اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سنجاب پیانیست +عکس



سنجاب پیانیست +عکس

یک سنجاب دو ساله به نام "سامی" در انگلستان با استعداد شگفت انگیز خود در نواختن پیانو نظر بسیاری را به سمت خود جلب کرده است.

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، "سامی" که یک سنجاب دو ساله است پس از اینکه توسط مادر خود پس از تولد طرد شد به وسیله یک معلم پیانو به نام "شرلی هیگتون" نجات پیدا کرده و از آن به بعد در خانه این معلم پیانو و همسرش در منطقه یورک شایر انگلستان زندگی می کند.

از آن پس این سنجاب کوچک که در خانه زوجی هنرمند رشد می کرد با آلات موسیقی آشنا شده و با یک پیانو اسباب بازی کوچک که توانایی تولید صدا را دارد تمرین می کرده است. شرلی هیگتون در این باره می گوید: در ابتدا زمانی که فرزندان من در خانه مشغول نواختن پیانو می شدند "سامی" بر روی کلیدهای پیانو پرش می کرد و سعی می کرد تا با تقلید از فرزندان من آهنگی را بنوازد.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

این استعداد او باعث می شود تا خانواده مذکور برای او یک پیانو کوچک اسباب بازی تهیه کنند و این سنجاب با استفاده از این پیانو به تمرین مشغول شود. بنا بر گفتهای اعضای این خانواده سنجاب مذکور در حال حاضر می تواند بسیاری از نت های موسیقی را با پیانو اجرا کند./باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
سنجاب جدید عصر یخبندان **ازدواج سنجاب خودمون

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دایگی گربه ای برای یک سنجاب + عکس



در حادثه ای عجیب در ایالت میشیگان آمریکا یک گربه سنجابی را به فرزندی پذیرفته است.

 

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، به صورت عادی در طبیعت گربه و سنجاب به عنوان شکار و شکارچی به دنبال یکدیگر می روند و یکی سعی در صید دیگری دارد. اما طبیعت داستان های زیادی دارد. یکی از این داستانهای عجیب در ایالت میشیگان آمریکا رخ داده است که در طی آن یک دختر بچه 8 ساله یک سنجاب کوچک را پیدا کرده است که سرپناهی نداشته است و آن را به منزل پدربزرگ خود می برد.

 

 

دایگی گربه ای برای یک سنجاب,اخبار,اخبار گوناگون

 

 

در آن محل این سنجاب کوچک با گربه های موجود در این خانه زندگی خود را شروع می کند و در حال حاضر توسط آنها به شکل عضوی از خانواده پذیرفته شده است.

 

در حال حاضر خانواده باکس که صاحب این منزل هستند سعی می کنند که با تغذیه کردن این سنجاب کوچک به رشد او نیز کمک کنند. در عین حال آنها گفته اند که این سنجاب آزاد است تا در هر زمان که خواست این مکان را ترک کرده و به طبیعت بازگردد.

 

گربه مادر نیز کاملاً سنجاب را پذیرفته و آنقدر از سنجاب مراقبت می کند که چشم از آن برنمی دارد. آنها بهترین دوستان همدیگر هستند و برخلاف طبیعت شان خوب با یکدیگر کنار آمده اند./ باشگاه خبرنگاران