اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سهمیه بنزین نوروزی...



 

سهمیه بنزین نوروزی در انتظار هدفمند کردن یارانه ها

 


سهمیه بنزین نوروزی در انتظار هدفمند کردن یارانه ها

 

 

رئیس ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت گفت: از آنجا که قرار است سیاستهای آتی بخش حمل و نقل و سوخت در راستای سیاستهای طرح تحول تبیین و اجرایی شود، بنابراین تا زمان تصمیم گیری نهایی، نمی توان در این خصوص اظهار نظر کرد.محمد رویانیان در گفتگو با فارس اظهار داشت: تاکنون در خصوص سهمیه بنزین نوروزی هموطنان تصمیمی اتخاذ نشده است، بنابر این اظهار نظر در این خصوص نمی تواند به سود مردم تلقی شود.

 


وی ادامه داد: از آنجا که اظهار نظر در خصوص سهمیه بنزین یا دیگر انواع انرژی، می تواند تبعاتی را در پی داشته باشد، معتقدم تا مشخص شدن قطعی سهمیه سوخت خودروها و بهای فرآورده های مزبور نباید در این باره اظهار نظر کرد.رئیس ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت تصریح کرد: به دلیل پیوستگی سیاستهای آتی بخش حمل و نقل و سوخت با طرح تحول و قانون هدفمندسازی یارانه ها، تا مشخص شدن مباحث اجرایی در این باره باید با دقت نظر بیشتری اتخاذ سیاست کرد.

 

 


فعلاً خبری از بنزین نوروزی نیست



مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی ایران گفت: در مورد سهمیه سوخت نوروزی هنوز تصمیم خاصی گرفته نشده است. البته تصمیم نهایی باید در ستاد حمل و نقل و مدیریت مصرف سوخت گرفته شود.به گزارش ایسنا، فرید عامری همچنین اظهار کرد: پیش بینی می شود تا پایان اسفند، ذخیره بنزین موجود در کارتهای هوشمند سوخت خودروها به ۱/۲ میلیارد لیتر کاهش پیدا کند.

 

 


ویدیو مرتبط :
بنزین سهمیه ای سوخت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سهمیه بنزین نوروزی واریز شد



 

 

 

سهمیه بنزین نوروزی واریز شد

 

60 لیتر سهمیه بنزین نوروزی با قیمت 400 تومانی بامداد امروز پنجشنبه به کارتهای سوخت واریز شد.

دولت به منظور توسعه گردشگردی به ویژه در ایام تعطیلات نوروزی با اختصاص 60 لیتر بنزین نوروزی به خودروها با قیمت نیمه یارانه ای 400 تومانی موافقت کرده است.

برهمین اساس، بیش از 1.3 میلیارد لیتر سهمیه بنزین نیمه یارانه‌ای 25 نوع خودروی شخصی، عمومی و خدماتی بامداد امروز پنجشنبه به کارتهای هوشمند سوخت واریز شده است.

علاوه بر این، 60 لیتر سهمیه بنزین فروردین ماه هم ساعت 24 روز 29 اسفند ماه به کارتهای هوشمند سوخت خودروهای شخصی واریز خواهد شد.

در همین حال وزارت نفت از آمادگی برای تامین بنزین نوروزی خودروها در ایام نوروز خبر داده و اعلام کرده است: در صورت موافقت دولت با اختصاص سهمیه ویژه نوروزی و با توجه به ذخیره سازی مطلوب این فرآورده نفتی، مشکلی در تامین سوخت خودروها در روزهای پایانی سال و ایام نوروز وجود ندارد...../تحلیل:عصرایران