اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سنگین‌ترین زن جهان وضع حمل كرد!



رسانه‌های رومانی اعلام كردند: یك زن ‌۲۵ ساله كه سنگین‌ترین زن جهان محسوب می‌شود، ‌اولین فرزند خود را به دنیا آورد.

 

سنگین ترین زن جهان


به گزارش ایسنا، «ویكتوریا لاكاتوس» زن ‌۲۵ ساله رومانیایی در مصاحبه‌ای با رسانه‌های این كشور گفت:‌ من واقعا یك فرزند می‌خواستم و از این كه هم اكنون یكی دارم، بسیارخوشحالم.

 

این زن ‌۲۵ ساله كه ‌۲۴۰ كیلوگرم وزن دارد، روز گذشته و با عمل سزارین یك كودك ‌۹/۲ كیلوگرمی به دنیا آورد. عمل سزارین او نیز در بیمارستان دانشگاه ‌«بخارست» انجام شد.

 

دكتر «دانی راساسین گام» پزشك متخصص امور افراد چاق از دانشگاه سلطنتی انگلستان نیز خاطر نشان كرد: این پدیده یك رویداد نادر است. این مادر ‌۲۴۰ كیلوگرمی با پذیرش خطراتی چون عفونت، سقط جنین و خونریزی كودك خود را به دنیا آورد.

 

به گزارش ایسنا، ‌در اوت سال ‌۲۰۰۸ میلادی نیز یك زن چاق دیگر نیز با بیش از ‌۲۰۰ كیلوگرم وزن در بیمارستانی در انگلستان سه قلو به دنیا آورد.



ویدیو مرتبط :
سنگین ترین زن جهان با وزن765پوندمعادل347

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

وضع حمل زن به دار آویخته شده در ترکیه !



اخبار حوادث - وضع حمل زن به دار آویخته شده در ترکیه !

در رویدادی بی نظیر یک زن محکوم به اعدام در ترکیه پس از به دار آویخته شدن ، وضع حمل کرد و نوزاد پسر به دنیا آورد.

به گزارش امید به نقل از العالم ؛ اهالی منطقه "كحاریسی” در ترکیه هنگام تماشای صحنه اعدام " صباح موسلیباسا" (28 ساله) ، مشاهده کردند که این زن یک فرزند سالم پسر هنگام اجرای حکم به دنیا آورد.

روزنامه القدس العربی روز پنجشنبه نوشت : این حادثه موجب وحشت و هیجان حاضران در مراسم اعدام این زن ترک شد.

نوزاد زودتر از موعد مقرر و حدود هفت ماهگی به دنیا آمد، درحالی که تا قبل از آن هیچیک از اطرافیان زن و مسئولان زندان به دلیل چاقی زن متوجه حامله بودن او نشده بودند.

صباح به جرم قتل همسر و دو کودکش با مسموم کردن آنان ، زندانی و به اعدام و آویخته شدن از چوبه دار محکوم شده بود.

زن ترکیه ای به مدت سه ماه منتظر اجرای حکم بود و هنگامی که طناب به گردنش آویخته و کرسی زیرپای او رها شد حاضران متوجه شدند به شدت دست و پا می زند و در این هنگام صحنه زایمان زن در وضعیتی غیر عادی و تکان دهنده و بر بالای چوبه دار رقم خورد.

پزشک زندان حاضر در محل ابتدا گمان کرد که نوزاد مرده به دنیا آمده؛ اما اندکی بعد با تنفس مصنوعی مشخص شد که او زنده و سالم است و بلافاصله شروع به گریه و زاری کرد.
اخبار حوادث - امید