اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سقوط هولناک کارگر جوان روی میلگرد



اخبار,اخبار حوادث , گودبرداری

کارگر جوانی به عمق ۱۲ متری زمین گودبرداری شده در خیابان شهید مدنی سقوط کرد و راهی بیمارستان شد.

در این حادثه میلگرد پی ساختمان به كتف این مرد جوان فرو رفت و وی به‌شدت مصدوم شد. ساعت 8:31  آتش‌نشانان پایتخت در جریان حادثه‌ای در خیابان شهید مدنی قرار گرفتند و راهی آنجا شدند.

 

در بررسی‌ها معلوم شد كه در یك زمین گودبرداری شده، كارگران مشغول نصب اسكلت فلزی بودند كه كارگر جوانی هنگام بالا رفتن از اسكلت فلزی ناگهان تعادلش به هم خورد و به محل گودبرداری شده سقوط كرد.

بر اثر این حادثه میلگردی كه در فونداسیون ساختمان استفاده می‌شد، از زیر كتف راست این كارگر وارد بدنش شده و از شانه او خارج شده بود. زمانی كه آتش‌نشانان به محل حادثه رسیدند همكاران كارگر با استفاده از دستگاه هوابرش، میلگرد را برش داده بودند كه بلافاصله آتش‌نشانان، این كارگر را روی برانكارد مخصوص ثابت كرده و با استفاده از یك جرثقیل 25تنی كه در محل وجود داشت از داخل گودال خارج كردندو تحویل اورژانس دادند.پس از آن آتش‌نشانان همراه اورژانس به نزدیك‌ترین بیمارستان رفتند و پزشكان در بیمارستان عملیات خارج‌سازی‌ میلگرد را از كتف این كارگر 18ساله انجام دادند.

 

اخبار حوادث - همشهری

 


ویدیو مرتبط :
سقوط کارگر ساختمانی بر روی میلگرد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سقوط کارگر جوان در استخر قیر



اخبار ,اخبار حوادث ,سقوط کارگر

 

اخبار حوادث - سقوط کارگر جوان در استخر قیر

روز گذشته کارگر 23 ساله یک کارخانه ایزوگام به علت سقوط در استخر قیر جان خود را از دست داد.

سرهنگ فرامرز گودرزی فرمانده انتظامی محلات در تشریح این خبر گفت: روز گذشته مرکز فوریت های پلیسی 110 محلات خبر فوت یک کارگر جوان در یکی از کارخانه های تولید ایزوگام را به مأموران انتظامی این شهرستان اعلام کرد.

وی افزود: بلافاصله اکیپی از مأموران پلیس برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند و در تحقیقات اولیه مشخص شد یک کارگر 23 ساله در حین کار در اثر غلتیدن و سقوط به علت کشیده شدن به دور دستگاه پمپاژ قیر و جدا شدن سر از بدن فوت کرده است.

فرمانده انتظامی محلات علت این حادثه را برابر اعلام کارشناسان اداره کار، عدم رعایت اصول ایمنی و عدم استفاده از تجهیزات مناسب با نوع کار عنوان کرد.
اخبار حوادث - ایسنا