اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سه شبكه ماهواره‌ای مجوز گرفتند


ارائه‌ مجوز به این سه شبکه ماهواره‌ای مربوط به 6 ماه پیش است که به این سه شبکه ماهواره‌ای مجوز موقت داده شده است.

اعطای مجوز به سه شبکه ماهواره‌ای فارسی زبان ICC، پرشین TV و ایرانیان مشروط و بدون هیچ‌گونه فشار گروه‌های سیاسی و انحرافی صورت گرفت و تصمیم نهایی برای حضور دفاتر نمایندگی آن‌ها در حال بررسی است.

سید محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران در خصوص  ارائه‌ی مجوز موقت به سه شبکه ماهواره‌ای ICC، پرشین TV و ایرانیان عنوان کرد: ارائه‌ مجوز به این سه شبکه ماهواره‌ای مربوط به 6 ماه پیش است که به این سه شبکه ماهواره‌ای مجوز موقت داده شده است.

وی افزود: دفتر یکی از این شبکه‌ها راه‌اندازی نشد، شبکه‌ دیگر به دلیل مناسب نبودن برنامه ادامه فعالیتش قطع شد و فعالیت سومین دفتر نیز در حال بررسی برای تصمیم‌گیری نهایی است.

حسینی تصریح کرد: مجوز موقت برای تشکیل و راه‌اندازی دفتر در تهران برای این شبکه ها جهت تأمین برنامه‌های تلویزیونی برای ایرانیان خارج از کشور صورت گرفت و پوشش داخلی را کمتر مدنظر داشت.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ارائه مجوز موقت بدون هیچ گونه شرایط سیاسی و فشار گروه‌های انحرافی به صورت مشروط صادر شد و مدیران شبکه اظهار علاقه نمودند که برنامه‌های خوب و مطلوبی داشته باشند و به طور حتم برنامه‌های این شبکه‌ها رصد خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران



ویدیو مرتبط :
افراد مسئله داری که از وزارت ارشاد روحانی مجوز گرفتند !

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سه کنسرت برای اجرا در تهران مجوز گرفتند


واحد نظارت و ارزشیابی دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز سه اجرای صحنه‌ای موسیقی در تهران را صادر کرد.

خبرگزاری ایسنا: واحد نظارت و ارزشیابی این دفتر مجوز اجرای صحنه‌ای برای گروه موسیقی مقامی «گمان» به سرپرستی و خوانندگی محسن دائی نبی، در محل سالن اصلی فرهنگسرای نیاوران را صادر کرد. این کنسرت 27 و 28 مردادماه در یک سانس ساعت 21 برگزار خواهد شد.

محسن دائی نبی در اجراهایش قطعاتی را مانند "مستانه شو"، "تکنوازی تنبور"، "غم عشقت" و "دونوازی دف و تنبک" اجرا خواهد کرد.

همچنین مجوز کنسرت برای گروه موسیقی سنتی "رامشه" به سرپرستی علیرضا مهرابی و خوانندگی مرتضی خنجری و محمد رحمانی صادر شده است. این کنسرت 16 مردادماه در دو سانس 18 تا 19:30 و 21 تا 23:30 در محل سالن آفتاب ایوان شمس برگزار خواهد شد.

این گروه قطعاتی را مانند "سرگذشت"، "تک درفت"، "گردباد" و "بدون تو" اجرا خواهد کرد.

مجوز گروه "دریای راز" نیز به سرپرستی و خوانندگی دریا ولیلو (ویژه بانوان) در محل سالن اصلی فرهنگسرای نیاوران صادر شده است.

اجرای گروه دریای راز 31 مردادماه در یک سانس ساعت 17 برگزار خواهد شد.

در این کنسرت قطعاتی مانند "انتظار"، "اگه بمونی"، "ماهی کوچولو" و "آخرین حضور" توسط دریا ولیلو اجرا خواهد شد.