اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سواستفاده جنسی از دختران به بهانه استخدام!


پلیس انگلستان دو برادر را به جرم فحشا، تجاوز و بهره‌گیری و سوء استفاده از دختران نوجوان در ورچستر دستگیر کرد.

روزنامه ایران: پلیس انگلستان دو برادر را به جرم فحشا، تجاوز و بهره‌گیری و سوء استفاده از دختران نوجوان در ورچستر دستگیر کرد.

مبارک و اهدل قربانیان خود را از طریق آگهی‌های روزنامه در رستوران خود استخدام می‌کردند و این دختران نوجوان را وا می‌داشتند تا دست به کارهای غیراخلاقی بزنند.

قاضی دادگاه ورچستر انگلیس این دو برادر جوان را به جرم فحشا، قاچاق انسان و فعالیت جنسی علیه کودکان و تعرض به دختران نوجوان به 32 سال زندان محکوم کرد.

در طول محاکمه آنها اعتراف کرده‌اند که دختران نوجوان را وادار به انجام اعمال غیراخلاقی می‌کردند.نیل جامسیون کارآگاه بازرس پلیس در این رابطه گفت: خوشحالیم که این دو تبهکار به دوره طولانی زندان محکوم شده‌اند.

آنها دختران کم سن و سال را به دلیل آسیب‌پذیر بودن‌شان مورد هدف قرار می‌دادند و آنها را برای رسیدن به اهداف شوم خود و سوء استفاده و به دست آوردن پول بیشتر به فحشا وامی‌داشتند.

قاضی پرونده از تمامی قربانیانی که علیه این دو برادر سنگدل شهادت داده‌اند تشکر و قدردانی کرد. قاضی دادگاه گفت: به عنوان مثال این دو برادر برای مدت 4 سال از یک دختر همچون برده جنسی استفاده می‌کردند و او را مورد آزار و اذیت قرار می‌دادند.

یکی از قربانیان این دو برادر که دختری 19 ساله است در این ارتباط گفت: من و چند دختر دیگر قربانی وحشیگری‌های این دو برادر بودیم و اگر مقاومت می‌کردیم کتک می‌خوردیم. آنها برای این که موضوع را با پلیس در میان نگذاریم ما را تهدید به مرگ می‌کردند.

آنها ما را ابتدا برای کار در رستوران استخدام کرده بودند و بعد از 2 روز متوجه شدیم که چاره‌ای نداریم جز اینکه به خواسته‌های آنها تن بدهیم.این دو برادر تنها در مقابل ناراحتی‌های ما می‌خندیدند و به فکر جمع‌آوری پول‌شان بودند و هیچ توجهی به خواسته‌های ما نشان نمی‌دادند.

آنها دختران کوچک‌تر دیگری را هم که سن‌شان به 15 تا 16 سال می‌رسید برای کار جذب می‌کردند و سپس به فحشا وا می‌داشتند.


ویدیو مرتبط :
دوربین مخفی، سواستفاده جنسی +20

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فریب دختران به بهانه استخدام در شرکت


مردی که با تاسیس شرکت‌های کاغذی به بهانه پرداخت وام و استخدام خانم‌ها در شرکت‌های معتبر، از آنها کلاهبرداری می‌کرد، تحت تعقیب پلیس تهران قرار گرفت.

مردی که با تاسیس شرکت‌های کاغذی به بهانه پرداخت وام و استخدام خانم‌ها در شرکت‌های معتبر، از آنها کلاهبرداری می‌کرد، تحت تعقیب پلیس تهران قرار گرفت.

هفته گذشته دختری جوان با حضور در شعبه هفتم بازپرسی دادسرای ناحیه 2 تهران از مدیرعامل یک شرکت کاغذی به اتهام کلاهبرداری شکایت کرد.

شاکی به بازپرس پرونده گفت: با مشاهده آگهی یک شرکت بازرگانی در روزنامه که در زمینه خرید و فروش وام فعالیت می‌کرد، به این شرکت در شمال غرب تهران رفتم.

در ملاقات با مدیرعامل که مردی شیک‌پوش بود، او بیان کرد با پرداخت 2 میلیون تومان می‌تواند مقدمات دریافت یک وام 30 میلیون تومانی را برای من فراهم کند.

با پرداخت این مبلغ چند بار دیگر به ملاقات مدیرعامل رفتم. در جریان این دیدارها‌ او مرا به بهانه استخدام در یک شرکت معتبر بازرگانی فریب داد و 3 میلیون تومان دیگر از من پول گرفت و قرار شد یک هفته‌ای علاوه بر پرداخت وام، مرا استخدام کند؛ ولی دیگر خبری از او نشد. وقتی دوباره به شرکت رفتم، متوجه شدم مرد شیاد و همدستانش آنجا را تخلیه و متواری شده‌اند.

با تشکیل پرونده‌ای در این زمینه، ماموران ‌آگاهی، تحقیقات در این خصوص را آغاز کردند. با اطلاعات به دست آمده از شاکی، تصویر رایانه‌ای از وی گرفته شد و جستجو در این زمینه ادامه پیدا کرد تا این‌که ده‌ها دختر جوان دیگر نیز با حضور در مرکز پلیس، شکایت‌های مشابهی را در ارتباط با استخدام و سپس کلاهبرداری به دادسرا ارائه کردند.

ماموران در تحقیق از شاکیان جدید متوجه شدند آنها نیز در پی دریافت‌ وام‌های کلان و استخدام در شرکت‌ها و سازمان‌های معتبر مبالغی از 3 تا 20 میلیون تومان پول به متهم فراری پرداخت کرده‌اند. در مرحله بعدی، ماموران متوجه شدند مدیرعامل شیاد از میان متقاضیان وام چند نفری را به بهانه ازدواج فریب داده است.

بنابراین گزارش، مشخصات مرد کلاهبردار در اختیار گشت‌های انتظامی قرار گرفت. تحقیق برای شناسایی و دستگیری متهم ادامه دارد.

منبع: خبرآنلاین