اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سهمیه گازوئیل حمل و نقل عمومی تغییر کرد



 

 

سهمیه گازوئیل حمل و نقل عمومی تغییر کرد

 

 

ستاد هدفمندی یارانه‌ها سهمیه گازوئیل حمل و نقل عمومی را اصلاح کرد.

به گزارش مهر، مهدی غضنفری امروز در حاشیه چهارمین جشنواره پژوهشهای بازرگانی در پاسخ به پرسش خبرنگار مهر این خبر مهم را اعلام کرد و گفت: قرار شده است به زودی جزئیات این تصمیم اعلام عمومی شود.

وی با بیان اینکه ستاد هدفمندی یارانه ها علاوه بر سهمیه، با افزایش کرایه حمل و نقل عمومی موافقت کرده است، افزود: حمایتها به‌گونه ای خواهد بود که به شرکتهای حمل و نقلی آسیبی وارد نشود.

وزیر بازرگانی اعلام کرد: تمام مشکلات مربوط با هدفمندی یارانه‌ها هر شب در ستاد هدفمندی یارانه ها بررسی و در صورت نیاز، تصمیمات مقتضی اتخاذ می‌شود.

پیش از این ستاد هدفمندی یارانه ها اعلام کرده بود: سوخت کلیه خودروهای گازوئیل سوز با توجه به نوع و کاربری سهمیه بندی شده و گازوئیل سهمیه ای خودروهای گازوئیل سوز به قیمت هر لیتر 1500ریال و گازوئیل غیرسهمیه ای به قیمت هر لیتر 3500 ریال تعیین و از طریق کارت هوشمند سوخت قابل استفاده خواهد بود..../تحلیل:مهر


ویدیو مرتبط :
تسهیل حمل و نقل عمومی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رییس ستاد حمل و نقل و مدیریت مصرف سوخت کشور: قیمت سوخت تا پایان سال تغییر نمی‌کند



قیمت بنزین ,سهمیه سوخت مصرفی خودروها

رییس ستاد حمل و نقل و مدیریت مصرف سوخت کشور: قیمت سوخت تا پایان سال تغییر نمی‌کند

رییس ستاد حمل و نقل و مدیریت مصرف سوخت کشور با تاکید بر اینکه قیمت سوخت تا پایان سال تغییری نمی‌کند، گفت: باید جایگاه‌های عرضه سوخت با استاندارد یورو4 افزایش یابد.

سید مجتبی شفیعی گفت: بر اساس آخرین بحثی که در وزارت نفت مطرح بوده، قیمت سوخت تا پایان سال تغییری نخواهد کرد و هیچ برنامه‌ای جهت تغییر در قیمت سوخت خودروها نداریم.

وی با بیان اینکه مقرر شده بود توزیع بنزین با استاندارد یورو4 با اولویت کلانشهرها انجام شود، گفت: در حال حاضر 22 جایگاه سوخت با استاندارد یورو4 توزیع می‌کنند و در فاز جدید پالایشگاه‌ها، افزایش میزان توزیع بنزین با استاندارد یورو4 با اولویت کلانشهرها به ویژه تهران در دستور کار قرار گرفته است.

به گفته رییس ستاد حمل و نقل و مدیریت مصرف سوخت کشور واریز سهمیه سوخت مصرفی خودروها نیز تغییری نکرده و سهمیه آذر ماه نیز همانند ماه‌های گذشته به کارت سوخت صاحبان خودرو واریز می‌شود.

/ایسنا