اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سه تصادف امروز 11 کشته برجای گذاشت


رئیس پلیس راه کشور تاکید کرد: در هر سه حادثه عدم توجه به جلو، عدم رعایت مقررات راهنمایی رانندگی و سبقت غیرمجاز باعث تصادفات شد و در یک روز 11 نفر کشته شدند.

عصر ایران: رئیس پلیس راه کشور تاکید کرد: در هر سه حادثه عدم توجه به جلو، عدم رعایت مقررات راهنمایی رانندگی و سبقت غیرمجاز باعث تصادفات شد و در یک روز 11 نفر کشته شدند.

سرهنگ محمد حسین حمیدی رئیس پلیس راه کشور در مصاحبه با خبرنگار عصرایران جزئیات تصادفات امروز را توضیح داد.

وی توضیح داد: در تصادف امروز در جاده اصفهان، یک دستگاه پژو با 2 دستگاه سمند برخورد کردند که در نتیجه 6 نفر کشته شدند.

علت این حادثه انحراف به چپ و سبقت غیرمجاز بود.

این مقام ارشد انتظامی تاکید کرد که به هنگام این تصادف، جاده بدون ترافیک بود و فقط به دلیل تخلف راننده، این حادثه منجر به فاجعه شد.

وی ادامه داد: در تصادف دیگری در استان سیستان و بلوچستان و در جاده زابل هم تصادفی منجر به 4 کشته شد.

در این حادثه، یک دستگاه وانت با پراید و پژو تصادف کرد. سبقت غیرمجاز وانت و برخورد با پراید و پژو دلیل تصادف اعلام شده است.

همچنین در حادثه واژگونی اتوبوس در اصفهان، یک نفر کشته و 10 تن دیگر زخمی شدند.

عدم توجه به جلو و سرعت غیرمجاز علت این اتفاق بود.

رئیس پلیس راه کشور تاکید کرد: در هر سه حادثه عدم توجه به جلو، عدم رعایت مقررات راهنمایی رانندگی و سبقت غیرمجاز باعث تصادفات شد و در یک روز 11 نفر کشته شدند.

فرمانده پلیس راه کشور از همه خواست تا مقررات راهنمایی رانندگی را رعایت کرده و از تصادفات حادثه خیز که منجر به کشته شدن هموطنان می شود پرهیز کنند.


ویدیو مرتبط :
تصادف قطار در فیلادلفیا ۵ کشته برجای گذاشت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تصادف پژو 206 و پراید سه کشته و مصدوم بر جای گذاشت




 اخبار حوادث  - در اتوبان همت رخ داد:
تصادف پژو 206 و پراید سه کشته و مصدوم بر جای گذاشت

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از تصادف مرگبار یک دستگاه پراید و پژو 206 در اتوبان همت خبر داد.

جلال ملکی در گفتگو با  باشگاه خبرنگاران گفت: در ساعت 9:58 دقیقه صبح امروز ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران از تصادف دو دستگاه خودروی پراید و 206 در شرق به غرب اتوبان همت نرسیده به پل کن مطلع شدند و بلافاصله آتش‌نشانان با تجهیزات امداد و نجات عازم محل حادثه شدند.

وی ادامه داد: در این حادثه یک دستگاه پژو 206 به شدت به یک دستگاه پراید برخورد می‌کند و سرنشینان خودروی پراید در داخل کابین محبوس می شوند که آتش‌نشانان بلافاصله با تجهیزات سرنشینان را که دو خانم بودند خارج و تحویل عوامل اورژانس دادند.

ملکی بیان کرد: متاسفانه یکی از سرنشینان خودروی پراید به علت شدت جراحات جان خود را از دست داد و همچنین دیگر سرنشین و راننده پژو 206 نیز به علت مصدومیت به مراکز درمانی منتقل شدند.

به گفته سخنگوی سازمان آتش نشانی در ساعت 10:35 پس از ایمن سازی محل عملیات به پایان رسید.


  اخبار حوادث  - باشگاه خبر نگاران