی گفتند این دربی پایتخت نسبت به دو بازی گذشته بهتر بوده است من اصلا بازی ایران و کره را ندیدم و در خارج از کشور بودم و خواب بودم.

قلعه‌نویی در مورد اظهارات امیرحسین صادقی در مورد مهدی رحمتی و همچنین پاسخگویی سیاوش اکبرپور به او گفت:‌ اول اینکه امیرحسین صادقی باید بداند یک بازیکنی است و باید در حد و اندازه خودش صحبت کند.

 

سیاوش اکبرپور هم اشتباه کرده که جواب داده است اما ابتدا باید ببینیم منظور صادقی چه بوده و یک طرفه به قاضی نرویم در استقلال همه باید یکدل باشیم و امیرحسین صادقی هم به خاطر اینکه به تیم ملی رفته است نباید به هم‌باشگاهی‌اش تیکه بیندازد. این کار درست نیست. صادقی باید تمام فکرش را برای تیم ملی بگذارد و برای این تیم تلاش کند همچنین حد و اندازه خودش را به عنوان یک بازیکن بشناسد.

قلعه‌نویی در مورد اینکه حسن روشن گفته است او بلد است تیم را قهرمان کند اما باید به دروازه‌بانی مثل حسینی هم میدان بدهد، گفت: موفقیت حاصل کار تیمی است و شاید من قلعه‌نویی کمترین نقش را در این میان داشته باشم. از حسن روشن هم که پیشکسوت است و دید فنی دارد تشکر می‌کنم اما مهدی رحمتی جزء گلرهای خوب آسیاست و در این پست نمی‌توانیم مدام تغییر بدهیم. حسینی هم آینده روشنی در فوتبال دارد و در زمان خودش از او استفاده خواهیم کرد.

وی در مورد اینکه چند دقیقه به حسینی بازی خواهد رسید، گفت: این سوال کارشناسی نیست.

سرمربی استقلال در مورد وضعیت این تیم گفت: من از همه عزیزان که در این مدت زحمت کشیدند تشکر می‌کنم ما یک مقدار ایراد تاکتیکی داریم که باید برطرف شود و از امروز هم فقط به لیگ برتر فکر می‌کنیم./فارس