اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سه کشته در درگیری طایفه‌ای در زاهدان


مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان اعلام کرد: درگیری طایفه ای صبح امروز دوشنبه در زاهدان سه کشته و یک زخمی برجای گذاشت.

پایگاه خبری پلیس: مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان اعلام کرد: درگیری طایفه ای صبح امروز دوشنبه در زاهدان سه کشته و یک زخمی برجای گذاشت.

این حادثه در پی یک درگیری طایفه ای که منجر به قتل یک نفر در سه تا چهار سال پیش شده بود به وقوع پیوست.

این گزارش می افزاید:اقوام مقتول پس از مدتها جستجو به فردی 49 ساله مشکوک شده و در صدد یافتن و قتل وی بودند تا اینکه صبح امروز در ساعت 4.50 دقیقه در خیابان جمهوری زاهدان فرد مورد نظرشان را شناسایی کرده اند.

مهاجمان که سوار بر دو دستگاه خودرو بودند به تعقیب فرد مورد نظرشان که به همراه فرزندش و دو نفر دیگر با یک دستگاه خودروی تویوتا در حال تردد بودند پرداخته و در حوالی خیابان جمهوری و پرستار به سمت آنان تیراندازی کردند.

گزارش مرکز اطلاع رسانی انتظامی حاکیست؛ در این حادثه فرد مورد نظر به اتفاق فرزند و یک نفر از همراهانش کشته شدند و همراه دیگر آنان مجروح شده است.

ضاربان پس از انجام قتل با برجای گذاشتن یک خودرو، با خودروی پژو متواری شدند.

بر اساس این گزارش: با وقوع این حادثه بلافاصله ماموران انتظامی در محل حضور یافته در بازرسی از خودروی جامانده متعلق به ضاربان یک قبضه سلاح گرینف و در خودروی تویوتا وانت مقتولان دو قبضه سلاح کلاشینکف کشف کردند.

با بررسی ماموران انتظامی مشخص شد خودرو تویوتا مقتولان دارای پلاک جعلی است.


ویدیو مرتبط :
آیت الله مجتهدی تهرانی:به برکت سه طایفه عذاب نمیاد!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

2سارق مسلح در درگیری با پلیس در زاهدان کشته شدند



اخبار حوادث -  2سارق مسلح در درگیری با پلیس در زاهدان کشته شدند

 دو سارق مسلح در زاهدان بامداد روز دوشنبه در درگیری با ماموران انتظامی کشته و دو همدست آنان دستگیر شدند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری سیستان و بلوچستان به ایرنا گفت : سارقان مسلح شب گذشته با هدف سرقت دو نوجوان 10 و 11 ساله را در زاهدان به گروگان گرفته بودند که این دو نوجوان توسط ماموران انتظامی از چنگ سارقان آزاد شدند.
 
ˈرجبعلی شیخ زادهˈ افزود : درگیری نیروی انتظامی با سارقان مسلح در این شهر چند ساعت طول کشید و در این مدت ماموران تلاش کردند که به دو گروگان آسیبی نرسد.
 
وی گفت: گروه مسلح متلاشی شده تاکنون چند فقره سرقت در نقاط مختلف کشور انجام داده بود که در آخرین مورد علاوه بر دزدی اقدام به گروگانگیری با قصد اخاذی کرد که این اقدام آنها ناکام ماند.
 
معاون استاندار سیستان و بلوچستان اظهار داشت: سارقان مسلح که پس از تعقیب و گریز چند ساعته در یکی از خانه های حاشیه شهر زاهدان با همکاری نیروی انتظامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دام افتادند. 

اخبار حوادث - ایرنا