اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سهمیه‌ جدید گازوئیل فردا اعلام می‌شود



 

 

 

گازوئیل

 

 

 

این در حالی است كه دولت مصوبه قبلی خود را برای دیماه اصلاح كرد و طبق مصوبه جدید قرار شد علاوه بر سهمیه های 150 و 350 تومانی مصوب، سهمیه جدید گازوئیل به قیمت 150 تومان به علاوه یك ریال ارائه شود.

سهمیه های جدید گازوئیل برای ناوگان عمومی كشور كه قرار است از بهمن ماه اعمال شود، طبق وعده دولت فردا از سوی ستاد مدیریت حمل‌ونقل و سوخت اعلام می شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، همزمان با اجرای قانون هدفمند كردن یارانه ها، سهمیه های جدید گازوئیل با قیمتهای 150 و 350 تومانی اعلام شد كه دولت اعلام كرد، برای ده روز اول دیماه سهمیه گازوئیل 16.5 تومانی به كارتهای سوخت واریز می شود.

این در حالی است كه دولت مصوبه قبلی خود را برای دیماه اصلاح كرد و طبق مصوبه جدید قرار شد علاوه بر سهمیه های 150 و 350 تومانی مصوب، سهمیه جدید گازوئیل به قیمت 150 تومان به علاوه یك ریال ارائه شود.

به گزارش فارس، در این مصوبه جدید همچنین ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت موظف شده است حداكثر تا تاریخ 15/10/1389 با همكاری وزارتخانه‌های نفت و راه و ترابری نسبت به تهیه جدول جدید سهمیه براساس میزان كاركرد و طبقه‌بندی عملیاتی‌ناوگان اقدام و پس از تأیید ستاد هدفمندكردن یارانه‌ها حداكثر تا تاریخ 25/10/1389 نسبت به اعلام سهمیه‌های بهمن‌ماه خودروهای نفت گازسوز اقدام نماید.

رویانیان: سامانه هوشمند اختصاص گازوئیل بر اساس عملكرد در شرف راه‌اندازی

همچنین رئیس ستاد مدیریت حمل‌ونقل و سوخت گفت: سامانه هوشمند اختصاص گازوئیل بر اساس عملكرد در شرف راه‌اندازی است اما پیش از آن نیز بر اساس برنامه‌ریزی‌های ما گازوئیل بر اساس عملكرد به خودرو‌های گازوئیل‌سوز اختصاص می‌یابد.

محمد رویانیان پیشتر در گفت‌وگو با فارس، اظهار داشت: در حال حاضر خودروهای گازوئیل‌سوز مشكل خاصی درباره سوخت مصرفی خود ندارند و بر اساس عملكرد به آنها سوخت تعلق می‌گیرد.

وی افزود: سامانه هوشمند اختصاص گازوئیل بر اساس عملكرد در شرف راه‌اندازی است اما پیش از آن نیز بر اساس برنامه‌ریزی‌های ما گازوئیل بر اساس عملكرد به خودرو‌های گازوئیل‌سوز اختصاص می‌یابد و به همین دلیل هیچ خودروی دیزلی مشكلی برای دریافت گازوئیل ندارد.

رئیس ستاد مدیریت حمل‌ونقل و سوخت تصریح كرد: با تدابیر اتخاذ شده جلوی قاچاق گازوئیل گرفته شده، مصرف در حمل و نقل كاهش یافته و در عین حال رانندگان نیز مشكلی در مصرف سوخت ندارند.

وی اضافه كرد: تصمیم‌گیری درباره روند سهمیه‌بندی را بر اساس طبقه‌بندی عملیاتی و با طمانینه پیگیری می‌كنیم تا در آینده نیز مشكلی بوجود نیاید..../تحلیل:تابناک


ویدیو مرتبط :
نحوه سهمیه بندی گازوئیل

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نتایج كنكور 89 صبح فردا اعلام می‌شود



 

 

 

نتایج کنکور

 

 

89درصد داوطلبان كنكور مجاز به انتخاب رشته شدند؛

 نتایج اولیه كنكور سراسری سال 89 ساعت 8 صبح فردا دوشنبه اعلام می‌شود.

 سرورالدین رئیس سازمان سنجش آموزش كشور در نشست خبری صبح امروز خود با اشاره با اینكه نتایج اولیه كنكور سراسری سال 89 ساعت 8 صبح فردا دوشنبه از طریق سایت سازمان سنجش اعلام می‌شود، گفت: 984 هزار نفر یعنی 89 درصد داوطلبان كنكور 89 مجاز به انتخاب رشته شده‌اند.

به گفته وی، تمامی داوطلبان شركت‌كننده در كنكور سراسری سال 89 برای انتخاب رشته در دانشگاه‌های علمی‌كاربردی، پیام‌نور و غیرانتفاعی مجاز شده‌اند.

سرورالدین در ادامه گفت: داوطلبان مجاز به انتخاب رشته می‌توانند در روزهای 16، 17 و 18 مردادماه فرم‌ انتخاب رشته را پر كرده و تحویل دهند..../تحلیل:فارس