اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سلنا گومز رکورد اینستاگرام را شکست!


یک خبر خوب برای هواداران سلنا گومز... بله، او رکورد اینستاگرام را شکست!

 برترین ها: یک خبر خوب برای هواداران سلنا گومز... بله، او رکورد اینستاگرام را شکست!

این ستاره 23 ساله می گوید: «نام من به عنوان بیشترین فالوور در ایستاگرام معرفی شد، مرسی از همه شما عزیزانم»

سلنا گومز رکورد اینستاگرام را شکست!

سلنا گومز در حال حاضر 69.1 میلیون فالوور در اینستاگرام دارد که بسیار نزدیک به فالوورهای دوست صمیمی اش تیلور سوئیفت (69 میلیون) است.

او حتی از خانواده کارداشیان ها هم جلو زد. کیم کارداشیان با 63.4 میلیون و کایلی جنر با 54.1 میلیون فالوور در رتبه های پس از او قرار دارند.

باورش سخت است که سلنا گومز حرف اول را در اینستاگرام می زند اما حتما از این که فالوورهایی بیشتر از جاستین بیبر(61.3 میلیون) دارد، خوشحال و راضی است.

شاید بتوان گفت که یکی از دلایل افزایش فالوورهای او عکس هایی است که از مسافرتش به اروپا منتشر کرده است. 


ویدیو مرتبط :
سلنا گومز

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سلنا گومز دل بروکلین بکهام را شکست!


بروکلین بکهام، پسر دیوید بکهام فوتبالیست مشهور بریتانیایی، از این که در ملا عام علاقه اش را به سلنا گومز بیان کند، هراسی ندارد. اما او پس از بیان عشق اش با شکست مواجه شد.





صبح بخیر: بروکلین بکهام، پسر دیوید بکهام فوتبالیست مشهور بریتانیایی، از این که در ملا عام علاقه اش را به سلنا گومز بیان کند، هراسی ندارد. اما او پس از بیان عشق اش با شکست مواجه شد.

سلنا گومز دل بروکلین بکهام را شکست!

علی رغم رابطه بروکلین بکهام با کلویی مورتز هنرپیشه نوجوان آمریکایی، او عاشق سلنا گومز شده است. او در این مورد با تمام دوستان اش نیز صحبت کرده و فکر می کند که سلنا جذاب ترین زن روی زمین است!

سلنا گومز دل بروکلین بکهام را شکست!

بروکلین از سلنا خواسته که به تمام این ناراحتی ها و رنج ها پایان و به خواسته او پاسخ مثبت دهد، به خصوص وقتی رابطه اش با کلویی نیز بهم خورده است.

سلنا گومز دل بروکلین بکهام را شکست!

بروکلین حتی زمانی که با کلویی قرار ملاقات می گذاشت، دلش پیش سلنا گیر کرده بود و این یکی از دلایل بهم خوردن رابطه آنها بود.

سلنا گومز دل بروکلین بکهام را شکست!

همچنان که بروکلین برای ملاقات با سلنا تلاش می کند، سلنا گفته که هنوز هم در دام جاستین بیبر اسیر است.

سلنا گومز دل بروکلین بکهام را شکست!

اما چرا سلنا دل بروکلین را شکست؟

سلنا می گوید: «بروکلین خیلی جذاب است اما برای من بسیار جوان است و سن اش به من نمی خورد. شاید در چند سال دیگر همه چیز تغییر کند اما در حال حاضر او برای من تنها مانند یک دوست معمولی است.» و همین جمله دل بروکلین را شکست.