اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سوء استفاده جنسی از دختر ۶ساله برای تامین موادمخدر مادر



سوء استفاده جنسی,رابطه جنسی

 

پلیس «فلوریدا» آمریكا از دستگیری زنی خبر داد كه دخترش را برای خرید موادمخدر به سه مرد فروخت.

به گزارش سرویس «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، پلیس محلی فلوریدا پس از دریافت گزارشی مبنی بر یك مورد كودك آزاری و تجاوز تحقیقات خود را آغاز كرد كه در ادامه بررسی های خود توانست به صحت آن پی ببرد.

به گفته پلیس، این دختر ۶ ساله پیش از این نیز چندین بار مورد تجاوزهای جنسی قرار گرفته بود تا بدین طریق مادرش بتواند هزینه زندگی و خرید موادمخدرش را تامین كند.

بنا بر اعلام پلیس فلوریدا، این زن ۳۵ ساله ابتدا از دست پلیس فرار كرد اما خیلی زود به دام پلیس افتاد.

به گزارش ایسنا به نقل از شبكه خبری فاكس نیوز، نیروهای پلیس همچنین دو متهم دیگر این حادثه را دستگیر و نفر سوم تحت تعقیب است.... / خبرگزارى ایسنا 


ویدیو مرتبط :
سوء استفاده جنسی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سوء استفاده جنسی پلیس از دختر دبیرستانی فاش شد



سوء استفاده جنسی پلیس از دختر دبیرستانی فاش شد

در پی شکایت زنی که می‌خواست نامش فاش نشود، شوهرش که یک افسر پلیس بود به جرم ارتباط نامشروع با یک دختر دبیرستانی بازداشت شد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران؛ به نقل از نیویورک تایمز: پس از مشکوک شدن همسر پیتر کیالو به حرکات، مکالمه های پنهانی، وی را به تعقیب وی وا داشت.

اما درست زمانی که همسر ریچارد که طبق خواسته اش نامش در خبرگزاری ها فاش نشده به قصد خرید به خارج از منزل می رود و هنگام پرداخت متوجه نبودن کیف پولش می شود پس از بازگشت به منزل با صحنه ای تأسف بار روبه رو می شود و از رابطه پنهانی همسرش با یک دختر دبیرستانی 16 ساله آگاه می شود.

پیتر کیالو 39 ساله افسر کهنه کار پلیس جزیره استالین در نیویورک به جرم رابطه غیرقانونی با نوجوان 16 ساله دستگیر شد.
به گفته وکیل وی که در اولین جلسه دادگاه برگزار شد این دختر 16 ساله خود را 17 ساله معرفی کرده بود و پیتر از سن واقعی وی آگاه نبوده است.

اما به گفته این دختر 16 ساله در دادگاه پیتر او را به بهانه فرار از مدرسه به منزلش‌ ‌آورده بود که پس از تحقیقات پلیس رابطه غیرقانونی آنان از 4 ماه پیش آغاز شده بود.
پیتر کیالو در دادگاه به اتهام تخطی از قانون، از جمله تجاوز و سوء استفاده جنسی محکوم شد و به پرداخت هزار و 500 دلار به عنوان جریمه و همچنین زندانی شدن به مدت یک هفته محکوم شد.

باشگاه خبرنگاران