اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سوءاستفاده از تصاویر مادر و دختر به خاطر هیچ!



رئیس پلیس فتا استان سیستان و بلوچستان از دستگیری متهم نشر تصاویر خانوادگی در فضای مجازی خبر داد.

 سرهنگ دوم کارآگاه سید محمد حسینی پور رئیس پلیس فتا استان سیستان و بلوچستان اظهارکرد: با شکایت مادر و دختری در خصوص انتشار تصاویر خانوادگی خود در فضای مجازی پرونده مربوطه تشکیل و در دستور کار کارآگاهان این پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: با اقدامات فنی و کارشناسی پرسنل فتا استان متهم پرونده شناسایی و به این پلیس احضار گردید.

این مقام انتظامی افزود: متهم که همکلاسی دختر شاکی بود پس از مشاهده مستندات پرونده لب به اعتراف گشود و عنوان کرد که پس از اختلافاتی که با او داشته است، با دسترسی به تلفن همراه وی، تصاویر خانوادگی او را را به تلفن همراه خود منتقل و سپس به انگیزه انتقام آن ها را در فضای مجازی منتشر کرده است.

رئیس پلیس فتا استان سیستان و بلوچستان بیان کرد: شهروندان باید از اطلاعات تلفن همراه خود مراقبت کنند و تا حد امکان از نگهداری اطلاعات خصوصی خود در این دستگاه ها خودداری کنند.

 

 اخبار حوادث  - باشگاه  خبر نگاران

 


ویدیو مرتبط :
به خاطر تو مادر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قتل هولناک مادر و دختر به خاطر سوء ظن



قتل هولناک مادر و دختر به خاطر سوء ظن

مرد جنایت کار به خاطر سوء ظن همسر و دخترش را به طرز هولناکی با ضربه های کارد به قتل رساند.

به گزارش مهر، 14 آذر ماه سال گذشته مردی با مراجعه به کلانتری 13 فردوسیه شهریار از قتل همسر و دخترش خبر داد. او به ماموران گفت: امروز در  یک لحظه کنترلم را از دست داده با ضربه های چاقو همسرم و دختر 20 ساله ام را در منطقه یوسف آباد به قتل رساندم.

در ادامه تیمی از ماموران راهی خانه این مرد شده و با جسد غرق در خون همسر و دخترش رو به رو شدند. با اطلاع موضوع به پازپرس ویژه قتل تیم جنایی در محل حاضر شده و تحقیقات برای کشف انگیزه این جنایت را آغاز کردند.

مرد 55 ساله درباره انگیزه اش از این جنایت گفت: چند روز قبل مردی به نام سامان را برای تعمیر سقف خانه به منزل خود آوردم. یک هفته پیش متوجه شدم سامان با دخترم به نام مونا دوست شده و قصد خواستگاری دارد. وقتی پی بردم همسر و دخترم این موضوع را از من مخفی کرده اند بسیار عصبانی شدم. از سوی دیگر همسرم و منا به بهانه رفتن به کرمانشاه از خانه خارج شده اما در میانه راه از اتوبوس پیاده و به مکان نامعلومی رفته بودند.

 

 

امروز ظهر وقتی به خانه بازگشتند از آن ها پرسیدم در این چند روز کجا بودید اما همسرم و دخترم جواب قانع کننده ای به من ندادند و به تصور این که آن ها نزد سامان رفته اند عصبانی شده و با ضربه های کارد همسرم و دخترم را کشتم بعد هم دچار عذاب وجدان شده و با مراجعه به کلانتری خود را معرفی کردم.

پس از تکمیل تحقیقات و بازسازی صحنه قتل پرونده این جنایت با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد و مرد جنایت کار در شعبه 113 دادگاه کیفری استان تهران و به ریاست قاضی همت یار محاکمه خواهد شد./خبرگزاری مهر