اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سناریوی عجیب زن سارق برای پلیس


زن جوان برای مخفی کردن راز دزدی های میلیونی‌اش سناریوی ربودن کودک شیرخواره‌اش را طراحی کرد.

روزنامه ایران: زن جوان برای مخفی کردن راز دزدی های میلیونی‌اش سناریوی ربودن کودک شیرخواره‌اش را طراحی کرد.

رسیدگی به این پرونده همزمان با مراجعه زنی جوان به پلیس در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت. وی که بسیار مضطرب و نگران بود به مأموران گفت: مردی ناشناس وارد خانه‌ام شد و پس از سرقت پول و طلاهایم دختر 18 ماهه‌ام را ربود.

در حالی که عملیات پلیس شهرستان گنبد برای به‌دست آوردن ردی از این متهم آغاز شده بود، مشخصات دختر ناپدید شده نیز برای پلیس سراسر استان گلستان مخابره شد. هنوز زمان زیادی از آغاز تجسس‌های پلیس نگذشته بود که مأموران باخبر شدند دختر ربوده شده در یک بوستان در شهرستان گالیکش پیدا شده است. بلافاصله مأموران به محل رفته و دختر بچه را در حالی که دست و پایش بسته شده و در حاشیه پارک رها شده بود، پیدا کردند.

در ادامه تحقیقات کارآگاهان دریافتند شکایت زن جوان ساختگی بوده و خودش در این پرونده دست دارد. سرهنگ محمدعلی عسگری فرمانده نیروی انتظامی گنبد در این‌باره گفت: این زن ۳۵ ساله که ساکن شهرستان گنبدکاووس است، پس از ایجاد ارتباط با همسایگان خود و جلب اعتماد آنها، اقدام به سرقت طلا و جواهرات همسایه‌ها می کرد که با شناسایی مأموران انتظامی دستگیر شد.

وی افزود: متهم برای گمراهی پلیس و مخفی نگه‌داشتن راز سرقت های خود، دست و پای کودک ۱۸ ماهه‌اش را بسته و او را در پارکی در شهرستان گالیکش رها کرده بود و سپس با مراجعه به پلیس شکایت واهی مطرح کرد که با هشیاری پلیس به دام افتاد.

فرمانده نیروی انتظامی گنبد همچنین گفت: این زن در بازجویی‌ها به سرقت ۲۰۰ میلیون تومان طلا و جواهرات از خانه همسایگان اعتراف کرده است. در حال حاضر طلاهای مسروقه کشف و متهم در اختیار مراجع قضایی قرار گرفته است.


ویدیو مرتبط :
کتک خوردن مرد سارق از زن پلیس!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اقدام عجیب زن كلاهبردار در محاصره پلیس


زن كلاهبرداری كه همسایه‌‌‌هایش را فریب داده بود وقتی خود را در محاصره پلیس دید محلول مرموزی را سركشید تا همه تصور كنند خودكشی كرده است. راز این زن 28ساله هنگامی فاش شد كه سپرده‌گذاران به محلی كه وی مدعی شده بود دفتر شركتش است رفته و دریافتند اصلاً شركتی در كار نبوده است.

روزنامه ایران: زن كلاهبرداری كه همسایه‌‌‌هایش را فریب داده بود وقتی خود را در محاصره پلیس دید محلول مرموزی را سركشید تا همه تصور كنند خودكشی كرده است. راز این زن 28ساله هنگامی فاش شد كه سپرده‌گذاران به محلی كه وی مدعی شده بود دفتر شركتش است رفته و دریافتند اصلاً شركتی در كار نبوده است.

 مدتی پیش زن در حالی كه بشدت مضطرب و نگران نشان می‌داد با مراجعه به پلیس آگاهی، ماموران را در جریان یك كلاهبرداری بزرگ از خود و چند تن از دوستان و آشنایانش قرار داد و درخواست رسیدگی كرد.

وی گفت: مدتی پیش از طریق دوستانم شنیدم زن جوانی با راه اندازی یك صندوق خانگی قصد دارد در شركت فروش لاستیك خودرو سرمایه‌گذاری انجام دهد و هر ماه هم سود به دست آمده را بین سرمایه‌گذاران تقسیم ‌‌كند.من نیز به همراه دو تا از خواهرهایم 2 میلیارد و 400 میلیون ریال پول كه حاصل فروش سهم ما از ارثیه پدری بود به این زن دادیم.

 وی چند ماه نخست براساس قراردادی كه میان ما منعقد شده بود پولی به ما پرداخت كرد اما ناگهان بهانه‌‌‌ها شروع شد تا این‌كه نگران شده و به دفتر شركتش رفتیم اما از شركت خبری نبود.

این زن فریب‌خورده گفت: چون با توصیه من، خواهرانم پول خود را به این زن داده بودند آنها خواستار پولشان شدند. چنان فشار روحی به من وارد شد كه حتی تصمیم گرفتم به زندگی ام پایان دهم تا شرمنده بستگانم نباشم.

با توجه به این ادعاها به دستور سرهنگ عظیمی رئیس پلیس آگاهی استان مازندران پرونده این كلاهبرداری در اختیار اداره عملیات ویژه قرار گرفت. سرگرد تقوی رئیس اداره عملیات ویژه به همراه تیمی از كارآگاهان، تجسس برای ردیابی زن كلاهبردار را آغاز كردند.

در نخستین مرحله از بررسی‌‌‌ها مشخص شد زن شیاد از كارمندان یك بیمارستان بوده و با توجه به نوع كارش توانسته اعتماد مراجعه‌كنندگانش را جلب كند.بدین ترتیب با شناسایی زن جوان محل زندگی‌اش ردیابی شد و وی به دام افتاد.

در جریان بازداشت زن جوان وی با ادعای این‌كه بیگناه است با سر كشیدن محلولی مدعی شد چون نمی‌خواهد آبرویش برود با خوردن سم به زندگی‌اش خاتمه می‌دهد، این در حالی بود كه با انتقال وی به بیمارستان مشخص شد او به دلیل آشنایی به مواد مختلف به خاطر كار در بیمارستان می‌دانست این محلول هیچ آسیبی به وی وارد نخواهد كرد.

در تحقیقات پلیسی از این زن اطلاعاتی به دست آمد كه نشان می‌داد وی در چند ماه فعالیت كلاهبردارانه‌اش شش و نیم میلیارد ریال پول به جیب زده است. زن جوان در اعترافات خود پای مرد دیگری را به میان كشید و ادعا كرد آن مرد پول‌‌‌ها را برای راه اندازی شركت فروش لاستیك از وی گرفته اما به وعده‌اش عمل نكرده است.

با توجه به این اعترافات مرد جوان نیز بازداشت شد. تحقیقات نشان داد برخی از طعمه‌های زن و مرد كلاهبردار با فروش طلا و جواهرات خود پول لازم برای سرمایه‌گذاری در این شركت خیالی را فراهم كرده بودند حتی یكی از مردان فریب‌خورده تراكتورش را فروخته و پول آن را به زن كلاهبردار داده بود اما تلخ تر از همه زوج جوانی بودند كه با دریافت وام ازدواج، پولی تهیه كرده و به زن جوان داده بودند تا از سود حاصله برای تامین اجاره‌خانه و تدارك برگزاری مراسم عروسی بهره ببرند.

رسیدگی به این پرونده هم اكنون در شعبه اول بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب مركز استان مازندران در حال رسیدگی است.