اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سوء استفاده جنسی مربی فوتبال از 8 بازیكن


با وجود گذشت بیش از یك هفته از خبر رسوایی سوءاستفاده جنسی مربی فوتبال دانشگاه پنسیلوانیا، اعتراضات به این فاجعه‌ی انسانی هنوز ادامه دارد.

با وجود گذشت بیش از یك هفته از خبر رسوایی سوءاستفاده جنسی مربی فوتبال دانشگاه پنسیلوانیا، اعتراضات به این فاجعه‌ی انسانی هنوز ادامه دارد.

 جو ساندوسكی كمك مربی پیشین فوتبال متهم به سوءاستفاده جنسی از 8 پسربچه در طول سال‌های 1994 تا 2009 است. براساس گزارش كمیته تحقیقی كه به این منظور تشكیل شده است، این سوءاستفاده‌ها در رختكن و دوش سالن ورزشی دانشگاه پنسیلوانیا صورت گرفته است.

در جریان این رسوایی بزرگ دو تن از مسوولان دانشگاه نیز اخراج شده‌اند. این دو نفر متهم هستند كه بر گزارشات ارایه شده به دانشگاه مبنی بر سوءاستفاده جنسی از یك پسر 10 ساله در رختكن سالن ورزشی این دانشگاه سرپوش گذاشته‌اند.

هرچند به گفته‌ی دادستان‌های پنسیلوانیا كه پیگیر موضوع هستند، این اتفاق كه مقامات ایالت پنسیلوانیا چنین رفتارهایی را گزارش نمی‌دهند چیز عجیبی نیست.

مطالعات در طول دو دهه‌ی گذشته نشان می‌دهد نزدیك به دو سوم استادان از اعلام این حوادث سر باز می‌زنند.

 بیشتر كودكانی كه مورد سوءاستفاده «ساندوسكی» قرار گرفته‌اند از خانواده‌های تك والد هستند. در این جایگاه مادران سعی دارند یك مرد را به عنوان الگو به پسرانشان معرفی كنند كه این رفتار مادران گاهی به یك كابوس برای آنها تبدیل شده است.

پنسیلوانیا ایالتی است در شرق آمریکا و یکی از ایالت‌های ساحلی اقیانوس اطلس آمریکاست. پایتخت آن هریسبورگ و شهرهای مهم آن پیتسبورگ و فیلادلفیا است.

منبع: ایسنا



ویدیو مرتبط :
سوء استفاده جنسی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سوء استفاده جنسی مربی سالن زیبایی از دختران زیبارو



اخبار,اخبار حوادث ,  سوء استفاده جنسی

 

اخبار حوادث - سوء استفاده جنسی مربی سالن زیبایی از دختران زیبارو/تعرض به 120 دختر در حالت مستی

مدیر یک سالن زیبایی در فلوریدا پس از انتخاب قربانیان خود آنان را مورد تعرض و سوء استفاده جنسی قرار می‌داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، به نقل از اسوشیتد پرس، شارلوت هول 25 ساله مدیر مسئول سالن زیبایی که در فلوریدا پس از انتخاب قربانیان خود که در رده سنی 13 تا 17 سال بودند، آنان را پس از خارج از کنترل کردن توسط مشروبات الکلی، مورد سوء استفاده اخلاقی و تعرض جنسی قرار می‌داد، توسط پلیس فلوریدا شناسایی و دستگیر شد.

شارلوت تا کنون 120 تن از مشتریان جوان و نوجوان خود را مورد سوء استفاده اخلاقی و تعرض جنسی قرار داده است.

بنا بر حکم صادر شده توسط قاضی، شارلوت پس از گذراندن 18 ماه زندان، از کار کردن به مدت پنج سال نیز محروم و همچنین پس از اتمام گذراندن محرومیت به 300 ساعت کار بدون دست مزد محکوم شد.

قاضی الیور پرس با صدور این حک امیدوار است تا بتواند از بروز جرایم جنسی پیشگیری و از اعضای جوان جامعه حمایت و حفاظت کند.

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران