اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سلفی گرفتن با مجری زن العربیه برای عباس بدنامی آورد!/ عکس



عکس سفلی رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین با مجری زن شبکه سعودی العربیه ، موجی از اظهار نظرهای تند علیه محمود عباس در شبکه های اجتماعی به دنبال داشت.

به گزارش العالم ، محمود عباس در این عکس دست خود را به دور کمر " نادین خماش " مجری شبکه العربیه انداخته در حالی که " بدیع یونس" همسر نادین نیز در سمت دیگر عباس ایستاده است.

برخی کاربران شبکه های اجتماعی به دفاع از عباس در این زمینه پرداخته و جنجال در باره عکس را ساخته و پرداخته مخالفان رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین می دانند.

 

اخبار,اخبار بین الملل ,شبکه سعودی العربی

 

اخبار بین الملل - سایت العالم

 


ویدیو مرتبط :
گرفتن عکس سلفی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جنجال تی‌‌شرتِ مجری زن‌ العربیه + عکس



اخبار بین الملل - جنجال تی‌‌شرتِ مجری زن‌ العربیه+عکس

استفاده یک مجری شبكه العربیه از تی‌شرتی که روی آن عبارت "یک جرعه قهوه می‌خواهم" نوشته شده بود؛ موجی از واکنش ها را در پایگاه های ارتباط اجتماعی، سبب شد.

 

اخبار,اخبار بین الملل ,مجری شبكه العربیه

 

"ساره دندراوی" مجری شبکه العربیه، در برنامه "صباح العربیه" تیشرتی مشکی رنگ به تن کرده بود که عبارتی به زبان عربی بر آن نقش بسته بود. سایت خبری تحلیلی "رأی الیوم" نوشت: پس از پایان برنامه، موجی از پرسش ها درباره عبارتی که بر روی این تیشرت نوشته شده بود، به راه افتاد؛ و بر روی صفحه تویتر و اینستاگرامِ ساره دندراوی کامنت های مختلفی درج شد که ماهیت این عبارت را جویا می شد.

در پاسخ به موج این پرسش ها، مشخص شد که بر روی تیشرت مجری العربیه، نوشته شده است: "یک جرعه قهوه لازم دارم". این نوشته روی تیشرت که نشان دهندۀ علاقه دندراوی به قهوه است، توسط ولاء فاضل، نقاش سعودی طراحی شده است. دستکم 2000 کاربر اینستاگرام، عکس مجری العربیه را لایک کردند و گروهی، از این که این مجری برای نخستین بار کلمات عربی را برای تیشرتِ خود ترجیح داده است، استقبال کردند.

اخبار بین الملل - بهار