اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سقوط مرموز مرد آشنا از خانه زوج جوان



سقوط مرموز مرد آشنا از خانه زوج جوان

حوادث - یك زن و شوهر در جریان سقوط مرموز مردی از طبقه چهارم خانه‌شان بازداشت شدند. این زوج جوان می‌گویند مرد آشنا مزاحم آنان بوده كه از ترس پلیس خود را به پائین پرتاب كرده است. 

به گزارش ایران زن 34 ساله وقتی بازجویی شد پرده از سرگذشتی پرپیچ و خم برداشت و گریه‌كنان از اشتباهاتش گفت: كلاس سوم راهنمایی ایستگاه آخر درس خواندن من بود چون از نظر تحصیلی وضعیت خوبی نداشتم و از طرفی از پدرم خیلی می‌ترسیدم. وقتی كارنامه سیاهم را از مدرسه گرفتم دست به خودكشی زدم.

اگرچه پدر و مادرم به دادم رسیدند و از مرگ حتمی نجات یافتم اما با این كار از چشم پدر و مادرم افتادم و مورد بی‌توجهی آنها قرار گرفتم.

سال اول دبیرستان، دوباره تجدیده‌هایم روی برگه كارنامه ردیف شدند و من دیگر نتوانستم ادامه تحصیل بدهم. برای همین تا سن 19 سالگی كه سر و كله یك خواستگار پیدا شد خانه‌نشین شدم.

من با ذوق و شوق لباس تور سفید عروسی به تن كردم و پا به خانه مردی گذاشتم كه خیری از زندگی با او ندیدم. حاصل زندگی مشترك ما دو بچه بود و من با دار و ندار همسرم ساخته بودم و صدایم درنمی‌آمد. اما در سال 85 تصادفی لعنتی زندگی‌ام را خراب كرد. یك روز همراه بچه‌هایم كه 5/2 و 4 ساله بودند برای خرید از خانه بیرون رفتیم.

در حال عبور از خیابان راننده از خدا بی‌خبر یك سواری دختر 4 ساله‌ام را زیر گرفت و با چشمان خودم شاهد مرگ پاره‌تنم بودم. راننده مقصر از صحنه فرار كرد و با این ماجرای وحشتناك، من به طور جدی از نظر روحی و روانی آسیب دیدم.

متأسفانه شوهرم به جای آن كه سنگ‌صبورم باشد تحت‌تأثیر حرف‌های خانواده‌اش كه می‌گفتند من نوه شان را به كشتن داده‌ام سوهان روحم شد و آنقدر آزار و اذیتم كرد كه جانم به لبم رسید. ما با دخالت‌های مادرشوهرم نتوانستیم زندگی‌مان را ادامه بدهیم و از هم جدا شدیم. چندماهی به خانه پدرم برگشتم. اما آنجا هم وضعیت خوب نبود و هر روز شاهد درگیری و مشاجرات پدر، مادر، خواهران و برادرانم بودم.

در آن شرایط دست به خودكشی زدم. اما با كمك خانواده‌ام از مرگ حتمی نجات یافتم. از زندگی و بی‌مهری‌های زمانه خسته و بی‌حوصله شده بودم. برای همین به سر كار رفتم و آپارتمانی كوچك اجاره كردم تا مستقل زندگی كنم. احساس تنهایی مرا بشدت آزار می‌داد و حدود یك سال پیش با جوانی به نام محسن به طور اتفاقی آشنا شدم و به عقد موقت وی درآمدم.

چندماه گذشت و پس از تمام شدن مدت ازدواج، با جوان دیگری به طور موقت ازدواج كردم.اما محسن دست بردار نبود و مدام برایم ایجاد مزاحمت می‌كرد. موضوع را به همسرم گفتم تا این كه محسن برای گفت‌وگو به خانه‌ام آمد و بین وی و شوهرم درگیری درگرفت.

شوهرم كه افشانه فلفلی و چاقو همراه داشت، محسن را داخل اتاق خواب زندانی كرد و گفت الآن به پلیس 110 زنگ می‌زنم. محسن با شنیدن این حرف خیلی ترسیده بود و تهدید می‌كرد اگر در را به رویش باز نكنیم خودش را به پائین پرتاب خواهد كرد.

وی از پنجره طبقه چهارم ساختمان، خودش را به پائین انداخت. من و شوهرم كه با دیدن این صحنه وحشت كرده بودیم بلافاصله فراری شدیم.

دوست شوهرم نیز آمد و همراه ما بود كه پس از چند ساعت مأموران كلانتری 19 مشهد ما را در حوالی میدان تقی‌آباد دستگیر كردند.

هر چه فكر می‌كنم نمی‌دانم چرا اینطوری شد.رئیس پلیس مشهد گفت: ساعت 22 شب 17 دی‌ماه با اعلام سقوط جوانی از طبقه چهارم آپارتمانی در خیابان نكاح28، مأموران كلانتری شفا بلافاصله در محل حاضر و مصدوم حادثه كه بشدت آسیب دیده بود توسط تیم اورژانس 15 به بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد مشهد انتقال یافت.

سرهنگ احد كریمی افزود: مأموران كلانتری تحقیقات خود را آغاز و با توجه به سرنخ‌های به دست آمده زن 34 ساله و همسر 22 ساله‌اش را همراه جوان دیگری دستگیر كردند.

وی گفت: تحقیقات درباره علت و چگونگی این ماجرا ادامه دارد و مصدوم حادثه نیز هم‌اكنون در بیمارستان تحت مراقبت‌های ویژه پزشكی قرار گرفته است./ایران

 


ویدیو مرتبط :
افزایش وام مسکن زوج های جوان و خانه اولی ها

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سقوط مرموز مرد جوان از طبقه سوم



پسر جوان هنگامی که می‌رفت از همکارش پول قرض بگیرد، نمی‌دانست سرنوشت شومی درانتظارش است.

  ساعت 19 شنبه اهالی بلوار گل‌ها در محله تهرانسر متوجه سقوط پسر جوانی از طبقه سوم ساختمانی پنج طبقه شدند و در تماس با اورژانس و پلیس موضوع را اطلاع دادند. با حضور نیروهای امدادی، مرگ پسر جوان به علت شدت جراحات تائید شد.

با اعلام سقوط مرگبار پسر جوان به تیم جنایی،آنها باحضوردر محل، تحقیقاتشان را از ساکنان طبقه سوم آغاز کردند. زن 47 ساله صاحبخانه با بیان این‌که پسر جوان به نام مهرداد همکار اوست، در مورد علت حادثه گفت: بعد از فوت همسرم، همراه پسر 24 ساله‌ام در این خانه زندگی می‌کنیم. از سه ماه قبل در یک شرکت استخدام و مشغول کار شدم. در این مدت مهرداد که پسر خوبی بود در کارها کمکم کرد. پسر جوان چند روز قبل در تماس با من مدعی شد دچار مشکل مالی شده و درخواست پول کرد. قرار شد شنبه میلاد به خانه‌ام بیاید تا 200 هزار تومان به او بدهم. ساعتی قبل پسر جوان به خانه‌ام آمد تا پول را بگیرد. همان لحظه نیز پسرم سر رسید. حمید با مشاهده مهرداد در خانه شروع به داد و فریاد کرد. مرد جوان هم از ترس از پنجره آویزان شد که تعادلش را از دست داد و سقوط کرد.

با اظهارات زن میانسال، جسد مهرداد به پزشکی قانونی منتقل و تحقیقات ماموران پلیس آگاهی با دستور سجاد منافی‌آذر بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی در این باره آغاز شد.

 

 اخبار حوادث  -  جام  جم