اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سوال از وزیر ورزش به صحن علنی رفت


به گفته رییس کمیسیون فرهنگی مجلس، نماینده سوال کننده از پاسخ های وزیر وزرش و جوانان در جلسه امروز عصر این کمیسیون قانع نشده و سوال از وزیر به صحن مجلس ارجاع داده شد.

خبرگزاری مهر:  نصرالله پژمان فر رییس کمیسیون فرهنگی مجلس  شورای اسلامی با اشاره به جلسه امروز عصر این کمیسیون گفت: در دستور کار امروز کمیسیون سوال از وزیر ورزش و جوانان قرار داشت.که آقای اسداللهی از سوال خود انضراف دادند و تنها آقای بخشایش دو سوال از وزیر مطرح کرد.

وی افزود: سؤالات عمده آقای بخشایش به بحث مباحث مالی در فوتبال، انتصاب سجادی، کمیته ملی المپیک و اجرای برنامه توسعه و به طور کلی انتصابات آقای گودرزی در این وزارت خانه بعد از تصدی در این وزارت خانه مربوط می شد.

به گفته رییس کمیسیون فرهنگی، بخشایش از پاسخ های وزیر قانع نشد و سوال از وزیر به صحن علنی مجلس ارجاع داده شد.


ویدیو مرتبط :
قطع صحبت های وزیر پیشنهادی بهداشت برای برقراری نظم صحن علنی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سوال از وزیر ورزش در صحن علنی مجلس


سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس از ارجاع سوال نماینده اردستان در وزیر ورزش و جوانان به صحن علنی مجلس خبر داد.

تسنیم: سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس از ارجاع سوال نماینده اردستان در وزیر ورزش و جوانان به صحن علنی مجلس خبر داد.

حجت‌الاسلام علی طاهری سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به جزئیات جلسه امروز کمیسیون متبوعش اظهار داشت: پیش از جلسه اصلی کمیسیون دو جلسه فرعی برگزار شد؛ یک جلسه با حضور اعضای کمیسیون فرهنگی، سایر نمایندگان و اعضای فراکسیون زنان و با شرکت سلحشور و شورجه از هنرمندان متعهد برگزار شد که کمیسیون فرهنگی بر حمایت از هنر متعهد و متدین و فیلم‌های سینمایی فاخر تاکید ویژه داشت.

وی ادامه داد: جلسه بعدی با حضور اعضای کمیسیون فرهنگی و شورای هیئت‌های مذهبی استان قم برگزار شد.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس افزود: دستور جلسه اصلی کمیسیون شامل حضور رئیس ستاد مبارزه با مواد مخدر و معاونانش بود که وی ضمن حضور در کمیسیون، به ارائه گزارشی از فعالیت‌های این ستاد پرداخت و اشاره کرد که برخی مصوبات ستاد مبارزه با مواد مخدر توسط برخی دستگاه‌ها، ضعیف پیگیری می‌شود.

حجت‌الاسلام طاهری ادامه داد: در این راستا کمیسیون فرهنگی از ستاد مبارزه با مواد مخدر درخواست کرد تا مستندات خود را در زمینه ضعیف عمل کردن دستگاه‌ها که در سطح کشور و چه در سطح استان ارائه کنند تا کمیسیون فرهنگی آن را پیگیری کند.

وی با اشاره به سوال 3 نماینده از وزیر ورزش و جوانان گفت: دستور جلسه بعدی سوال 3 نماینده از گودرزی وزیر ورزش و جوانان بود که دو نماینده از سوال انصراف دادند و آقای بخشایش نماینده اردستان سوال خود را در مورد مسائل مالی در فوتبال و نحوه عملکرد وزارت ورزش و جوانان برای جوانان و انتصابات در این وزارتخانه پرسید.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس خاطرنشان کرد: گودرزی وزیر ورزش و جوانان به سوال نماینده اردستان پاسخ داد ولی آقای بخشایش از توضیحات وی قانع نشد و سوال به صحن علنی مجلس ارسال شد.