اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سمت جدید مسجدجامعی مشخص شد!



اخبار,اخبار سیاسی,مسجدجامعی


اخبار سیاسی - مسجدجامعی، رئیس مجمع مشورتی کلان شهرها شد

احمد مسجدجامعی در نخستین اجلاس شوراهای اسلامی کلان شهرها و مراکز استان‌ها به اتفاق آرا رئیس این مجمع شد.

به گزارش  واحد مرکزی خبر، اجلاس شوراهای اسلامی کلان شهرها و مراکز استان‌ها صبح امروز با حضور روسا و نایب رئیسان شوراهای اسلامی کلان شهرهای مراکز استان ‌ها در ساختمان شورای شهر تهران برگزار شد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: سال جدید را با نام حضرت زهرا (س)‌ آغاز کردیم و در همین زمینه در شورای اسلامی شهر تهران سندی به عنوان تکریم فرهنگ فاطمی به تصویب رسید که سند بسیار ارزشمندی است و برای ملی  و دائمی شدن این سند آن را در اختیار شوراهای اسلامی مراکز استان‌ها نیز قرار خواهیم داد.

مسجدجامعی همچنین با اشاره به دیدار اعضای شورای شهر تهران با مقام معظم رهبری، رهنمودهای ایشان را سرلوحه کار شورای شهر تهران بیان کرد، افزود: شوراها و مدیریت شهری نقش مهمی در تعالی فرهنگ و اقتصاد دارند.

رئیس شورای شهر تهران، تدوین برنامه 5 ساله دوم شهرداری تهران را از دیگر اقدامات مهم  شورای اسلامی شهر تهران بیان کرد و گفت: برای تدوین این برنامه مطالعات زیادی انجام شده است و با طرح اولیه کاملا متفاوت است و پس از نهایی شدن  برای مراکز استان‌ها نیز فرستاده خواهد شد.

ولی الله شجاع پوریان معاون مالی اداری شورای اسلامی شهر تهران در ادامه این جلسه با ارائه گزارشی از پیشینه این مجمع گفت: امروز چهل و پنجمین جلسه روسای شوراهای اسلامی کلان شهرها و مراکز استان ها و اولین جلسه این مجمع در سال93  است.

در ادامه این جلسه تعیین هیئت رئیسه سنی برای رای گیری هیئت رئیسه این مجمع در دستور کار قرار گرفت که نماینده شورای شهر بروجرد به عنوان رئیس سنی جلسه انتخاب شد و پس از آن انتخاب رئیس مجمع روسای شوراهای اسلامی شهرها و مراکز استانها در دستور کار قرار گرفت که احمد مسجد جامعی به اتفاق آراء به عنوان رئیس این مجمع انتخاب شد.
 اخبار سیاسی - واحد مرکزی خبر


ویدیو مرتبط :
توضیح احمد مسجدجامعی درباره تعزیه خوانی های گذشته

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مسجدجامعی به یک اصلاح‌طلب دیگر هم در شورا سمت داد



مسجدجامعی ,ولی‌الله شجاع‌پوریان

مسجدجامعی به یک اصلاح‌طلب دیگر هم در شورا سمت داد

در حکمی از سوی رئیس شورای اسلامی شهر تهران، ولی‌الله شجاع‌پوریان به معاونت اداری و اجرایی چهارمین دوره شورای شهر تهران منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از اداره کل روابط عمومی و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران، طی حکمی از سوی احمد مسجد جامعی، رئیس شورای اسلامی شهر تهران، ولی الله شجاع پوریان عضو چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تهران به سمت "معاونت اداری و اجرایی" شورای اسلامی شهر تهران منصوب شد.

بر اساس این گزارش، مراسم تودیع حبیب کاشانی عضو چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تهران از معاونت فوق  و معارفه ولی الله شجاع پوریان به سمت معاون اداری و اجرایی شورای اسلامی شهر تهران عصر امروز چهارشنبه بیست و هفتم شهریور ماه برگزار می‌شود.

گفتنی است حبیب کاشانی عضو چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تهران در دوره‌های دوم و سوم شورای اسلامی شهر تهران، معاونت اداری و اجرایی شورا را بر عهده داشت./فارس