اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سقوط مرگبار یک دانشجوی پزشکی


یکی از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی روز یکشنبه بر اثر سقوط از یک ساختمان شش طبقه درگذشت.

خبرگزاری ایسنا: یکی از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی روز یکشنبه بر اثر سقوط از یک ساختمان شش طبقه درگذشت.

دکتر نبی مطلبی مدیر کل امور دانشجویان وزارت بهداشت، با تایید خبر فوت این دانشجو گفت: فوت این دانشجو تایید شده، اما اینکه دلیل سقوط او از ساختمان شش طبقه چه بوده در مراجع انتظامی و قضایی در دست بررسی است و هنوز مشخص نشده است که این امر با هدف خودکشی صورت گرفته یا خیر.

همچنین یکی از دوستان دانشجوی متوفی در گفتگو با ایسنا در مورد جریان پیش آمده توضیح داد: در روز 27 مهرماه جاری ساعت 11 ظهر این شخص از یک ساختمان نیمه کاره شش طبقه کنار بیمارستان لقمان خود را به پایین پرت کرده که این امر منجر به فوت او شده است.

وی با بیان اینکه هیچ کس از چرایی این اتفاق اطلاعی ندارد، افزود: این دانشجو رتبه 73 کنکور و دانشجوی سال آخر رشته پزشکی بوده و از نظر روحی هیچ مشکل خاصی نداشته و هیچ ماده مخدر خاصی مصرف نمی‌کرده است.


ویدیو مرتبط :
از لاک جیغ تا خدا – فاطمه دانشجوی پزشکی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اطلاعیه درباره سقوط مرگبار دانشجوی نخبه


علت فوت دانشجوی پزشکی که روز یکشنبه، 26مهرماه از یک ساختمان نیمه‌کاره سقوط کرده، در حال بررسی است.

خبرگزاری ایسنا: علت فوت دانشجوی پزشکی که روز یکشنبه، 26مهرماه از یک ساختمان نیمه‌کاره سقوط کرده، در حال بررسی است.

وزارت بهداشت ضمن تسلیت این حادثه تلخ و ناگوار به خانواده این مرحوم، جامعه دانشگاهی و دوستان و همکلاسان این دانشجوی نمونه، اعلام کرد علت وقوع حادثه از سوی مسئولان انتظامی و قضایی کشور در حال بررسی است و نشر هر گونه اطلاعاتی خارج از مسیر قانونی بی‌پایه و اساس بوده و مصداق شایعه پراکنی و قابل پیگیری است.

براساس این گزارش، یکشنبه 26 مهرماه حوالی ساعت ده و نیم صبح یک مورد حادثه سقوط از ساختمان نیمه‌کاره در حوالی بیمارستان لقمان تهران به اورژانس و سپس نیروی انتظامی اطلاع داده می‌شود. مصدوم حادثه احسان کریمی دانشجوی انترن بیمارستان لقمان بود که بلافاصله توسط اورژانس به بیمارستان منتقل ولی در کمال تأسف به دلیل شدت مصدومیت و جراحات وارده، جان خود را از دست می دهد. علت دقیق حادثه از سوی پلیس، پزشکی قانونی و سایر مراجع ذیصلاح در حال بررسی است.

مطلبی،مدیر کل دانشجویی وزارت بهداشت ضمن تسلیت این حادثه تلخ و ناگوار به خانواده این مرحوم، جامعه دانشگاهی و دوستان و همکلاسان این دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، گفت: علت وقوع حادثه از سوی مسئولان انتظامی و قضایی کشور در حال بررسی است و نشر هر گونه اطلاعاتی خارج از مسیر قانونی بی‌پایه و اساس بوده و مصداق شایعه پراکنی و قابل پیگیری است.

وی افزود: به محض اطلاع از این حادثه تیمی از کارشناسان وزارت بهداشت به محل وقوع حادثه اعزام شدند و ضمن مطالعه پرونده تحصیلی و شناسنامه سلامت روان این دانشجو با هم‌خوابگاهی‌های وی به گفتگو پرداختند. به اذعان همه همکاران، هم‌خوابگاهیان، اعضای هیأت علمی و دوستان متوفی و همچنین بررسی‌های اولیه تیم وزارت بهداشت، دانشجوی نامبرده یکی از پرتلاش‌ترین؛ موفق‌ترین و سالم‌ترین دانشجویان دانشگاه بوده و هیچگونه سوابقی از اختلالات روحی، ‌روانی یا معضلات اخلاقی از وی گزارش نشده است.

مدیر کل دانشجویی وزارت بهداشت درگذشت این دانشجوی نمونه را ضایعه‌ای دردناک برای آینده جامعه پزشکی کشور خواند و تأکید کرد: وزارت بهداشت در حفظ امنیت و سلامت دانشجویان بسیار حساس بوده و تمام تلاش خود را جهت تأمین امنیت جسمی و روانی دانشجویان علوم پزشکی کشور به کار گرفته است. در این حادثه جهت بررسی دقیق‌تر پرونده، اداره کل دانشجویی این وزارتخانه تیمی را مأمور بررسی و پیگیری این موضوع نموده و تا مشخص شدن دلیل این حادثه ناگوار به پیگیری‌های خود ادامه خواهد داد.