اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سهل‌انگاری مربی به قیمت جان کودک بی‌گناه تمام شد+عکس



کودکی که در حال بازی در مهد کودک بود به علت در اختیار داشتن موادی که نباید می‌داشت جان خود را از دست داد.

 اخبارحوادث  ,خبرهای  حوادث,حوادث روز

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،تینا چاهان 22 ماهه در مهدکودک دیکی بردز در ویمبلدون لندن در حالی که نفس نمی‌کشید در گوشه‌ای از مهد روی زمین یافت شد. مسئولان مهد کودک با در اختیار قرار دادن ژله خام و ترکیب آن با ماکارونی قصد داشتند باتلاق‌های ماقبل تاریخ را برای کودکان شبیه سازی کنند اما تینا که کودکی بیش نبود، این مواد را در دهان می‌گذارد که باعث خفگی او می‌شود و مرگ تینا، مرگ از روی اهمال‌کاری مربیان شناخته می‌شود.

البته مسئولان مهد کودک اذعان داشتند آن‌ها تصور نمی‌کردند این مواد برای کودکان مضر باشد و باعث بروز چنین مشکلاتی شود.

طی محاکمه، مسئولان مهد کودک به خاطر به خطر انداختن سلامتی کودکان و مرگ یک کودک که ناشی از سهل‌انگاری در قراردادن  وسایلی مورد نیاز کودکان است و همچنین نبود نیروی ماهر برای مواظبت از کودکان، مقصر شناخته شدند.

طبق این رای استفاده از ژلۀ خام در مهدکودک‌ها ممنوع اعلام شد.

 

  اخبار  حوادث  -  باشگاه  خبر نگاران 


ویدیو مرتبط :
عاقبت سهل انگاری!!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکسی که به جنجال ملی بدل شد:گرفتن عکس از دیوید بکهام توسط خانم ویتنامی به قیمت جان کودک نوزادش



 اخبار ورزشی  - عکسی که به جنجال ملی بدل شد:گرفتن عکس از دیوید بکهام توسط خانم ویتنامی به قیمت جان کودک نوزادش

دیوید بکهام ستاره فوتبال، به تازگی سفری به ویتنام داشته است تا در برنامه های تبلیغی شرکت کند. سه روز پس از بازگشتش، او عکسی از سفر خود به ویتنام منتشر کرد که به بحثی ملی بدل شده است.

اخبار,اخبارورزشی, فوتبالیستهای مشهور

 

این عکس پر ماجرا تاکنون بیش از 700 هزار بار "لایک"شده است. در عکس میتوان دید که خانم طرفدار دیوید بکهام در حال راندن یک موتور سیکلت، عکسی از خودروی این ستاره فوتبال گرفته است.


خانم راننده، کلاه ایمنی به سر ندارد، با یک دست در حال رانندگی است و نقطه اوج ماجرا این است که با تمامی این اوصاف، خانم راننده نوزاد در حال خوابش را نیز روی موتور در حال رانندگی با دو پایش نگه داشته است.

 

اخبار,اخبارورزشی, فوتبالیستهای مشهور


دیوید بکهام درباره این عکس در صفحه فیسبوکش نوشته:"هواداران میتوانند عکس بگیرند اما مطمین نیستم که این امن‌ترین روش باشد"


کار به جایی رسیده است که کلنل دائو وین تانگ، رییس پلیس راهنمایی و رانندگی ویتنام وادار به واکنش در این رابطه شده و گفته است پلیس در جستجوی این خانم است.

  اخبار ورزشی  - خبرآنلاین