اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سقوط ماكسیما و وانت بار از پل های تهران



 

 

 

 

بامداد دیروز یك دستگاه خودروی ماكسیما از پل چمران در تهران سقوط كرد.یك دستگاه خودروی ماكسیما كه از مسیر شرق به غرب بزرگراه همت در حال حركت بود، پس از برخورد با گاردریل پل چمران از بالای پل سقوط كرد.

مركز فرماندهی كنترل ترافیك پلیس راهور تهران با تایید این خبر در رابطه با جزئیات آن اظهار كرد: این حادثه در ۵۵ دقیقه بامداد امروز به پلیس گزارش شد.

وقوع این حادثه به دلیل عدم كنترل وسایل نقلیه ناشی از ناتوانی راننده به علت سرعت غیرمجاز خودرو گزارش شده است. این حادثه ۲ مجروح به دنبال داشت.

گزارش دیگری حاكی است یك دستگاه خودرو وانت بار هم بامداد دیروز از روی پل بزرگراه همت سقوط كرد و دو سرنشین آن بشدت مصدوم شدند. این خودرو وانت بار در مسیر غرب به شرق بزرگراه همت در حركت بود كه به علت نامعلومی از مسیر خود منحرف شد و پس از برخورد با گاردریل كنار مسیر به بزرگراه چمران سقوط كرد.

این حادثه در ساعت ۴ بامداد دیروز به ستادفرماندهی آتش نشانی تهران گزارش شد و آتش نشانان ایستگاه ۴۳ به محل حادثه اعزام شدند.

شاهرخ سركان چرخ، فرمانده آتش نشانان اعزامی به این عملیات، گفت: آتش نشانان پس از رسیدن به محل موردنظر از خروج بنزین خودرو جلوگیری كرده و با قطع برق باطری از بروز جرقه و انفجار احتمالی پیشگیری كردند.

وی با اشاره به این كه امدادگران اورژانس، مصدومان را به مراكز درمانی منتقل كردند و با آمدن جرثقیل راهنمایی و رانندگی خودرو به پاركینگ انتقال یافت، افزود: علت این حادثه از سوی عوامل راهنمایی و رانندگی اعلام خواهد شد.... /جام جم آنلاین

 

 

 


ویدیو مرتبط :
سقوط پسر جوان از بالای پل در تهران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سقوط یک مرد از پل خیابان کریمخان در تهران



مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران از سقوط یک مرد 50 ساله از روی پل هوایی خیابان کریمخان خبر داد و گفت که مصدوم با تلاش عوامل اورژانس به بیمارستان انتقال یافت.

حسن عباسی در گفت و گو با ایرنا افزود: در ساعت 20:41 شب گذشته خبر سقوط یک مرد از روی پل هوایی خیابان کریمخان به پایگاه مستقر در ورزشگاه شیرودی اعلام و بلافاصله یک تیم امدادی و درمانی اورژانس تهران به محل حادثه اعزام شد.

وی گفت: مصدوم بدلایل نامعلوم از روی پل عابر پیاده سقوط کرده و پس از آن با خودروهای عبوری برخورد شدیدی داشت.

عباسی افزود: با حضور عوامل اورژانس عملیات احیا تنفسی آغاز و در ادامه این مصدوم به بیمارستان فیروز گر منتقل شد.

وی خاطرنشان کرد: آخرین وضعیت درمانی این مصدوم در دست نیست.


اخبار  حوادث -   ایرنا