اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سواستفاده از زنان با سرقت فیلم و عکس خصوصی


تعمیركار تلفن همراه كه با سرقت فیلم و عكس خصوصی زنان مشتری، تصایر آنها را در اینترنت منتشر و از قربانیان خود اخاذی می‌كرد، از سوی ماموران اداره فتای استان خراسان رضوی دستگیر شد.

جام جم آنلاین:  تعمیركار تلفن همراه كه با سرقت فیلم و عكس خصوصی زنان مشتری، تصایر آنها را در اینترنت منتشر و از قربانیان خود اخاذی می‌كرد، از سوی ماموران اداره فتای استان خراسان رضوی دستگیر شد.
 
هفته گذشته زن جوانی با حضور در اداره فتای استان خراسان رضوی علیه مردی كه تعمیركار تلفن همراه بود، شكایت كرد.
 
شاكی گفت: چند روز پیش برای تعمیر گوشی تلفن همراهم به مغازه‌ای كه در زمینه فروش و تعمیر گوشی فعالیت داشت، رفتم. مرد تعمیركار پس از مشاهده گوشی‌ام گفت كه تلفنم ویروسی شده و قابل تعمیر است و دقایقی باید منتظر بمانم.
 
وی اضافه كرد: پس از دقایقی با پرداخت مزد تعمیركار گوشی تلفن همراهم را تحویل گرفتم و به خانه بازگشتم. روز بعد در تماس با یكی از دوستانم، متوجه شدم تصاویری از من در اینترنت پخش شده است. شوكه شدم و خودم آن سایت شبكه اجتماعی را نگاه كردم. باورم نمی‌شد، تصاویر همان‌هایی بود كه در گوشی تلفن همراهم ذخیره شده بود.
 
تعمیركار قصد اخاذی داشت

 
شاكی یادآور شد: به مردی كه تعمیركار تلفن همراه بود، ظنین شدم و به مغازه‌اش رفتم و ماجرایی را كه برایم اتفاق افتاده بود، برایش بازگو كردم. وی ادعا كرد تصاویر خصوصی مرا سرقت نكرده و من به اشتباه به وی ظنین شده‌ام اما فردی را می‌شناسد كه در ارتباط با حذف تصاویر از شبكه‌های اینترنتی فعالیت دارد و در قبال آن 150 هزار تومان پول می‌گیرد. به مرد تعمیركار ظنین هستم و گمان می‌برم وی خودش تصاویر را سرقت كرده تا از من اخاذی كند.
 
در پی این شكایت، مرد تعمیركار از سوی ماموران اداره فتای استان خراسان رضوی دستگیر شد. متهم با انتقال به مركز پلیس و در بازجویی ادعا كرد گفته‌های شاكی صحت ندارد و فقط گوشی تلفن همراه وی را تعمیر كرده است.
 
در حالی كه تحقیق از متهم ادامه داشت، افراد دیگری نیز با حضور در مركز پلیس از این فرد به اتهام سرقت، پخش تصاویر خصوصی‌شان و اخاذی شكایت كردند.
 
تحقیقات از مرد تعمیركار ـ متهم ـ ادامه داشت تا این‌كه وی دو روز پیش به سرقت تصاویر و فیلم‌های خصوصی شاكیان، پخش آنها در شبكه‌های اجتماعی و اخاذی اعتراف كرد.
 
متهم، با سرقت عكس و فیلم زنان اخاذی می‌كرد

 
سرهنگ عرفانی رییس پلیس فتای خراسان رضوی در این ارتباط روز گذشته به خبرنگار ما گفت: در تحقیقات از متهم معلوم شد، وی گوشی تلفن همراه زنان و دختران جوانی را كه برای تعمیر به محل كارش می‌آوردند، بررسی می‌كرده سپس با سرقت فیلم و عكس‌های خصوصی‌شان، آنها را در سایت‌های اینترنتی قرار می‌داده تا با این ترفند از آنها اخاذی كند.
 
عرفانی افزود: در مرحله بعدی مشخص شد، متهم با ادعای این‌كه می‌تواند از طریق یكی از دوستانش، فیلم و عكس‌ها را از آن سایت‌ها حذف كند، از این افراد مبالغی پول می‌گرفته و آنها را خودش حذف می‌كرده است.
 
رییس پلیس فتای خراسان رضوی ضمن هشدار به شهروندان از آنها خواست از قرار دادن فیلم و عكس‌های خصوصی و خانوادگی خود در گوشی‌های تلفن همراه جدا خودداری كنند و در صورت نیاز به تعمیر گوشی‌هایشان حتما به مراكز معتبر مراجعه كنند تا گرفتار چنین افراد شیادی نشوند و مال و آبروی خود را به خطر نیندازند.
 
وی افزود: متاسفانه برخی از شهروندان بدون توجه به هشدارهای پلیسی به تعمیرگاه‌های غیرمجاز تلفن همراه مراجعه می‌كنند و با اعتماد به تعمیركاران برای خود و خانواده‌هایشان مشكلات بسیار جدی را فراهم می‌كنند.
 
سرهنگ عرفانی تصریح كرد: با توجه به اعترافات متهم و دستور قضایی در حال حاضر ماموران پلیس فتای استان خراسان رضوی تحقیق در خصوص دیگر مالباختگان كه احتمالا برای حفظ آبروی خود از متهم شكایت نكرده‌اند، آغاز كرده‌اند.
 
وی افزود: با اعتراف متهم ، قرار قانونی برای وی صادر و ماموران پلیس فتا با كشف تعدادی از تصاویر قربانیان تحقیقات ویژه خود را در این ارتباط ادامه می‌دهند.
 
وی خاطرنشان كرد: براساس قوانین مجازات سختی در انتظار تعمیركار اخاذ خواهد بود.


ویدیو مرتبط :
پیش نمایش فیلم عکس خصوصی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فیلم برداری غیر قانونی از رخت کن زنان + عکس



 ,رخت کن زنان,تعویض لباس زنان,اخبار حوادث,حوادث جدید

 

فیلم برداری غیر قانونی از رخت کن زنان + عکس

سازمان نظارت بر کلوپ های شبانه اعلام کرد کلوپ شبانه “داروین” دوربین امنیتی را در اتاق رختکن زنان، جایی که آنها اقدام به درآوردن و تعویض لباس خود می کردند نصب کرده است.

این گزارش می افزاید بر طبق قوانین آنها می بایست با قرار دادن علایمی زنان را متوجه بودن چنین دوربینی می کردند که حرکات آنها با دوربین دیده می شود.

“امی ویلیانسون” سخنگوی کلوپ های شبانه با اعلام حمایت از جریمه در نظر گرفته شده برای این کلوپ اظهار داشت:” آنها بر خلاف مقررات مربوطه عمل کرده اند و مستحق چنین جریمه ای هستند و دیگر کلوپ ها نیز باید بدانند در صورت رعایت نکردن قوانین با جریمه مشابه مواجه خواهند شد.”/جام نیوز