اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سقوط مینی‎بوس به رودخانه در محور کوهدشت



معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر لرستان از واژگون شدن یک‎دستگاه مینی‎بوس در رودخانه محور کوهدشت به کرمانشاه خبر داد.

 منطقه لرستان، محمد دارایی افزود: هر 12 سرنشین خودرو نجات یافتند.

وی اظهار کرد: این حادثه در 25 کیلومتری محور کوهدشت به کرمانشاه رخ داد که بر اثر آن یک‎دستگاه مینی‎بوس به علت بی‎احتیاطی و آب گرفتگی سطح جاده، دچار انحراف و سپس واژگونی شد و به داخل رودخانه سقوط کرد.

این مقام مسئول تصریح کرد: گروه امداد و نجات مستقر در پایگاه امداد و نجات بین شهری بلوران، عملیات رهاسازی مصدومان حادثه با استفاده از وسایل و امکانات موجود در خودروی ست نجات را انجام دادند و تمامی 12 نفر سرنشین حادثه دیده توسط امدادگران و نجات‌گران انتقال داده شدند.

سرهنگ مرتضی چغلوند، رئیس پلیس راه لرستان نیز گفت: بارش برف وباران و ریزش کوه موجب مسدود شدن برخی محورهای ارتباطی استان شد.

وی افزود: محورهای ارتباطی گچور درشهرستان دلفان و زالیان در بروجرد به دلیل بارش برف شدید مسدود شده و نیروهای راهداری و پلیس راه در حال بازگشایی، ایمن‎سازی و خدمات ترافیکی در این مناطق هستند. همچنین محور ارتباطی زانوگه- کوهدشت به علت سیل و پوشیده شدن سطح راه، مسدود و تردد در آن به سختی انجام می‎شود که پلیس راه با حضور در منطقه در حال ایمن‎سازی جاده است.

فرمانده پلیس راه لرستان تصریح کرد: همچنین در محور ارتباطی پلدختر به چم حیدر نیز ریزش کوه در چند نقطه اتفاق افتاده است و عوامل راهداری در حال عزیمت به منطقه برای بازگشایی جاده هستند. رانندگان با توجه به بارش برف در محورهای کوهستانی و لغزندگی جاده‎ها زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

 

اخبار حوادث - ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
سقوط مینی بوس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سقوط یک دستگاه مینی‌بوس به رودخانه ۴ کشته و ۸ مفقودی برجا گذاشت



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

بر اثر سقوط یک دستگاه مینی‌بوس به رودخانه در جاده هراز، چهار نفر کشته و ۸ نفر مفقود شدند.

ساعت 14 و 25 دقیقه یک دستگاه مینی‌بوس شامل 18 سرنشین در جاده هراز به داخل دره سقوط کرد.

این مینی‌بوس که بعد از تونل وانا به داخل دره سقوط کرده بود، به رودخانه افتاده و چهار نفر از 18 سرنشین آن کشته شده است.

ناصر چرخساز رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر در گفت‌وگو با فارس در این ارتباط گفت: امدادگران 6 مجروح این حادثه را نجات داده و به مراکز درمانی منتقل کردند، اما 8 مسافر دیگر پس از سقوط مینی‌بوس به رودخانه مفقود شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: تیم‌های جست‌وجو در پی یافتن این 6 مسافر هستند.

به گزارش فارس،خبرهای به دست آمده از منابع محلی حاکی از کشته‌شدن ۸ تن در این حادثه است.

به گفته این منابع، همچنین احتمال افزایش آمار جان‌باختگان وجود دارد.

 

اخبار حوادث - فارس