اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سقوط یک دستگاه اتوبوس مسافرتی به دره



اخبار حوادث - سقوط یک دستگاه اتوبوس مسافرتی به دره

فرمانده پلیس راه کشور از سقوط اتوبوس مسافربری به دره و کشته و مجروح شدن چهار نفر خبر داد.

به گزارش مهر، سرهنگ محمدحسین حمیدی در رابطه آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده های کشور اظهار داشت: در حال حاضر اکثر محورها در استان مازندران و گیلان با بارش باران همراه شده ولی سایر محورهای مواصلاتی از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است.

وی با بیان اینکه محورهای شمشک به دیزین و پونل به خلخال به دلیل بارش برف و کولاک روزهای گذشته همچنان مسدود است گفت: رانندگان می توانند از مسیرهای جایگزین جهت تردد استفاده کنند.

فرمانده پلیس راه کشور با اشاره به اینکه بامداد امروز یک دستگاه اتوبوس مسافربری به دره ای در چهارمحال بختیاری سقوط کرد، افزود: این اتوبوس دارای چهار سرنشین بوده است که در کیلومتر 10 محور بروجن- مبارکه واژگون و پس از آن به دره سقوط می کند.

سرهنگ محمد حسین حمیدی با بیان اینکه یک نفر در این حادثه کشته و سه نفر نیز مجروح شدند اضافه کرد: تخطی از سرعت مطمئنه علت این حادثه گزارش شده است.

وی همچنین از برخورد یک دستگاه اتوبوس با تریلی در بامداد امروز خبر داد و گفت: این حادثه در کیلومتر 11 آزادراه قزوین- کرج دچار حادثه شده که در پی آن هشت نفر به دلیل عدم توجه به جلوی راننده اتوبوس مجروح شدند.

اخبار حوادث - مهر

 


ویدیو مرتبط :
سقوط وحشتناک یک دستگاه اتوبوس به دره کشته شدن مسافران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سقوط اتوبوس مسافران ایرانی در ارمنستان به دره



سقوط اتوبوس مسافران ایرانی در ارمنستان به دره

حوادث - مرکز اطلاع رسانی هنگ مرزی جلفا اعلام کرد: یک دستگاه اتوبوس حامل مسافران ایرانی شنبه شب در جمهوری ارمنستان به داخل دره سقوط کرد.

در این حادثه یک نفر از سرنشینان اتوبوس به نام ˈمهرداد سعید نژادˈ کشته و 15 مسافر دیگر به شدت زخمی شدند.

این گزارش می افزاید: مجروحان حادثه به بیمارستان شهرمغری ارمنستان انتقال یافته و در آنجا بستری شدند.

علت حادثه انحراف به چپ اتوبوس در پیچ تند و ناتوانی راننده در کنترل آن اعلام شده است.

این اتوبوس حامل مسافران ایرانی از ایروان( مرکز ارمنستان) به تهران بود که ساعت 24 شب گذشته دچار حادثه شد.

مسافران اتوبوس همگی اهل تهران هستند.

جمهوری ارمنستان از طریق مرز نوردوز در شهرستان جلفا با کشورمان مرز مشترک دارد.

همه روزه جمع بسیاری از هموطنان از طریق این مرز و با استفاده از اتوبوس برای تفریح و سیاحت به جمهوری ارمنستان سفر می کنند./ایرنا