اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سقوط مشکوک نوعروس از طبقه دوم



سقوط مشکوک نوعروس از طبقه دوم

مرد جوان که متهم است نوعروس خود را از طبقه دوم ساختمان به پایین پرت کرده است، به زودی به اتهام قتل عمد پای میز محاکمه قرار می‌گیرد.

در این پرونده علیرضا ۲۱ ساله متهم است ۱۲ آذر ماه سال گذشته همسرش به نام کژال را از طبقه دوم ساختمان به پایین پرت کرده است. ماموران شهرقدس پس از اطلاع از این حادثه خود را به محل سقوط زن جوان رسانده و دریافتند کژال بر اثر شدت جراحات جان باخته است. خانواده زن جوان با شکایت از داماد خود مدعی شدند

 

علیرضا به‌خاطر اختلافاتی که با کژال داشته او را به قتل رسانده است. در ادامه همسر مقتول دستگیر و تحت بازجویی قرار گرفت که با رد اتهام قتل گفت: من و همسرم به‌خاطر مشکلات مالی باهم درگیری داشتیم روز حادثه از او خواستم که دیگر به محل کارش نرود زیرا مخالف کار کردن همسرم بودم.

 کژال عصبانی شد و به اتاق خواب رفت که حدود ۳۰ ثانیه بعد صدای فریاد او را شنیدم، وقتی وارد اتاق شدم از همسرم خبری نبود و پنجره اتاق باز بود به پایین که نگاه کردم پیکر غرق در خون کژال در مقابل ساختمان روی زمین افتاده بود، من همسرم را نکشته‌ام و او به‌خاطر اختلافاتی که باهم داشتیم دست به خودکشی زده است.

 

بازپرس جنایی شهر قدس پس از بررسی پرونده و با توجه به صحنه سقوط زن جوان علیرضا را مجرم شناخته و پرونده با صدور کیفرخواست به اتهام قتل عمد، به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد. مرد جوان به زودی در شعبه ۱۱۳ دادگاه کیفری پای میز محاکمه قرار می‌گیرد./قانون


ویدیو مرتبط :
سقوط بدون آسیب کودک از طبقه سوم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سقوط مرموز نوعروس از طبقه دوم ساختمان


در این پرونده علیرضا 21 ساله متهم است 12 آذر ماه سال گذشته همسرش به نام کژال را از طبقه دوم ساختمان به پایین پرت کرده است.

خبرگزاری مهر: در این پرونده علیرضا 21 ساله متهم است 12 آذر ماه سال گذشته همسرش به نام کژال را از طبقه دوم ساختمان به پایین پرت کرده است.

 ماموران شهرقدس پس از اطلاع از این حادثه خود را به محل سقوط زن جوان رسانده و دریافتند کژال بر اثر شدت جراحات جان باخته است. خانواده زن جوان با شکایت از داماد خود مدعی شدند علیرضا بخاطر اختلافاتی که با کژال داشته او را به قتل رسانده است.

در ادامه همسر مقتول دستگیر و تحت بازجویی قرار گرفت که با رد اتهام قتل گفت: من و همسرم بخاطر مشکلات مالی باهم درگیری داشتیم روز حادثه از او خواستم که دیگر به محل کارش نرود زیرا مخالف کار کردن همسرم بودم. کژال عصبانی شد و به اتاق خواب رفت که حدود 30 ثانیه بعد صدای فریاد او را شنیدم، وقتی وارد اتاق شدم از همسرم خبری نبود و پنجره اتاق باز بود به پایین که نگاه کردم پیکر غرق در خون کژال در مقابل ساختمان روی زمین افتاده بود، من همسرم را نکشته ام و او بخاطر اختلافاتی که باهم داشتیم دست به خودکشی زده است.

بازپرس جنایی شهر قدس پس از بررسی پرونده و با توجه به صحنه سقوط زن جوان علیرضا را مجرم شناخته و پرونده با صدور کیفرخواست به اتهام قتل عمدی به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد.

مرد جوان به زودی در شعبه 113 دادگاه کیفری پای میز محاکمه قرار می گیرد.

مرد جوان که متهم است نوعروس خود را از طبقه دوم ساختمان به پایین پرت کرده است، به زودی به اتهام قتل عمدی پای میز محاکمه قرار می گیرد.