اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سلطانی فر: می خواهم در بازار غوغای ورزش سجاده پاکی پهن کنم



سلطانی فر وزیرپیشنهادی ورزش

سلطانی فر در دفاع از برنامه هایش در مجلس:می خواهم در بازار غوغای ورزش سجاده پاکی پهن کنم

مسعود سلطانی فر می گوید نسخه خوبی برای حل مشکلات در ورزش دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سلطانی فر پس از نطق نمایندگان موافق و مخالف مجلس به دفاع از برنامه های خودش پرداخت.او ابتدا گفت:«عزیزان حاضر،نمایندگان محترم من به عنوان فرزند انقلاب و سربازی کوچک که در نقاط مختلف کشور افتخار خدمتگزازی داشته ام بیش از شش سال در استان های مختلف کشور،12 سال در استانداری استان های زنجان،مرکزی و گیلان،8 سال معاون استانداری هرمزگان،همدان و فارس فعالیت کرده ام.در تمام این سالها در امور ورزش وجوانان استان های مختلف و در کمیته های آنها حضور داشته ام و وظایف آنها به عهده من بوده است.»

وزیر پیشنهادی رییس جمهور این را گفت و ادامه داد:«بنده اگر مورد تاید قرار بگیرم نخستین وزیر ورزش کشور پس از انقلاب خواهم بود که به هنگام تصدی این پست دو سال سابقه مدیریت در این بخش را داشته ام و این به من کمک خواهد کرد.از آن سال هم تا الان نزدیک به بیست سال است که با ورزشی ها و فدراسیون های مختلف ارتباط داشته ام.آن هم به خاطر علاقه ام بوده است.به همین دلیل رابطه نزدیکی با ورزش دارم.

 

این شاید ادعای بی موردی باشد اما در بین مسئولان سیاسی و اجرایی کشور بنده ورزش را به خوبی می شناسم .در خصوص روند ورزش کشور در قبل و بعد از انقلاب تحلیل مشخص و آسیب شناسی های گوناگون را اندیشیده ام و باید بگویم که نسخه درمانی برای حل مشکلات ورزش دارم.»

سلطانی فر با بیان اینکه به مشکلات ورزش به خوبی واقف است ادامه داد:«مشکلات فراوانی در این حوزه وجود دارد و من به خوبی با این مشکلات آشنا هستم.آمده ام که با همت بلند ملت،بازوان پولادین ورزشکاران،تجربه پیشکسوتان،دانشگاهیان و شما نمایندگان ورزش از همه ظرفیت های ملی و بین المللی برای ارتقا ورزش استفاده کنم.می خواهم ورزش پهلوانی ایران به گوش جهان برسانم.

 

من معتقدم که با توسعه ورزش همگانی و پرورش آن می توان وضعیت موجود را بهبود بخشید.در تلاش هستم که با احیای فضائل و ارزش ها ،روحیه پهلوانی را در ورزش بگنجانم.مبارزه با فساد و رانت خواری،مبارزه با بداخلاقی ها در سطح نهادی و مدیریتی و تلاش مستمر برای بازسازی فضیلت های دینی از دیگر برنامه های بنده خواهد بود.می خواهم در بازار غوغای ورزش سجاده پاکی را بگسترانم.»


بخش دیگری از صحبت های سلطانی فر خطاب به نمایندگان ورزش بود.او گفت:«نمایندگانی که از بی عدالتی در توزیع امکانات ورزشی حرف زدید باید بگویم که توزیع یکسان این امکانات در برنامه های بنده قرار دارد.بنده بسیار خوشحال هستم در جلساتی که در فراکسیون های مختلف برگزار کردیم دیدم که نمایندگان ورزشی هستند.این پشتوانه خوبی برای هر کسی هست که قراراست وزیر ورزش شود.بنده امیدوارم که این تعامل و همفکری در روزها و ماه های آینده هم ادامه داشته باشد چون قطعا ضامن بقای وزیر ورزش خواهد بود.»/خبرآنلاین

 

 


ویدیو مرتبط :
مسعود سلطانی فر از هزینه سفر می گوید...

