اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سلاح هسته ای ایران،‌مقدمه نبرد آخرالزمان و ظهور مسیح!



 

 

سلاح هسته ای ایران،‌مقدمه نبرد آخرالزمان و ظهور مسیح!

 

ایران هراسی به روایت سارا پیلن

سلاح هسته ای ایران ،‌ مقدمه نبرد آخرالزمان و ظهور مسیح!

سارا پیلن فرماندار سابق ایالت آلاسکا و نامزد معاونت جان مک کین رقیب انتخاباتی جمهوریخواه باراک اوباما رییس جمهوری آمریکا مدعی شد که دست یابی ایران به سلاح هسته ای منجر به جنگ جهانی سوم  و کشتار بخش قابل توجهی  از جمعیت جهان می شود!

این چهره محافظه کار آمریکا در مصاحبه با وب سایت آمریکایی " نیوز مکس " با اشاره به اینکه باید همه گزینه ها از جمله گزینه نظامی در برخورد با برنامه هسته ای ایران روی میز باشد از افزایش فشارهای تحریمی ، برخورد نظامی و نیز مذاکره  به عنوان سه راهکار همزمان برای برخورد با بر نامه های هسته ای ایران دفاع کرد.

وی  گفت : " ما باید بدانیم که سلاح هسته ای در دست چنین کشوری ( ایران )  تنها مشکل اسراییل یا آمریکا نیست ، بلکه مشکلی جهانی است . این مساله ممکن است به یک آرماگدون ( نبرد آخرالزمان ) بینجامد . این مساله ممکن است به جنگ جهانی سوم ختم شود که بخش های بزرگی از کره زمین را نابود کند . "

آرماگدون نام کوهی در منطقه فلسطین است که  در کتب مذهبی مسیحیان ، ظهور مسیح با وقوع نبرد آخر الزمان بین دو نیروی خیر و شر در این منطقه، به وقوع خواهد پیوست .

پیلن  در برنامه ای که با  شعار انتخاباتی معروف پرزیدنت ریگان در انتخابات سال 1980  " آمریکا را بار دیگر بزرگ سازیم " ، پخش می شود و مجری آن " مایکل ریگان " فرزند ارشد ریگان است ، شرکت کرده بود با حمله مجدد به سیاست های اوباما ، احتمال شرکت خود در انتخابات ریاست جمهوری سال 2012 آمریکا را منوط به تحولات سیاسی آینده دانست و افزود که فعلا برای او انتخابات میاندوره ای کنگره آمریکا از اهمیت و اولویت بیشتری برخوردار است .

با این حال ناظران بر این گمانند که حضور پیلن در"نیوز مکس" که پربیننده ترین وب سایت حامی محافظه کاران در آمریکا محسوب می شود ، نشانه ای از تمایل او برای به چالش کشیدن اوباما در انتخابات ریاست جمهوری سال 2012 آمریکا است .

پیلن در این مصاحبه بار دیگر به شدت به سیاست های اقتصادی اوباما انتقاد کرد و گفت که رییس جمهوری دموکرات آمریکا نتوانسته امیدها و انتظارات  مردم  را پاسخ گوید ..../تحلیل:عصرایران


ویدیو مرتبط :
سریال-مستند ظهور . آخرالزمان و دجال . قسمت 0 مقدمه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سلطانیه: کسب سلاح هسته ای برای ایران خطای استراتژیک است



 

 

سلطانیه: کسب سلاح هسته ای برای ایران خطای استراتژیک است

 

 

به گزارش عصر ایران به نقل از رویترز، نماینده ایران در آژانس بین المللی انرژی هسته ای در سخنرانی در مقر این نهاد بین المللی در وین، اظهار داشت: ایران مانند دیگر کشورها ، کشور قوی است بدون اینکه سلاح هسته ای داشته باشد.

 

سلطانیه اضافه کرد: ایران از کشورهای مجموعه 5+1 متشکل از آمریکا، روسیه، چین، فرانسه، انگلیس به علاوه آلمان دعوت کرده است تا بدون پیش شرط به مذاکره بپردازند.

وی ادامه داد: این غیرممکن است که ایران بخواهد با قدرت های بزرگ و مسلح به سلاح هسته ای در زمینه تعداد کلاهک های هسته ای رقابت کند.

سلطانیه افزود: به همین دلیل به هیچ عنوان این اشتباه استراتژیک را مرتکب نمی شویم. ما بدون داشتن بمب اتمی به اندازه همین کشورها قدرت داریم.

سفیر ایران در آژانس بین المللی انرژی اتمی اضافه کرد: اگر ایران تصمیم بگیرد که به سلاح هسته ای دست یابد آیا می تواند با قدرت های اتمی به رقابت برخیزد. می توانم صددرصد به شما  بگویم نه، ایران به دنبال ساخت سلاح هسته ای نیست.

در همین حال "گاریث ایفانز" عضو هیئت رئیسه کمیته بین المللی که سال گذشته گزارشی را درباره پایان دادن به تهدیدات هسته ای منتشر کرده بود نیز در سخنانی در آژانس بین المللی انرژی هسته ای گفت: معتقدم وقتی ایران می گوید که به دنبال به دست آوردن بمب اتمی نیست می بایست این سخنان را جدی گرفت.

وی که پیش از این مسئولیت وزارت امورخارجه استرالیا را برعهده داشت افزود: چند دلیل وجود دارند که ثابت می کند ایران به دنبال ساخت بمب اتمی نیست البته ایران می تواند در مدت زمان کوتاه به این سلاح ها دست یابد.

ایفانز در تشریح این دلایل گفت: یکی از این دلایل خطر حمله نظامی اسرائیل است و دیگری این است که روسیه و چین، وجود بمب اتمی ایران را نمی پذیرند همچنین تحریم ها علیه ایران اضافه شده و دین اسلام هم ساخت سلاح کشتار جمعی را رد می کند. منتقدان غربی برای این عامل وزن زیادی قائل نیستند اما باید گفت در هر مذاکره ای با مقامات ایرانی درباره موضوع هسته ای، آنها این عامل را به صورت جدی مطرح کردند.

وی ادامه داد:  هر توافقی درباره برداشتن تحریم ها علیه ایران می بایست با پذیرش نظارت و بازرسی از فعالیت های هسته ای ایران توسط این کشور همراه باشد.

آمریکا ، اسرائیل و برخی از کشورهای اروپایی ایران را به تلاش برای ساخت بمب اتمی متهم می کنند ولی تهران به شدت این موضوع را رد و تاکید می کند برنامه هسته ای اش اهداف صلح آمیز دارد.

ایران همچنین بارها اعلام کرده در راستای معاهده منع گسترش سلاح هسته ای، فعالیت های اتمی خود را ادامه می دهد.../عصر ایران