اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سكوت دوساله پسر21ساله، تجاوز جنت‌آباد را رقم زد



ابلیس سیاه را شناسایی كنید؛

سكوت دوساله پسر21ساله، تجاوز جنت‌آباد را رقم زد

 

كارآگاهان پلیس آگاهی تهران بزرگ «ابلیس سیاه» را كه با تجاوز به پسری 21 ساله، به مدت دوسال از او و خانواده‌اش اخاذی می‌كرد را دستگیر كردند.

 

تجاوز, زورگیری, سرقت طلا و جواهرات

 

به گزارش سرویس «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، زنی در 23 دی ماه سال گذشته، به کلانتری 118 ستارخان مراجعه و به مأموران اعلام کرد كه فردی به نام «علی» به مدت 8 ماه است که برای من و دیگر اعضای خانواده‌ام بویژه پسر جوانم به نام «کامران» ایجاد مزاحمت می‌کند و حتی یک بار نیز او را با چاقو مورد ضرب و جرح قرار داده و امروز نیز بار دیگر با ایجاد مزاحمت برای من اقدام به زورگیری و سرقت طلا و جواهرات و گوشی تلفن همراه‌ام کرد.

با تشکیل پرونده مقدماتی و به دستور دادیار شعبه پنجم دادسرای امور جنایی تهران، پرونده برای رسیدگی در اختیار پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت. با ارجاع پرونده به پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ، کارآگاهان با توجه به اظهارات شاکی پرونده مبنی بر ضرب و جرح فرزندش توسط متهم پرونده، تحقیقات از کامران را در دستور کار خود قرار دادند.

 

با حضور کامران در پایگاه دوم پلیس آگاهی، وی در اظهارات خود به کارآگاهان گفت كه از طریق یکی از دوستانم با «علی» آشنا شدم که روزی به بهانه این که قصد ملاقات با یکی از دوستانش را دارد مرا به خیابان جنت‌آباد برد و پس از آن که با چاقو دست چپ مرا مجروح کرد، در بین درختان و با تهدید چاقو مرا مورد آزار و اذیت قرار داد و از این زمان به بعد بود که تهدیدهای وی آغاز شد و حتی دیگر اعضای خانواده‌ام را نیز تهدید می‌کرد که در صورت شکایت به پلیس، دو خواهر کوچکتر مرا نیز خواهد کشت و الان نزدیک به دوسال است که دائما به تهدید من واعضای خانواده‌ام اقدام می‌كند و در حال حاضر نیز در پی آسیب‌رساندن جانی به من و اعضای خانواده‌ام است.

 

به گزارش ایسنا،‌ مادر کامران نیز در ادامه اظهارات خود درباره سرقت طلا و جواهرات خود توسط «علی» نیز به کارآگاهان گفت: علی به همراه یکی از دوستانش در حالی که هر دو چاقو و قمه در دست داشتند اقدام به سرقت طلا و جواهرات و ... کردند و حتی قصد داشت تا مرا با تهدید چاقو سوار ماشین كنند که با فریادهای کمک خواستنم و حضور همسایگان در محل موفق به این کار نشده و از محل متواری شد.

 

با توجه به اظهارات شکات پرونده، کارآگاهان اقدام به شناسایی دقیق هویت و سوابق احتمالی «علی» کرده و در بررسی‌های خود اطلاع پیدا کردند که متهم از مجرمان سابقه‌داری است که پیش از این نیز به اتهام خرید اموال مسروقه دستگیر شده است.

با توجه به اطلاعات بدست آمده و با شناسایی محل‌های تردد متهم در غرب تهران، کارآگاهان این مناطق را تحت مراقبت‌های پلیسی خود قرار داده و نهایتا علی را در پارک‌المهدی دستگیر كردند.

 

با دستگیری علی، کارآگاهان در ادامه تحقیقات خود موفق به شناسایی همدست وی به نام «مرتضی» در زمان سرقت طلا و جواهرات شاکیه، شدند که این متهم نیز دستگیر و در اعترافات خود صراحتا عنوان داشت که «علی» پیش از زمان دستگیری، اقدام به آزار و اذیت و همچنین تلاش برای تهدید و آزار و اذیت دیگر اعضای خانواده کامران، کرده است.

 

بررسی سوابق «مرتضی» نشان داد که وی از مجرمان سابقه‌داری است که پیش از این به اتهام ارتکاب جرایم مختلف درگیری و نزاع، سرقت، شرکت در اغتشاشات سال 88 و تخریب اموال عمومی بارها دستگیر و روانه زندان شده و با دستگیری و انتقال متهم، تحقیقات درباره «سرقت به عنف»، «تهدید»، «آزار و اذیت» شاکی و اعضای خانواده‌اش در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت.

در شرایطی که تحقیقات از متهم با توجه به شکایت شاکی پرونده درباره زورگیری اموال و تلاش برای ربودن وی توسط متهم و همچنین ضرب و جرح و آزار و اذیت فرزندش، در دستور کار کارآگاهان قرار گرفته بود اطلاعاتی درمورد نقش و حضور متهم در سرقت عتیقه‌جات از خانه‌ای واقع در منطقه ولنجک در اختیار پایگاه دوم پلیس آگاهی قرار گرفت.