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دفاع جانانه قلعه‌نویی از نامزدی سلطانی‌فر برای وزارت ورزش و جوانان



حمایت  قلعه‌نویی از سلطانی فر فر,وضعیت ورزش ایران,وزارت ورزش و جوانان

دفاع جانانه قلعه‌نویی از نامزدی سلطانی‌فر برای وزارت ورزش و جوانان

سرمربی اسقلال از حضور مسعود سلطانی‌فر در وزارت ورزش‌ و جوانان حمایت کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از باشگاه استقلال، امیر قلعه‌نویی در گفت‌وگویی درباره‌ مسائل مختلفی صحبت کرد.
متن این پرسش و پاسخ در زیر می‌آید:
به نظر می‌آید با وجود پیروزی مقابل صبا از عملکرد بازیکنان رضایت کامل ندارید؟
از هواداران عذر می‌خواهم که نتوانستیم فوتبال زیبایی خصوصاً در نیمه دوم ارائه دهیم. در نیمه اول بد نبودیم اما در نیمه دوم چند جوان به زمین آمدند و حق صبا بود که در این نیمه پیروز شود. با این همه با درخشش رحمتی پیروز شدیم و فکر می‌کنم به غیر از رحمتی سایر بازیکنان در شرایط خوبی نبودند.

وضعیت کلی ورزش ایران هم این روزها دستخوش تغییرات است. رئیس‌جمهور از مسعود سلطانی‌فر به عنوان گزینه وزارت ورزش یاد کرده‌اند...
خدا را شکر می‌کنم که از معدود دفعاتی است که می‌بینیم وزیر انتخابی از بطن ورزش انتخاب می‌شود و به لحاظ کارنامه حضور در ورزش، عملکرد مطلوبی پیش از این داشته است. اعتقاد دارم سلطانی‌فر می‌تواند ان‌شاءالله پس از کسب رأی اعتماد به ورزش ما سروسامان دهد.

ارزیابی‌تان از نگرش دولت آقای روحانی نسبت به ورزش چیست؟
جای خوشحالی دارد که آقای روحانی همان حساسیتی را که روی بقیه وزارتخانه‌ها داشت، روی ورزش هم دارد و در واقع این‌طور نیست که هر که را از دایره لیست کابینه بیرون مانده باشد، برای ورزش انتخاب کنند. سلطانی‌فر یک مدیر متخصص است و ان‌شاء‌الله بتواند تحول خوبی را در ورزش ایجاد کند.

دلایل خوش‌بینی شما و امیدواری‌تان و این‌که می‌گویید نگاه به ورزش جای خوشحالی دارد،‌ چیست؟
دلایل متعددی وجود دارد. یکی این که ورزش را در عرض سایر امور می‌داند و دیگر آن را درجه دوم و سوم به حساب نمی‌آورد. یکی این‌ که واقع‌بینانه به ورزش نگاه می‌کند و می‌گوید شعارزده عمل نمی‌کند. یکی دیگر اینکه می‌خواهد برای بخش خصوصی، انگیزه و جذابیت حضور و سرمایه‌گذاری ایجاد کند.

امیر قلعه‌نویی برای ورزش و فوتبال ایران چه حد و مرزی را در دسترس و ممکن می‌داند؟
می‌گویند آفتاب آمد، دلیل آفتاب. بازی‌های سه‌گانه تیم‌ ملی فوتبال گوشه‌ای از قدرت واقعی فوتبال ما را نشان داد. این روزها، بسکتبال، گویای پتانسیل پنهان ورزش ایران است. چندی پیش، بچه‌های والیبالیست دنیا را غافلگیر و خیره کردند. استقلال و کار بزرگش در لیگ آسیا و در تیم‌ ملی را نباید فراموش کرد. در آخرین رنکینگ جهانی فوتبال ایران بالاتر و برتر از کره‌ جنوبی است. این موارد همه پیام دارد. پیامی که آقای سلطانی‌فر آنها را گرفته و در حال بازتاب دادن آنهاست. وقتی از استقلال فدراسیون‌ها حرف می‌زند، وقتی خصوصی‌سازی باشگاه‌ها را نه شعاری که به شکل عملی دنبال می‌کند، یک معنی بیشتر ندارد: آقای سلطانی‌فر یک تیم قوی از مشاوران و یک اتاق فکر صاحب‌فکر و آینده‌نگر دارد. تصور می‌کنم با آمدن آقای سلطانی‌فر کاربلدها و نخبگان ورزش اهمیت بسزایی می‌یابند!

ایسنا