اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سه حادثه مرگبار امروز در پایتخت


سخنگوی سازمان آتش نشانی سه حادثه مرگبار تصادف، ریزش آوار گودال و مرگ یک شهروند در خانه را تشریح کرد.

خبرگزاری مهر: سخنگوی سازمان آتش نشانی سه حادثه مرگبار تصادف، ریزش آوار گودال و مرگ یک شهروند در خانه را تشریح کرد.

سید جلال ملکی اظهار داشت: ساعت 9:24 امروز برخورد دو دستگاه خودرو در اتوبان امام علی (ع) به سازمان آتش نشانی اعلام شد که بلافاصله دو ایستگاه به محل حادثه در جنوب به شمال بزرگراه امام علی تقاطع شهید محلاتی اعزام شدند.

وی ادامه داد: در بررسی های اولیه مشخص شد یک دستگاه خودرو پراید با 4 سرنشین هنگام حرکت به دلیل نامعلومی با عقب یک دستگاه خاور که حامل تیرچه و بلوک بود برخورد می کند.

به گفته ملکی 4 سرنشین پراید شامل یک زن و سه مرد که در داخل خودرو گرفتار شده بودند پس از ایمن سازی محل خارج شدند که در معاینات اولیه اورژانس اعلام شد راننده 45 ساله به علت شدت جراحات فوت کرده است و سه نفر دیگر شامل دو پسر 18 و 8 ساله و زن 35 ساله که همگی اعضای یک خانواده بودند به مراکز درمانی منتقل شدند. این عملیات ساعت 10:6 به پایان رسید.

مرگ یک شهروند در سرویس بهداشتی

وی ادامه داد در حادثه ای دیگر ساعت 10:29 عوامل اورژانس به آتش نشانی اعلام کردند که یک شهروند در داخل سرویس بهداشتی گرفتار شده است و از آتش نشانان تقاضای کمک کردند. بلافاصله ایستگاه 73 به محل حادثه در خیابان ابرار اعزام شد که مادر و برادران یک فرد 45 ساله اعلام کردند او در سرویس بهداشتی گرفتار شده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی افزود: آتش نشانان بی درنگ با استفاده از تجهیزات در را باز کردند و مرد 40 ساله را در حالی که بیهوش بود خارج کردند.

در بررسی های عوامل اورژانس فوت این شهروند تایید شد. این عملیات ساعت 11:1 به پایان رسید.

مرگ کارگر 22 ساله در حادثه ریزش آوار گودال

ملکی با اشاره به حادثه سوم گفت: ساعت 10:35 گرفتار شدن یک کارگر در گودال به سازمان آتش نشانی اعلام شد و بلافاصله دو ایستگاه به محل حادثه در بزرگراه آزادگان ابتدای جاده احمد آباد مستوفی اعزام شدند.

به گفته وی تعدادی از کارگران در حال حفر گودال و لوله گذاری در این منطقه بودند که به یکباره دیواره آن ریزش کرده و یک کارگر 22 ساله ایرانی در زیر خاک مدفون می شود.

ملکی ادامه داد: آتش نشانان پس از ایمن سازی محیط این کارگر را از زیر آوار خارج کرده که متاسفانه جان خود را از دست داده بود. این عملیات نیز ساعت 11:35 به پایان رسید.


ویدیو مرتبط :
لحظه انفجار بمب مرگبار در آنكارا پایتخت تركیه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مرگ 5 نفر در سه حادثه مرگبار پایتخت


سازمان آتش نشانی گفت: در سه حادثه پایتخت 5 نفر از شهروندان جان خود را از دست داند.

خبرگزاری مهر: سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: در سه حادثه پایتخت 5 نفر از شهروندان جان خود را از دست داند.

جلال ملکی درباره نخستین حادثه گفت: ساعت 17:49 پنج شنبه گذشته سقوط بالابر ساختمانی در خیابان زمزم به سازمان آتش نشانی اطلاع داده شد. بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 28 خود را به محل حادثه رساندند.

وی افزود: در بررسی ها مشخص شد کارگران در یک ساختمان 4 طبقه در حال ساخت در حال حمل سنگ با بالابر بودند که ناگهان سبد بالابر به پایین سقوط کرده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران ادامه داد: پسر بچه 12 ساله ای در محل حادثه در حال بازی بود که سبد بالابر بر روی او سقوط کرد. آتش نشانان بلافاصله سبد را جابجا کرده و کودک 12 ساله را تحویل اورژانس دادند که مشخص شد به علت شدت جراحات جان خود را از دست داده است. ساعت 18:16 این عملیات به پایان رسید.

مرگ سه سرنشین پژو

ملکی درباره دومین حادثه گفت: ساعت 19:57 برخورد دو خودرو در جاده سولقان به سازمان آتش نشانی اطلاع داده شد که آتش نشانان ایستگاه 74 و گروه نجات 3 راهی محل حادثه شدند.

وی خاطرنشان کرد: یک دستگاه پژو 405 با سه سرنشین هنگام حرکت در این مسیر منحرف شده و به شدت با یک بونکر سیمان برخورد کرده بود به طوری که پژو به طور کامل زیر بونکر گیر کرده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی ادامه داد: آتش نشانان با برش قطعات پژو سه سرنشین را خارج کرده که مشخص شد سه مرد 25 تا 35 ساله بر اثر شدت حادثه جان خود را از دست دادند. ساعت 22 این عملیات به پایان رسید.

سقوط مرگبار در چاه

ملکی با اشاره به سقوط مرگبار کارگری به داخل چاه اظهار داشت: ساعت 9:27 صبح دیروز حادثه سقوط کارگری به داخل چاه در خیابان مولوی به سازمان آتش نشانی اطلاع داده شد که آتش نشانان دو ایستگاه راهی محل شدند.

وی افزود: در بررسی های اولیه مشخص شد در زیرزمین یک مغازه نان فانتزی کارگر 50 ساله ای در حال لایروبی بود که دهانه چاه به یکباره تخریب شده و مرد میانسال به داخل چاه به عمق 9 متر سقوط کرده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی ادامه داد: آتش نشانان کارگر 50 ساله را از داخل آب و رسوبات خارج کرده که امدادگران اورژانس مردگ او را تایید کردند. عملیات آتش نشانان ساعت 10:30 به پایان رسید .