اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سقوط کامیون در محور اراک – قم


بر اثر سقوط از کامیون در حال حرکت یک نفر مصدوم و روانه بیمارستان شد و همچنین درسانحه رانندگی محور خمین – اراک شش نفر را روانه بیمارستان کرد.

خبرگزاری مهر: مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان مرکزی با اعلام این خبر در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: این حادثه سقوط در روز گذشته ( سه شنبه)اتفاق افتاد.

قنبر فراهانی ادامه داد: در ساعت 12 به مرکز اطلاع رسانی اورژانس اراک گزارش شد که یک نفر در اثر سقوط از بالای کامیون در حال حرکت دچار مصدومیت شده که توسط تکنسینهای اورژانس اراک مورد خدمات رسانی اورژانسی قرار گرفته و به بیمارستان حضرت ولی عصر ( عج) منتقل شد.

وی با بیان اینکه بر اثر برخورد یک دستگاه خودرو پراید با یک دستگاه پژو در محور اراک – خمین شش نفر مصدوم و روانه بیمارستان شدند اظهارداشت: در ساعت 00:19 دقیقه بامداد امروز ( چهارشنبه) در نزدیکی پایگاه اورژانس جاده ای گیلی این تصادف به وقوع پیوست.

فراهانی گفت: این مصدومان به بیمارستان حضرت ولی عصر (عج) منتقل شدند.


ویدیو مرتبط :
تصادف وحشتناک محور اراک شازند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

21 زخمی در تصادف تریلر با اتوبوس در محور کاشان-قم



 

21 زخمی در تصادف تریلر با اتوبوس در محور کاشان-قم

 

برخورد تریلر با اتوبوس در محور کاشان - قم 21 مجروح برجای گذاشت.

به گزارش واحد مرکزی خبر ، فرمانده پلیس راه اصفهان گفت : بامداد امروز در اتوبان امیرکبیر یک دستگاه تریلر با یک اتوبوس مسافربری که از زاهدان عازم تهران بود برخورد کرد و 21نفر از سرنشینان اتوبوس مصدوم شدند.

وی افزود : مجروحان این سانحه را نیروهای امدادی 115 کاشان و قم به بیمارستان انتقال دادند.

وی علت این حادثه را مه آلود بودن و لغزندگی بر اثر بارندگی و نداشتن دید کافی اعلام کرد.