اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سوءاستفاده از رفتار و مواضع امام(ره)




 

اخبارسیاسی

 

اینكه عده‌ای امروز پس از گذشت ۲۰ سال از فوت امام بخواهند چهره ایشان را به گونه‌ای دیگر جلوه دهند خیانت آشكاری به جمهوری اسلامی است/امام در بیان مواضع خود حتی در مورد دشمنان همه‌جهات را ملاحظه می‌كردند.

 

عضو شورای مركزی خانه احزاب تاكید كرد: سوءاستفاده از مواضع امام(ره) برای توجیه برخی رفتارها است.

محمد اشرفی‌اصفهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در تحلیل خود از سخنان اخیر سیدحسن خمینی مبنی بر تلاش جریانی با هدف مغفول گذاشتن بعد رحمانیت نظام و نشان دادن چهره خشن از امام راحل گفت: متاسفانه گاهی شنیده می‌شود و یا دیده می‌شود كه برخی قلم‌ها یا دست‌هایی در كار است كه زندگی پرافتخار امام(ره) كه الگویی برای همه انسان‌ها بود را به گونه‌ای به نمایش بگذارد كه مواضع و چهره ایشان موجب سوءاستفاده دشمنان شود كه این نوع برخورد جفا، خیانت و ظلم آشكاری است.

وی با تاكید بر جامع‌الاطراف بودن چهره امام(ره) گفت: چهره امام(ره) پس از معصومین(س) نه‌تنها در زمان ما بلكه در اعصار گذشته نیز كم‌نظیر است و خدمات و زحمات ایشان بر كسی پوشیده نیست و دوست و دشمن به مقام بنیانگذار جمهوری اسلامی واقف هستند.

این استاد دانشگاه تصریح كرد: اینكه عده‌ای امروز پس از گذشت ۲۰ سال از فوت امام بخواهند چهره ایشان را به گونه‌ای دیگر جلوه دهند خیانت آشكاری به جمهوری اسلامی است.

اشرفی‌اصفهانی با تاكید بر اینكه امام(ره) یك پارچه مهر و محبت بود خاطرنشان كرد: بنده از اولین روزهایی كه امام در سال‌های ۴۱ و ۴۲ در قم حضور داشتند تا زمان حیات ایشان بارها محضر این بزرگوار را درك كردم و علمای بزرگ همواره در مورد چهره جذاب و عطوفت امام متفق‌القول بودند.

وی با بیان اینكه امام در بیان مواضع خود حتی در مورد دشمنان همه‌جهات را ملاحظه می‌كردند ادامه داد: ایشان مواضع خود را با در نظر گرفتن همه زوایای اخلاقی مطرح می‌كردند و همواره به مسوولین هشدار می‌دادند كه مبادا نسبت به مردم رفتاری با بی‌مهری داشته باشند چراكه این نوع برخوردها دور از انصاف و انسانیت است.

اشرفی‌اصفهانی با بیان اینكه سوءاستفاده از رفتار و مواضع امام برای سرپوش گذاشتن برخی رفتارهاست تصریح كرد: متاسفانه در حوادث اخیر بسیاری از افراد مظلوم واقع شدند و عده‌ای برای اینكه رفتار خود را توجیه كنند اینگونه اقدامات را انجام می‌دهند با این هدف كه اینگونه القا كنند كه اگر برخوردی امروز صورت می‌گیرد در گذشته و در زمان امام نیز وجود داشته است در صورتی كه اینگونه نبوده است.


ویدیو مرتبط :
سخنان امام خمینی(ره) درباره سوءاستفاده گروهکها از آزادی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکسی منتشر نشده از امام (ره) و برادرشان


عکسی منتشر نشده از امام (ره) و برادرشان