اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سهمیه سوخت رانندگان متخلف قطع شد


با حکم تعزیرات حکومتی استان گیلان، 45 راننده متخلف به قطع سهمیه سوخت و پرداخت جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم شدند.

خبرگزاری فارس: با حکم تعزیرات حکومتی استان گیلان، 45 راننده متخلف به قطع سهمیه سوخت و پرداخت جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم شدند.

 درپی بازدید از جایگاه‌های سوخت شهرستان بندرانزلی و شناسایی 45 راننده متخلف در این شهرستان، تعداد 51 فقره کارت سوخت مربوط به خودروهای عمومی کشف و پرونده‌هایی در این خصوص تشکیل شد.

در این راستا پس از انجام تحقیقات مقدماتی و سیر مراحل قانونی، پرونده‌های فوق به شعب تعزیرات حکومتی شهرستان ارسال شد.

شعب مذکور با توجه به شواهد موجود در پرونده‌ها تخلف انتسابی را محرز تشخیص داد و رانندگان متخلف را به قطع سهمیه سوخت و پرداخت جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم کرد.


ویدیو مرتبط :
پیامکی ناراحت کننده برای رانندگان متخلف

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قطع سهمیه بنزین رانندگان متخلف!!


تعزیرات حکومتی استان گیلان، رانندگان متخلف را به قطع سهمیه سوخت به مدت سه ماه محکوم کرد.

خبرگزاری ایسنا: تعزیرات حکومتی استان گیلان، رانندگان متخلف را به قطع سهمیه سوخت به مدت سه ماه محکوم کرد.

 با برگزاری گشت مشترک توسط اداره کل تعزیرات حکومتی، فرماندهی انتظامی، سازمان صنعت، معدن و تجارت و شرکت نفت استان گیلان از جایگاه‌های سوخت در سطح شهر رشت و کشف سه عدد کارت سوخت متعلق به سه راننده در یکی از جایگاه‌های پخش سوخت، پرونده‌ای در این مورد در شعبه تعزیرات حکومتی استان تشکیل شد.

پس از انجام تحقیقات و استعلامات لازم و طی مراحل قانونی، با توجه به مستندات موجود در پرونده، تخلفات انتسابی محرز تشخیص داده شد و رانندگان متخلف را به قطع سهمیه سوخت به مدت سه ماه محکوم کرد.

همچنین پس از اعلام بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مشهد مبنی بر اخذ وجوه اضافی در پارکینگ فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد، شعبه تعزیرات حکومتی مشهد پس از بررسی‌های لازم تخلف انتسابی را محرز تشخیص داد و بر همین اساس بهره‌بردار پارکینگ مذکور را به اتهام گرانفروشی در عرضه خدمات پارکینگ به پرداخت بیش از 165 میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم کرد.

رای صادره پس از قطعی شدن، در اجرای احکام تعزیرات حکومتی خراسان رضوی در حال اجراست.