اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سقوط مرگبار دختر بچه 9 ساله


رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی خوزستان گفت: دختر بچه 9 ساله ای بر اثر سقوط از ارتفاع در کوه های منطقه آرپناه لالی جان خود را از دست داد.

ایرنا نوشت: رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی خوزستان گفت: دختر بچه 9 ساله ای بر اثر سقوط از ارتفاع در کوه های منطقه آرپناه لالی جان خود را از دست داد.

شهیار میرخشتی روز یکشنبه در گفت و گویی اظهار کرد: ماموران امدادی اورژانس به محض اطلاع از وقوع حادثه که شنبه رخ داد به محل اعزام شده و اقدامات اولیه را برای نجات مصدوم انجام دادند.

وی گفت: فرد مصدوم به دلیل شدت جراحات و ضربه به سر جان خود را از دست داده بود.

شهرستان لالی در شمال خوزستان از جنوب به شهرستان مسجدسلیمان، از شرق و جنوب شرقی به شهرستان اندیکا، از جنوب غرب به گتوند، از شمال و شمال غربی به سردشت دزفول محدود می شود.


ویدیو مرتبط :
نجات دختر بچه سه ساله پس از سقوط از دره 120 متری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مرگ دردناک دختر بچه 1.5 ساله در سقوط از آسانسور + تصاویر



دختر بچه 1.5 ساله ای در سقوط از آسانسور در یک مجتمع مسکونی در دزفول جان باخت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، دختر بچه 1.5 ساله ای در سقوط از آسانسور در یک مجتمع مسکونی در دزفول جان باخت.

در این حادثه که ساعت 45 دقیقه بامداد امروز چهارشنبه 5 فروردین در یک مجتمع مسکونی در خیابان فردوسی دزفول رخ داد کودک خردسال در چاهک آسانسور سقوط کرد.

ماموران آتش نشانی به محض رسیدن به محل حادثه اقدام به باز کردن درب آسانسور نموده اما با جنازه دختر بچه در گوشه چاهک آسانسور روبرو شدند.

باقر مهرنما معاون عملیات سازمان آتش نشانی خدمات ایمنی شهرداری دزفول درباره این خبر و چگونگی وقوع این حادثه گفت:از آنجا که این دختر بچه هنگام حادثه به همراه مادرش بوده لذا موضوع در دست بررسی است.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی خدمات ایمنی شهرداری دزفول خاطر نشان کرد: جنازه این کودک خردسال با حضور پلیس 110 و اورژانس 115 به سردخانه باغ بهشت منتقل شد.

 

اخبار,اخبار

 

اخبار,اخبار

 

اخبار,اخبار

 

 اخبار  حوادث  - باشگاه خبرنگاران