اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سمند دو گانه سوز در آتش سوخت


یک دستگاه خودروی سورای سمند صبح امروز در منطقه شهرک غرب این شهر طعمه حریق شد.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی مشهد گفت: یک دستگاه خودروی سورای سمند صبح امروز در منطقه شهرک غرب این شهر طعمه حریق شد. 
 
حسین خاکپور در گفت و گو با ایرنا افزود: این خودرو دوگانه سوز در حیاط منزل مسکونی پارک شده بود که از قسمت موتور دچار آتش سوزی شد و هر لحظه امکان انفجار آن وجود داشت. 

وی ادامه داد: آتش نشانان ضمن مهار حریق نسبت به خالی کردن مخزن سوخت گاز خودرو اقدام کردند. 

او گفت: این خودور به دلیل نقص فنی و نشت بنزین دچار آتش سوزی شده بود.


ویدیو مرتبط :
عاقبت ماشین دو گانه سوز

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مرد میانسال در خانه خود آتش گرفت و سوخت



 

مرد میانسال در خانه خود آتش گرفت و سوخت

 

مرد میانسال در آتش سوزی خانه ویلایی خود در تهران سوخت و فوت كرد.ساعت یك بامداد امروز مأموران كلانتری سیدخندان از طریق مركز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تهران بزرگ از وقوع یك حادثه با خبر شدند.



مأموران با حضور در محل حادثه دریافتند یك حانه ویلایی دچار حریق شده و مأموران سازمان آتش نشانی تهران مشغول خاموش كردن آتش این خانه هستند.



روشن، بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران درباره این پرونده گفت: پس از خاموش شدن آتش این خانه مسكونی مشخص شد صاحب خانه به نام علی ۵۸ ساله در محل دچار حریق شده و فوت كرده است.



وی ادامه داد: تا این لحظه مشخص نیست كه این فرد پیش از آتش سوزی فوت كرده یا اینكه در حین آتش سوزی و بر اثر حریق جان باخته‌ است.



وی افزود: همچنین هنوز مشخص نشده است كه آتش سوزی این خانه عمدی بوده یا اینكه به صورت عادی رخ داده است.