اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سناریوی ۲ زن برای سرقت از مردان پولدار



اخبار حوادث -  سناریوی ۲ زن برای سرقت از مردان پولدار

2زن در تهران و جزیره کیش سر راه رانندگان خودروهای مدل بالا قرار می‌گرفتند و با بیهوش کردن آنها، سناریوی سرقت را کلید می‌زدند.

به گزارش همشهری، این دو زن سارق، 19اردیبهشت‌ماه با شكایت مردی تحت تعقیب پلیس پایتخت قرار گرفتند. مالباخته در توضیح ماجرا به مأموران گفت: چند روز پیش با خودروی بنزم در خیابان بودم كه حوالی بلوار كاوه زنی از من خواست تا او را به چند خیابان بالاتر برسانم. من هم او را سوار ماشینم كردم و همین موضوع باعث آشنایی ما شد.

 

وی ادامه داد: چند روز بعد، این زن جوان با من تماس گرفت و قرار شد به همراه دوستش به خانه‌ام بیایند. آن روز وقتی مهمان هایم رسیدند غذا از بیرون گرفتم و بعد از خوردن آن دچار سردرد و سرگیجه شدم. سپس از حال رفتم و وقتی چشمانم را باز كردم متوجه شدم كه 24ساعت بیهوش بوده‌ام.

 

آنجا بود كه فهمیدم زن جوان و دوستش با نقشه قبلی مرا بیهوش كردند و دست به سرقت گوشی موبایل، لپ تاپ، پول، ساعت طلا، تبلت، ‌طلا و ماشین بنز گران‌قیمتم زده‌اند. تیمی از مأموران با دستور بازپرس هاشمیان قاضی دادسرای جنایی تهران راهی محل سرقت شدند و با بررسی دوربین مداربسته ساختمان محل زندگی شاكی، چهره 2زن سارق را شناسایی كردند و متوجه شدند كه آنها سابقه‌دارند.

 

با شناسایی متهمان، تیم تحقیق با چند شكایت مشابه دیگر در این زمینه روبه‌رو شد كه نشان می‌داد 2زن به‌صورت سریالی با شیوه بیهوشی دست به سرقت از رانندگان خودروهای مدل بالا می‌زنند.

 

درحالی‌كه بررسی‌ها ادامه داشت چند شكایت دیگر از جزیره كیش پیش روی تیم تحقیق قرار گرفت و مشخص شد كه آنها نه‌تنها در تهران بلكه در جزیره كیش هم نقشه مجرمانه خود را به مرحله اجرا گذاشته‌اند. در ادامه تحقیقات مخفیگاه آنها در شمال تهران شناسایی شد.

 

آنها كه در یك خانه اجاره‌ای زندگی می‌كردند به دام پلیس افتادند و خودروی بنز مالباخته به همراه تعداد زیادی اموال مسروقه در آنجا كشف شد. این دو زن در بازجویی‌ها به سرقت‌های سریالی به شیوه بیهوشی اعتراف كردند و گفتند كه پس از فریب رانندگان خودروهای مدل

بالا آنها را بیهوش كرده و دست به سرقت می‌زدند. تحقیقات تكمیلی از متهمان ادامه دارد. 

اخبار حوادث - همشهری

 


ویدیو مرتبط :
سرقت ازطلا فروشی،توسط پیر زن کف زن با دخترش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پایان سرقت‌های زن شیشه ای از مردان پولدار



زن شیشه ای كه برای تامین هزینه اعتیادش دست به سرقت از مردان پولدار می زد از سوی پلیس بازداشت شد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران، چندی پیش ماموران پلیس در جریان وقوع سرقت های سریالی از سوی یك زن قرار گرفتند و بلافاصله موضوع را در دستور كار خود قرار دادند.

تجسس ها نشان داد كه زن جوان از مردان پولدار سرقت می كند. بنابراین تحقیقات برای دستگیری وی ادامه یافت تا اینكه ماموران پلیس توانستند این زن را شناسایی و دستگیر كنند.

زن جوان كه اعتیاد به شیشه داشت در بازجویی ها به ماموران گفت: برای تامین هزینه اعتیادم تصمیم گرفتم دست به سرقت بزنم.

وی افزود:همیشه با سگم که همراهم بود به خیابان های بالای شهر می رفتم و آنجا منتظر می شدم تا مردی با ماشین مدل بالا و گرانقیمت جلوی پایم ترمز کند. همینکه می دیدم ظاهر پولداری دارد سوار ماشینش می شدم. در راه بعد از کمی صحبت چاقویی را زیر گلویش می گذاشتم تهدیدش می کردم که اگر به من پول و طلا ندهد داد و فریاد براه می اندازم تا همه فکر کنند مزاحم من است. آنها هم از ترس آبرویشان هرچه پول و طلا داشتند در اختیارم می گذاشتند. من هم سریع پا به فرار می گذاشتم.

با اعترافات این زن وی با قرار قانونی روانه زندان شد و تحقیقات در این خصوص در دادسرای ناحیه 16 ادامه یافت.‎

 

 اخبار حوادث  -   باشگاه خبرنگاران