اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سه کشته در حادثه تصادف در قم


برخورد دو خودرو سواری پراید و پژو در مسیر پردیسان - کهک قم سه کشته برجا گذاشت.

خبرگزاری ایرنا: از مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی قم، این حادثه که عصر امروز جمعه رخ داد، منجر به مرگ یک زن، مرد و کودک شد.

در این حادثه سه نفر نیز مجروح شدند که توسط بالگرد اورژانس به مراکز درمانی قم انتقال یافتند.

بر اساس این گزارش، حال مجروحان نیز وخیم گزارش شده است.

شب گذشته نیز یک خانواده پنج نفره دچار مسمومیت با گاز co شدند که با چهار دستگاه آمبولانس به مراکز درمانی قم انتقال یافتند.

علت مسمومیت نیز خروج لوله آبگرمکن و انتشار گاز در منزل گزارش شده است.

سه شنبه شب هفته گذشته نیز بر اثر تصادف یک موتور سیکلت با خودروی سواری دو کودک یک خانواده جان خود را از دست دادند.


ویدیو مرتبط :
ده ها کشته در تصادف 2 اتوبوس در جاده تهران - قم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اسامی کشته ها و مجروحان حادثه تصادف در شلمچه اعلام شد



 

فارس: اسامی کامل مجروحان و کشته‌های تصادف خونین صبح امروز در مسیر شلمچه اعلام شد.

محمد گله‌داری اظهار داشت: صبح امروز بر اثر برخورد یک دستگاه اتوبوس حامل زائران سرزمین نور با یک مینی‌بوس حامل کارگران تاسیسات دریایی بیش از 16 نفر کشته و زخمی شدند.

وی در تشریح جزئیات این حادثه گفت: متاسفانه دو مینی‌بوس برای رسیدن سریعتر کارگران به محل کار خود در مسیر خلاف در حال حرکت بودند که ناگهان یک دستگاه اتوبوس که ظاهرا زائران عتبات عالیات را به مرز شلمچه رسانده بود و در حال برگشت بود با سرعت به یکی از مینی‌بوس‌ها برخورد می‌کند که متاسفانه در این حادثه سه نفر از کارگران به شکل فجیعی در دم جان سپردند.

گله‌داری از دو نیم شدن اجساد کشته‌ها بر اثر شدت تصادف خبر داد و خاطرنشان کرد: نیروهای امدادی و اورژانس بلافاصله بعد از اطلاع در صحنه حضور پیدا کردند و مجروحان را به مراکز درمانی منتقل کردند.

مسئول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان خرمشهر نیز اظهار داشت: در حادثه صبح امروز در مسیر شلمچه متاسفانه سه کارگر تاسیسات دریایی خرمشهر به‌نام‌های محمد رشیدی، فرزاد معنایی و غلامرضا منصوری کشته شدند.

شهباز خزلی با اشاره به اینکه تعداد اولیه مجروحان 13 نفر گزارش شده بود بعد از انتقال دو نفر دیگر نیز به این تعداد افزوده شد خاطرنشان کرد: مجروحان این حادثه بلافاصله با آمبولانس‌های واحد اورژانس شبکه بهداشت خرمشهر به بیمارستان ولی‌عصر(عج) این شهر منتقل شدند که مداوا بر روی آنها بلافاصله آغاز شد.

وی در پایان با اشاره به اینکه تنها یک نفر از مجروحان حال عمومی وی وخیم گزارش شده و هم‌اکنون تحت عمل جراحی قرار گرفته اسامی کامل مجروحان را به‌شرح زیر اعلام کرد:

1-امین نوذری نژاد
2-یوسف امینی
3-عادل عسچری
4-کورش حسن‌پور
5-محمدحسین ملک‌محمدی
6-ذوالفقار سلحشور
7-رحیم حافظی‌زاده
8-داریوش حیدری
9-علی اکبر معنایی
10-رستم عزیزی
11-سید عبدالقاسم موسوی
12-عمران معنایی
13-مسعود مرادی
14- حسین معنایی
15- علی اصغر معنایی

 

منبع .../فارس