اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سنگسار وحشیانه زن سوری توسط داعش


دیده بان حقوق بشر سوریه اعلام کرد که تروریست‌های داعش اولین حکم سنگسار را در این کشور انجام داده‌اند و یک زن سوری را در شمال این کشور به اتهام زنا سنگسار کردند.

خبرگزاری ایسنا: دیده بان حقوق بشر سوریه اعلام کرد که تروریست‌های داعش اولین حکم سنگسار را در این کشور انجام داده‌اند و یک زن سوری را در شمال این کشور به اتهام زنا سنگسار کردند.

به نقل از خبرگزاری فرانسه، دیده بان حقوق بشر سوریه که مقر آن در لندن قرار دارد با بیان این خبر اعلام کرد: عناصر گروه به اصطلاح "دولت اسلامی" (داعش) یک زن 30 ساله را در استان رقه به اتهام زنا سنگسار کردند و حاضران تا وقتی که این زن جان خود را از دست داده به وی سنگ زدند.

بنابر اعلام دیده بان حقوق بشر سوریه این اولین حکم سنگسار در سوریه است و در شهر الطبقه در استان رقه واقع در شمال این کشور رخ داده است.

شاهدان عینی نیز اعلام کردند که سنگسار پس از نماز عشاء پنج شنبه و در یک بازار محلی در شهر مذکور انجام شده است. این حکم پس از حضور متهم در دادگاه دولت اسلامی در این شهر اجرا شد.

داعش در مناطقی که تحت کنترل خود دارد دادگاه‌هایی را تشکیل داده که به اتهامات مختلف مردم رسیدگی می‌کند و این زن نیز در یکی از این دادگاه‌ها محاکمه و به سنگسار محکوم شده بود.

برخی خبرگزاری‌ها نیز اعلام کردند که یک زن دیگر در سوریه روز جمعه و به فاصله یک روز از اجرای اولین حکم سنگسار به همین اتهام، سنگسار شده است.


ویدیو مرتبط :
سنگسار یک زن به اتهام زنا بدست داعش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سنگسار یک زن سوری توسط داعش (+تصاویر)




 اخبار بین الملل -  سنگسار یک زن سوری توسط داعش (+عکس)

پدر این زن سوری نیز درسنگسار دختر خود مشارکت کرده و به او سنگ پرتاب کرده است. این زن سوری در صحنه هایی از فیلم در گودالی که برای سنگسارش کنده شده، قرار داده می شود و سپس به سمت او سنگ پرتاب می شود.

گروه تروریستی داعش که بر بخش هایی از شرق سوریه تسلط دارد، یک زن را به اتهام داشتن رابطه با یک مرد بدون ازدواج سنگسار کرد.

به گزارش عصر ایران گروه داعش در فیلمی که منتشر کرده صحنه سنگسار این زن را به منظور ایجاد جو رعب و وحشت به نمایش گذاشته است.

تصاویر زیر از فیلم گرفته شده است و به دلیل بی کیفیت بودن فیلم تصاویر گرفته شده نیز کیفیت چندانی ندارند. گفتنی است پدر این زن سوری نیز درسنگسار دختر خود مشارکت کرده و به او سنگ پرتاب کرده است. این زن سوری در صحنه هایی از فیلم در گودالی که برای سنگسارش کنده شده، قرار داده می شود و سپس به سمت او سنگ پرتاب می شود.

داعش در مناطق رقه و دیر الزور در شرق سوریه یک خلافت خود خوانده اسلامی تشکیل داده است. این گروه تروریستی در تلاش است با به کنترل در آوردن بخش هایی بیشتر از عراق خلافت خود خوانده خود را گسترش دهد.
 

اخبار,اخباربین الملل,گروه تروریستی داعش

 

اخبار,اخباربین الملل,گروه تروریستی داعش

 

اخبار,اخباربین الملل,گروه تروریستی داعش

 

اخبار,اخباربین الملل,گروه تروریستی داعش

 

اخبار,اخباربین الملل,گروه تروریستی داعش

 

اخبار,اخباربین الملل,گروه تروریستی داعش

 

اخبار,اخباربین الملل,گروه تروریستی داعش

 

اخبار,اخباربین الملل,گروه تروریستی داعش

 اخبار بین الملل  - عصر ایران