اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سواستفاده از دختران جوان با انتشار تصاویر شخصی


رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان كهگیلویه و بویراحمد از دستگیری فردی خبر داد كه با راه‌اندازی سایت‌های همسریابی از دختران جوان سوء استفاده می‌كرد.

خبرگزاری ایسنا: رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان كهگیلویه و بویراحمد از دستگیری فردی خبر داد كه با راه‌اندازی سایت‌های همسریابی از دختران جوان سوء استفاده می‌كرد.

 سرهنگ مرتضویان در تشریح این خبر گفت: پیرو شكایت فردی مبنی بر دریافت ایمیل‌های تهدیدآمیز ماموران اقدامات خود را برای شناسایی این فرد یا افراد آغاز كردند.

وی افزود: بنا بر اظهارات شاكیه چندی پیش از طریق یكی از سایت‌های همسریابی با فردی آشنا شده و پس از مدتی بنا به درخواست متهم این زن چندین عكس خود را برای متهم ارسال كرده است.

مرتضویان با بیان اینكه پس ازمدتی از ارسال عكس‌ها شاكیه با دریافت ایمیل‌هایی تهدیدآمیز مورد تهدید قرار گرفته است كه در صورت عدم‌ادامه دوستی تصویرش در سایت‌ها منتشر می‌شود، گفت: كارشناسان پلیس فتا در بررسی‌ها، متهم را شناسایی و پس از عملیاتی وی را دستگیر كردند.

رییس پلیس فتای كهگیلویه و بویراحمد به كاربران هشدار داد: از ارائه اطلاعات و تصاویر شخصی در سایت‌های دوست‌یابی و همسریابی خودداری كنند و به این سایت‌ها اعتماد نكنند چرا كه مراجعان به این گونه سایت‌ها معمولا قصد ازدواج ندارند و صرفا هدفشان سوءاستفاده و كلاهبرداری از افراد است.    


ویدیو مرتبط :
جینهو:من فقط ازت سواستفاده کردم(ذائقه شخصی)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

انتشار تصاویر شخصی دختر جوان



انتشار تصاویر شخصی دختر جوان

رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری فردی خبر داد که با راه‌اندازی سایت‌های همسریابی از دختران جوان سوء استفاده می‌کرد.

ایسنا: سرهنگ مرتضویان در تشریح این خبر گفت: «پیرو شکایت فردی مبنی بر دریافت ایمیل‌های تهدیدآمیز ماموران اقدامات خود را برای شناسایی این فرد یا افراد آغاز کردند.»

وی افزود: «بنا بر اظهارات شاکیه چندی پیش از طریق یکی از سایت‌های همسریابی با فردی آشنا شده و پس از مدتی بنا به درخواست متهم این زن چندین عکس خود را برای متهم ارسال کرده است.»

 

مرتضویان با بیان اینکه پس ازمدتی از ارسال عکس‌ها شاکیه با دریافت ایمیل‌هایی تهدیدآمیز مورد تهدید قرار گرفته است که در صورت عدم‌ادامه دوستی تصویرش در سایت‌ها منتشر می‌شود، گفت: «کارشناسان پلیس فتا در بررسی‌ها، متهم را شناسایی و پس از عملیاتی وی را دستگیر کردند.»

به گزارش ایسنا، رییس پلیس فتای کهگیلویه و بویراحمد به کاربران هشدار داد: «از ارائه اطلاعات و تصاویر شخصی در سایت‌های دوست‌یابی و همسریابی خودداری کنند و به این سایت‌ها اعتماد نکنند چرا که مراجعان به این گونه سایت‌ها معمولا قصد ازدواج ندارند و صرفا هدفشان سوءاستفاده و کلاهبرداری از افراد است.»/ایسنا