اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سقوط كبوتر باز از ساختمان سه طبقه



 

 

 

سقوط كبوتر باز از ساختمان سه طبقه

 

مرد جوانی كه در بالای پشت بام خانه اش سرگرم کبوتر بازی بود به علت بی احتیاطی به پائین سقوط کرد.

به گزارش پایگاه خبری ۱۲۵، این مرد ۲۷ ساله پس از افتادن به داخل حیاط پشتی منزل همسایه از ناحیه اعضای بدن دچار کوفتگی و شکستگی شد.

همسایه ها كه صبح دیروز (جمعه) شاهد این حادثه بودند بلافاصله در ساعت ۱۰:۴۱ دقیقه با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته و در خواست كمك فوری كردند.

با هماهنگی ستادفرماندهی سازمان آتش نشانی، بی درنگ آتش نشانان ایستگاه پنج به محل حادثه در میدان راه آهن، خیابان کارگر جنوبی رهسپار شدند.

حسن علیمردانی، رییس ایستگاه پنج در خصوص این حادثه گفت: بنابه اظهار شاهدان ظاهرا این مرد در پشت بام ساختمان سه طبقه قدیمی مشغول كبوتربازی بود که ناگهان به علت بی احتیاطی از ارتفاع ۹ متری به داخل حیاط ساختمان مجاور افتاد.

علیمردانی در ادامه اظهار داشت: این مرد که براثر این حادثه به شدت دچار آسیب دیدگی شده بود به سرعت توسط عوامل اورژانس به مركز درمانی منتقل شد.... / جام جم آنلاین


ویدیو مرتبط :
سقوط ساختمان 4 طبقه در تبریز

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آتش‌سوزی در ساختمان مسکونی 6 طبقه/ سه تن نجات یافتند



سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حریق گسترده در یک مجتمع مسکونی و نجات سه محبوس شده خبر داد.

جلال ملکی در گفتگو با  باشگاه خبرنگاران  در تشریح جزییات این حادثه گفت: ساعت 22:18 دقیقه شب گذشته ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران از حریق گسترده در یک ساختمان مسکونی 6 طبقه در مهرآباد جنوبی خیابان یخچال مطلع شد و بلافاصله سه ایستگاه آتش‌نشانی به همراه خودروهای تنفسی تانکر آب و نردبان هیدورلیکی  عازم محل حادثه شدند.

وی ادامه داد: در طبقه پنجم یک ساختمان 6 طبقه 24 واحدی این آتش‌سوزی رخ داده بود که منشا آتش‌سوزی از اتاق خواب و قسمت کتابخانه یک واحد 110 متری بود و آتش هر لحظه در حال سرایت به سایر قسمتها و طبقات بالایی بود و سه نفر نیز در داخل این واحد در میان دود غلیظ محبوس شده بودند.

ملکی اظهار داشت: آتش‌نشان بلافاصله پس از قطع برق‌ و گاز به دو گروه تقسیم شدند گروهی از آتش‌نشانان سه نفر محبوس شده که همه خانم بودند خارج و دو  تن از آنها را  تحویل عوامل اورژانس دادند  همچنین گروه دوم آتش‌سوزی را مهار کردند.

وی افزود: آتش‌نشانان پس از تخلیه دود لکه‌گیری و ایمن سازی محل در ساعت 00:25 دقیقه بامداد عملیات را به پایان بردند.

به گفته مقام مسئول در آتش‌نشانی علت این حریق توسط کارشناسان آتش‌نشانی در دست بررسی است.


 اخبار  حوادث  - باشگاه خبر نگاران