بنا بر اطلاعات جدیدی که از سوی پایگاه یکم پلیس آگاهی در اختیار کارآگاهان پایگاه دوم قرار گرفته بود، فردی با مشخصات متهم و با هویت مجعول «حسن تاجیک» و تحت پوشش کارگر خدماتی(نظافتچی) اقدام به سرقت از خانه‌ی یک پزشک متخصص در منطقه ولنجک کرده است.

با توجه به شیوه و شگرد سرقت منزل، کارآگاهان ضمن دعوت از مالباخته (پزشک) و مستخدم خانه‌اش، اقدام به شناسایی متهم از سوی آنان کرده و هر دو پس از حضور در پایگاه دوم موفق به شناسایی متهم شده و در تحقیقات انجام شده از «علی»، وی نیز صراحتا به سرقت منزل اعتراف کرد.

 

مالباخته (پزشک متخصص) پس از شناسایی متهم و در اظهارات خود به کارآگاهان گفت كه در اسفندماه سال 89 فردی که خود را «حسن تاجیک» معرفی کرده بود، برای کار در خانه به عنوان کارگر خدماتی استخدم شد كه این فرد در حال رنگ‌کردن نرده‌های دیوار منزل بود که مستخدم خانه از او خواست تا شیشه‌های داخل ساختمان را نیز نظافت كند که میان آنها درگیری لفظی ایجاد و نهایتا با وی تسویه کامل کردم، صبح روز بعد بود هنگام ورود به سالن خانه متوجه شدم تمامی عتیقه‌جات داخل ویترین بزرگ که بعضی از آنها دارای قدمتی بیش از 200 سال و حتی بیشتر بودند سرقت شده است که بلافاصله با کلانتری 163 تماس گرفته و پرونده‌ام برای رسیدگی به پایگاه یکم پلیس آگاهی ارسال شد.

 

متهم نیز با اعتراف صریح به سرقت منزل پزشک متخصص، در اعترافات خود به کارآگاهان گفت كه از حدود سه روز پیش از زمان سرقت، به عنوان کارگر خدماتی و نظافتچی در خانه پزشکی مشغول به کار شدم، بعد از این که تمامی قسمت‌های خانه و راه‌های ورود و خروج آن را یاد گرفتم، شبانه از روی دیوار حیاط و با وجود آن که نرده‌های بلندی هم داشت، وارد خانه شده و اقدام به سرقت کردم.

 

با توجه به تحقیقات انجام شده از متهمان و اطلاعات بدست آمده درباره تهدید به مرگ اعضای خانواده شاکی توسط متهم و همچنین آزار و اذیت کامران توسط متهم و با توجه حساسیت موضوع، پرونده برای ادامه تحقیقات و رسیدگی تخصصی به پرونده از پایگاه دوم پلیس آگاهی به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد.

 

به گزارش ایسنا، سرهنگ عباسعلی محمدیان، رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ، در ادامه اعلام این خبر گفت: با توجه به تحقیقات انجام‌شده و اطلاعات دقیق بدست‌آمده در مورد ارتکاب جرایم مختلف از سوی متهم پرونده و احتمال ارتکاب دیگر جرایم از قبیل سرقت، زورگیری، ضرب و جرح، تهدید شهروندان، آزار و اذیت و .... دستور انتشار بدون پوشش تصویر متهم از سوی دادیار پرونده صادر شد.

 

رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ از کلیه شهروندان و شکات احتمالی پرونده خواست تا برای طرح شکایات خود به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ مراجعه كنند، همچنین از شهروندانی که اطلاعاتی از دیگرجرایم ارتکابی در اختیار دارند نیز خواست تا هرگونه اطلاعات خود را با شماره تماس 51055516 در اختیار کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند..../ایسنا


ویدیو مرتبط :
چگونه نمک تمدن ما را رقم زد؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تجاوز جنسی به دختر دانشجو در بالکن مرگ دردناکی را رقم زد+تصاویر



اخبار حوادث - آزادی مشروبات الکلی در استرالیا بازهم فاجعه آفرید
تجاوز جنسی به دختر دانشجو در بالکن مرگ دردناکی را رقم زد+تصاویر

دانشجو 19 ساله‌ای که در مهمانی شبانه قصد داشت به دختر جوانی در بالکن تجاوز کند، باعث شد تا هر دو نفرشان از طبقه ششم ساختمان به پایین پرتاب شوند.

این دو دانشجو آناستازیا 18 ساله از روسیه و میگوئل 19 ساله از مکزیک بود به دلیل مصرف بیش از حد مشروبات الکلی در ناتعادلی قرار داشتند که این حادثه برایشان رخ داد.

به گفته شاهدان عینی این دو نوجوان پس از افتادن از طبقه ششم به صروت دردناک و فجیعی جان خود را از دست دادند.

این دو نوجوان که در کالج بلربای درس می‌خوانند که مخصوص دانش آموزان خارجی است و در سال حدود 21 هزار پوند هزینه این کالج است به یک میهمانی در یک آپارتمان مجلل در دپت فورد دعوت شده بودند.

همچنین شاهدان اعلام کردند که صدای مهیبی شنیدند، پسری جوانی در حالی که سعی می کرد به دختری تجاوز کند باعث پرت شدن دو نفرشان از بالکن شد.

 

اخبار,اخبار حوادث ,تجاوز جنسی

 

اخبار,اخبار حوادث ,تجاوز جنسی

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران