اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سقوط مرگبار 4 کارگر از ساختمان نیمه کاره در تهران



مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران از سقوط چهار کارگر از طبقات فوقانی یک ساختمان در حال ساخت در منطقه غرب تهران خبر داد و گفت: این حادثه منجر به مرگ سه کارگر و زخمی شدن کارگر چهارم شد.

حسن عباسی در گفت و گو با ایرنا افزود: عصر روز گذشته حادثه سقوط چهار کارگر از داربست طبقه یازدهم یک ساختمان نیمه کاره در بزرگراه اشرفی اصفهانی (خیابان سیمون بولیوار) به مرکز اورژانس تهران اعلام و بلافاصله دو اکیپ امدادی اورژانس به محل حادثه اعزام شد.

وی با بیان اینکه متاسفانه سه نفر از این کارگران پس از سقوط در دم جان خود را از دست داده اند اظهار کرد: کارگر چهارم نیز که دچار مصدومیت از نواحی مختلف بدن شده بود توسط عوامل اورژانس به بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) منتقل شد.

مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران حال عمومی تنها مصدوم این حادثه نیز وخیم اعلام شده است.
عباسی افزود: علت وقوع این حادثه توسط کارشناسان درحال بررسی است.


 اخبار حوادث  -   ایرنا
 


ویدیو مرتبط :
سقوط مصالح از ساختمان نیمه کاره در یک قدمی مرد جوان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سقوط در گودال یک ساختمان نیمه کاره / وقتی هنگامه قاضیانی بدلکار شد



فیلم بشارت به یک شهروند هزاره سوم,بدلکاری هنگامه قاضیانی,داستان فیلم بشارت به یک شهروند هزاره سوم

سقوط در گودال یک ساختمان نیمه کاره / وقتی هنگامه قاضیانی بدلکار شد

سایت روزنامه ایران نوشت:

محمدهادی کریمی کارگردان «بشارت به یک شهروند هزاره سوم» که از اوایل مهرماه به سینماها می آید خاطره جالبی را از بدلکاری هنگامه قاضیانی در این فیلم بیان کرده است.


متن خاطره نگاری کریمی را در ادامه می خوانید:
ابتدا بدلکار آوردیم
یادم هست در سکانسی از «بشارت...» که قرار بود در ساختمانی نیمه کاره فیلمبرداری شود نیاز داشتیم که بازیگر اصلی مان هنگامه قاضیانی به هنگام حضور در این ساختمان به گونه ای ناخوآگاه داخل گودالی مستتر بیفتد. از همان زمان نوشتن فیلمنامه این سکانس را در زمره سکانسهایی قرار داده بودم که با حضور بدلکار فیلمبرداری شود. برای این منظور یک بدلکار هم آوردم و بدلکار هم کار را انجام داد.

اصرار قاضیانی برای بازی در موقعیتی خطرناک
هنگامه قاضیانی که جزو بازیگران دقیق و نکته بین سینمای ماست کاملا رفتار و حرکات بدلکار را زیرنظر گرفته بود و بعد از اینکه بدلکار نما را ایفا کرد به من گفت بهتر است که این نما با حضور خودش گرفته شود. دلیل او این بود که به لحاظ فیزیکی بدلکار اندکی از او قوی هیکل تر است و ممکن است مخاطب متوجه این تفاوت شود. در ابتدا با توجه به اینکه خطراتی از این بابت او را تهدید می کرد با ایفای نقش خودش در این نما مخالف بودم اما در نهایت اصرارهای او باعث شد که بپذیرم این سکانش را هم خودش ایفا کند.

خطرات بالای بدلکاری را به جان خرید
در نهایت این سکانس سقوط با حضور خودِ قاضیانی فیلمبرداری شد آن هم با قرار دادن حجم عظیم از مواد ارتجاعی زیر گودال برای کم کردن آسیبهای وارده به بدن ایشان. با این حال باز هم اندک آسیبهایی به ایشان وارد آمد که در حد توان سعی کردیم خیلی سریع برای ترمیم این آسیبها اقدام کنیم ولی در نهایت آنچه از این اتفاق به ذهن می آید تفاوت بازیگرانی مانند قاضیانی که عاشق حرفه شان هستند با آنهایی است که به بازیگری صرفا به چشم به شغلی برای ممر درآمد نگاه می کنند. قاضیانی جزو بازیگران مطرح ماست اما از آن طرف احساس مسئولیت بالایی دارد که موجب می شود حتی خطرات بدلکاری را هم به جان خریده و کاری کند که مخاطب کاملا تحت تاثیر نقش آفرینی اش قرار گیرد.

روزنامه ایران